The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mmm, saanen olla eri mieltä. Uikutus alkaa aina väistämättä, ennen kuin kerkää edes virkkeelle pistettä antaa.
Kerrohan mistä asiasta olet eri mieltä?

Ja ennen kuin tartut lillukanvarsiin niin voin (koska olen kiltti) kertoa, että jokseenkin pomminvarmasti osaan kirjallisuuden ja kielioppisäännöt ihan eri sfääreissä kuin sinä.

Juoppouttani en hallitse.
 
Että mua sitten ärsyttää,kyllä pitää olla tosi tarkka mitä tuolla lekureilla ja hoitajilla ym puhuu kun kaikki kirjataan ylös eikä aina ihan oikein.Luin omia viimeaikasia käyntejä ja voi vittu,hoitaja on sinne kirjotellu jotain ihan omiaan.Olen ehkä maininnut jotain niin on kirjannut sen ylös niin että näyttää vielä pahemmalta.Vittu että vituttaa:mad:
 
Että mua sitten ärsyttää,kyllä pitää olla tosi tarkka mitä tuolla lekureilla ja hoitajilla ym puhuu kun kaikki kirjataan ylös eikä aina ihan oikein.Luin omia viimeaikasia käyntejä ja voi vittu,hoitaja on sinne kirjotellu jotain ihan omiaan.Olen ehkä maininnut jotain niin on kirjannut sen ylös niin että näyttää vielä pahemmalta.Vittu että vituttaa:mad:
voit vaatia tekstin korjaamista.
 
Jos ylipäänsä mistään mitään muistan, niin mulla on hämärä mielikuva, että noi yleensä esiintyvät parittain?
Ovat yleensä asennetut mielenkiintoisen naisen ylävartaloon suurinpiirtein navan ja kaulan välimaastoon. Tarkka sijainti selviää kokeilemalla, mutta siihen yleensä pitää pyytää lupa.

Sen lisäksi niitä usein suojaa käsittämätön varuste nimeltään "tissiliivit". Ne ovat vähän niinku "sukkahousujen" kaltaiset turhakkeet, eli vain miesten kiusaksi keksityt haitakkeet.

Jos niitä jostain syystä ei osaa vasemmalla kädellä avata niin puukoolla ne aukeaa oikein näppärästi. Suosittelen silti opettelemaan haittarinsoittoa, koska siinä vasemman käden sormien tarttee osata sielläkin minne ei näe. Puukkoratkaisu voi käydä kukkaron päälle koska noi tissisuojukset ovat perhanan kalliita.

Mut jos joskus käy niin hyvä tuuri, että saa tissiparivaljakon näkyviin. Niin siitä ongelmat sit vasta alkaa.

Siinä on tissiparin ihastelun sijaan suuri vaara joutua semmoisiin seksitouhuihin. Ja se yleensä kysyy mieheltä jotain olympiaurheilijan kuntoa. Eikä siinä vielä kaikki vaan jossain vaiheessa viaton miesparka houkutellaan keinutuolikauppaan.
:cautious:

Tälleen mummoihmisellä tissisuojukset on yleistä viihtyvyyttä ja estetiikkaa varten. Ilman niitä on turha kopeloida navan ja kaulan väliltä, kannattaa saman tien hyökätä polvien ja nilkkojen välimaastoon.
 
:cautious:

Tälleen mummoihmisellä tissisuojukset on yleistä viihtyvyyttä ja estetiikkaa varten. Ilman niitä on turha kopeloida navan ja kaulan väliltä, kannattaa saman tien hyökätä polvien ja nilkkojen välimaastoon.
Mä ny en ainaskaan yleensä hirveesti kopeloi. Ainaskaan luvatta.
Luvan kanssa sit naarastyyppisistä suojavarusteista ei ole hirveesti apuja.

Polvien ja nilkan välimaastoa kutsutaan pohkeeksi. Tai normaalikielessä hyväksi aluksi.
 
Tinkuliinille tiedoksi.

Kaikki suhteet pitää aloittaa puhtaalta pöydältä. Jopa ne joissa on lapsia edellisistä suhteista.

Edellinen kirja päättyi sanoihin: "the end".
Uusi kirja alkaa aina tyhjältä sivulta.

Jopa niin, että kirjailija itse ei tiedä kuinka kauan tarina elää.

Se on riski joka on otettava jos meinaa kertoa hyvän tarinan. Semmoisen, jota ei ole ennen kerrottu.

Oma sydän on siinä aina vaarassa palaa karrelle.

Mut lukittautuneena betonibunkkeriin tähdet eivät koskaan tiedä milloin niiden tulee loistaa. Eikä betonibunkkeriin sulkeutunut koskaan tiedä milloin tähdet loistavat.

Vanha humpansoittajan ohje: " Mialummin täysillä mettään kuin arasti paskaan".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä