Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!mua ei naurattais yhtään.
mutta kerro lisää jos se niin hauska paperi on
Ääliöitä.
Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!mua ei naurattais yhtään.
Tossa saa kyl olla rautainen huumorintaju.mua ei naurattais yhtään.
no ei ole taas ahneudella mitään rajaa.Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!
Ääliöitä.
Jospa sillä sais ne velat kuitattuaSiis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!
Ääliöitä.
Siis miksi ne vuokra asuntoo...? Luuliko et on omistus?Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!
Ääliöitä.
Niiden papereissa muka luki että on perintö tai sukulaissuhteella saatu. Hiukkaverran on paperit siellä sekaisin...Siis miksi ne vuokra asuntoo...? Luuliko et on omistus?
Oi, oikein useammalla kielellä *vaikuttunut...mutta ei korva - sellaisella, toim.huom.)Mulla oli pitkään tapana lukea toi kerran vuodessa.
Nyttemmin olen tavoitteesta hieman lipsunut kun takana on jokunen kymmenen kertaa suomeksi, pari kertaa lontooksi ja kerta på svenska.
Ja mä taas olen hobitti. Jos semmoiseksi syömisellä, rauhallisella elämällä ja leppoisalla meiningillä pääsee. Unohtamatta piippukessua.
Niin mokoma onkin !Se ois heinäkuu ensviikolla
Sieneen, marjaan, kalaan! Eikä oo pakko itse syödä, ostajia taattu löytyy! Luonnossa oleskelu tekee hyvää.Heinäkuu tarkoittaa lomaa. Siinäpä sitten onkin et mitä senki ajan tekee
tietenki makaat sohvalla, kattelet telkkaria ja palstailet. eiköhän siinä ole ne tärkeimmät. no välillä kannattaa syödä.Heinäkuu tarkoittaa lomaa. Siinäpä sitten onkin et mitä senki ajan tekee
Mä olen käyny sadoissa firmoissa ympäri suomen. Usein ei- toivottuna vieraana. Toisinaan ulosottomiehen kanssa yhteiskeikalla. Joten mä tunnen heitä joitakin.Siis mieheltä peritään joka kuukausi palkasta osa. Mutta nyt ajattelivat sit napata asunnon. Kaupungin vuokra-asunnon!
Ääliöitä.
Ulos - luontoon, rannalle, kaupungille...tapahtumia on vaikka ja missa jos haluaa viihtya ihmisten parissa tai sitten uimaan rannalle evaitten kera tai pyorailemaan ja vaihtamaan maisemiaHeinäkuu tarkoittaa lomaa. Siinäpä sitten onkin et mitä senki ajan tekee
Sitä mää teen joka ilta...no syöminen niin ja näin mut muut.tietenki makaat sohvalla, kattelet telkkaria ja palstailet. eiköhän siinä ole ne tärkeimmät. no välillä kannattaa syödä.
No ei tämäkään sentään vielä ollut asian eteen mitenkään toiminut, päätti vain soittaa ja ilmoittaa miehelle että kämppä lähtee nyt.Mä olen käyny sadoissa firmoissa ympäri suomen. Usein ei- toivottuna vieraana. Toisinaan ulosottomiehen kanssa yhteiskeikalla. Joten mä tunnen heitä joitakin.
Kukaan heistä ei ole niin tyhmä (tai taitava) että lähtis ulosmittaamaan kaupungin vuokrakämppää.
Kyllä mulla lontoo taituu. Ja tommoinen elämää suurempi taide- elämys ansaitsee tulla luetuksi alkuperäiskielellään.Oi, oikein useammalla kielellä *vaikuttunut...mutta ei korva - sellaisella, toim.huom.)
Jaa...mä olin tossa hobittiudessa vain sisällä ton veden suhteen...no en tiiä, ei musta taitais muutenkaan hobittia saada kun oon tämmönen vimpula vempula
mee boobikselle kaveriksi, eikös sillä ala kohta mökinvuokraMut en mä yksin uskalla missän mökillä olla yötä
Tuonne, saa olla rauhassa ja ei ole hinnan kiroissa.Joku mökkijuttu olis kiva...kallista touhua vaan enkä kyl oo koskaan vuokrannu et ei hajuakaan miten pitää toimia.
Tossa ois oikeesti muuten kohtuu railakasta ideaa !mee boobikselle kaveriksi, eikös sillä ala kohta mökinvuokra
Ei oo loma vielä.mee boobikselle kaveriksi, eikös sillä ala kohta mökinvuokra