The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli pitkään tapana lukea toi kerran vuodessa.

Nyttemmin olen tavoitteesta hieman lipsunut kun takana on jokunen kymmenen kertaa suomeksi, pari kertaa lontooksi ja kerta på svenska.

Ja mä taas olen hobitti. Jos semmoiseksi syömisellä, rauhallisella elämällä ja leppoisalla meiningillä pääsee. Unohtamatta piippukessua.
Oi, oikein useammalla kielellä :)*vaikuttunut...mutta ei korva - sellaisella, toim.huom.)

Jaa...mä olin tossa hobittiudessa vain sisällä ton veden suhteen...no en tiiä, ei musta taitais muutenkaan hobittia saada kun oon tämmönen vimpula vempula :D
 
..siis:cautious:..mita uudistuksia ne mahtoivat palstalle tehda taannoin:unsure:?

Kun...mulla ei ainakaan mitaan erityisen erikoista nay ja hilavitkuttimella toimii yhta erikoisesti kuin aikaisemminkin eli Pampers- sivustot rulettavat tahtomattanikin ja mut viskotaan tasaisen valiajoin ulos...ja nyt siis koneella mista puuttuu aakkoset :) :p

Mutta nyt nakyy hympat(y):D:p:love:
 
Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!

Ääliöitä.
Mä olen käyny sadoissa firmoissa ympäri suomen. Usein ei- toivottuna vieraana. Toisinaan ulosottomiehen kanssa yhteiskeikalla. Joten mä tunnen heitä joitakin.

Kukaan heistä ei ole niin tyhmä (tai taitava) että lähtis ulosmittaamaan kaupungin vuokrakämppää.
 
Mä olen käyny sadoissa firmoissa ympäri suomen. Usein ei- toivottuna vieraana. Toisinaan ulosottomiehen kanssa yhteiskeikalla. Joten mä tunnen heitä joitakin.

Kukaan heistä ei ole niin tyhmä (tai taitava) että lähtis ulosmittaamaan kaupungin vuokrakämppää.
No ei tämäkään sentään vielä ollut asian eteen mitenkään toiminut, päätti vain soittaa ja ilmoittaa miehelle että kämppä lähtee nyt.

Oivoi, on silläkin tädillä ollut huono päivä.
 
Oi, oikein useammalla kielellä :)*vaikuttunut...mutta ei korva - sellaisella, toim.huom.)

Jaa...mä olin tossa hobittiudessa vain sisällä ton veden suhteen...no en tiiä, ei musta taitais muutenkaan hobittia saada kun oon tämmönen vimpula vempula :D
Kyllä mulla lontoo taituu. Ja tommoinen elämää suurempi taide- elämys ansaitsee tulla luetuksi alkuperäiskielellään.

Ruåttinnos taas oli paha pettymys. Osasyy sillä, että ruåttini ei ole parhautta. Mut osasyy sillä, että käännöstyö ei ole läheskään sitä mitä Kersti Juva ja runot suomentanut Panu Pekkanen ovat laittaneet kehiin.

Voisin melkein sanoa, että suomeksi toi kirja toimii paremmin kuin englanniksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä