The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt meni aakoon viesti ihan ohi...
Ei tunneihmiseltä pitäis mennä?

Jos ny en ole ihan persiilleen ymmärtänyt niin tinkuliini on tunneihminen. Minä en ole.

Se ainoa ja oikea mr. tinkuliini ei koskaan voi olla parannettu versio henkilöstä X jota hän ei edes tunne.

Ainoa oikea mr tinkuliini on semmoinen, jonka olemassaoloa tinkulainen ei edes tiennyt.
 
Ei tunneihmiseltä pitäis mennä?

Jos ny en ole ihan persiilleen ymmärtänyt niin tinkuliini on tunneihminen. Minä en ole.

Se ainoa ja oikea mr. tinkuliini ei koskaan voi olla parannettu versio henkilöstä X jota hän ei edes tunne.

Ainoa oikea mr tinkuliini on semmoinen, jonka olemassaoloa tinkulainen ei edes tiennyt.
Niin...mää vaan aattelin että en mää tänää oo sanonu mitään...kai..
 
(y)
Mulla vähentynyt niin että paljoo uskalla ees testata kun tiedän että se yksikin tuntuu jo seuraavana päivänä:oops: Harjotuksen puutetta mut eipä kyllä oo maistunukaan.
Minä taas...
... nyt ko en ole pariin kuukauteen ottanut...

Niin jopa keskikalja nousee päähän ihan eri tavalla kuin on tottunut.
Jo vajaan laatikollisen jälkeen olo alkaa olla humaltunut.
 
No joooo-o.

Tasan kerran oon vissiin nukkunut koko yön kännisenä ja sit heräsin piilarit silmissä ja vessanlattia oli jotenkin kummasti vuorattu pyyhkeillä. :confused:

Useimmiten saa pinkoa halimaan pyttyä jo ennen kuin nukahtaa. Ja sitä rataa sit mennänkin puoli yötä.
kauan sitten. kun asuin kerrostalossa, olin koittanut kotiin mennä, mutta oli veto loppunu ulko oven kynnykselle. sanomalehden jakaja potki aamuyöllä hereille. :LOL::oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä