Tänään ei ole sunnuntaiJos tänään asiat ovat paremmin kuin eilen niin suunta on parempaan päin?
Tänään ei ole sunnuntaiJos tänään asiat ovat paremmin kuin eilen niin suunta on parempaan päin?
Annat piiskaa tisseilläToiseen päähän sitten.
Annat piiskaa tisseillä
Toiseen päähän sitten.
Meniskin noin.No joooo-o.
Tasan kerran oon vissiin nukkunut koko yön kännisenä ja sit heräsin piilarit silmissä ja vessanlattia oli jotenkin kummasti vuorattu pyyhkeillä.
Useimmiten saa pinkoa halimaan pyttyä jo ennen kuin nukahtaa. Ja sitä rataa sit mennänkin puoli yötä.
hyvin hyvin paheksuttava uudistusMikäs uudistus tämmönen on kun kaikki toimii moitteetta
Äläpäs noidu sielläMikäs uudistus tämmönen on kun kaikki toimii moitteetta
Otetaan ensin tuumauskahveetPohtinut olen, maalin sävyä... Muistan (ehkä) viime kesänä käyttämäni maalin nimen. Pitäisi ostaa lisää ja tuunata senkin kaveriksi kirjahylly.
Joku koira tähän on haudattuhyvin hyvin paheksuttava uudistus
Paha rasitusvamma kädessä ja joydun syömään kipulääkkeitä. Eka ei sopinut, toka ei sopinut (viime yönäkin nöin kamalia painajaisia). Tänään kävin lääkärissä ja sain kolmannen lääkkeen ja varuiksi vielä reseptin neljännelle. Lääkäri oli hövelillä tuulella, olisi tullut viikkojen sairaslomakin Outoa, yleensä sieltä ei saa sairaslomaa.Mä voisin ottaa sellaisen mömmön että nukkuisin koko yön heräämättä. Mutku lääkäri ei antanut uniapnean takia.
No, kuule. Miten luetkin ajatukseni. Juts olis tuloillaanOtetaan ensin tuumauskahveet
Mä ajattelin limelonksua. Tuli jano.Otetaan ensin tuumauskahveet
Olis tullut? Et huolinut saikkua? Kädelle hyvä lepuuttaa sitä.Paha rasitusvamma kädessä ja joydun syömään kipulääkkeitä. Eka ei sopinut, toka ei sopinut (viime yönäkin nöin kamalia painajaisia). Tänään kävin lääkärissä ja sain kolmannen lääkkeen ja varuiksi vielä reseptin neljännelle. Lääkäri oli hövelillä tuulella, olisi tullut viikkojen sairaslomakin Outoa, yleensä sieltä ei saa sairaslomaa.
jaa häh?Käytinkö vai ei, ken voi tietää. Puhuinko siitä? Oliko maalin nimi granaattiomena?
No en todellakaan ottanut. Muutama viikko vielä töitä ja tietyt prokkikset pakko saada valmiiksi. Mutta lääkkeet otin.Olis tullut? Et huolinut saikkua? Kädelle hyvä lepuuttaa sitä.
Rakkaus ei kysy viikonpäivää.Tänään ei ole sunnuntai
Niin, mikä se oli sen viime kesäisen maalin nimi? Kaivakaa Tiimari-vihko esille ja tarkistakaa.jaa häh?
Kyöpelin keitosNiin, mikä se oli sen viime kesäisen maalin nimi? Kaivakaa Tiimari-vihko esille ja tarkistakaa.
Sehän seKyöpelin keitos
Toivottavasti käsi kestää.No en todellakaan ottanut. Muutama viikko vielä töitä ja tietyt prokkikset pakko saada valmiiksi. Mutta lääkkeet otin.
Maalia voi kutsua miksi tahansa.Niin, mikä se oli sen viime kesäisen maalin nimi? Kaivakaa Tiimari-vihko esille ja tarkistakaa.