Boobabe
Mä voisin ottaa sellaisen mömmön että nukkuisin koko yön heräämättä. Mutku lääkäri ei antanut uniapnean takia.
kunnon känni nukuttaa aika hyvin jos en ihan väärin muista.Mä voisin ottaa sellaisen mömmön että nukkuisin koko yön heräämättä. Mutku lääkäri ei antanut uniapnean takia.
Ei sekään vaikuta. Unta on mutta herään öisin monta kertaa.kunnon känni nukuttaa aika hyvin jos en ihan väärin muista.
ootko kipee ?Ei sekään vaikuta. Unta on mutta herään öisin monta kertaa.
Ja seuraava päivä on ihan pilalla.kunnon känni nukuttaa aika hyvin jos en ihan väärin muista.
En ole. Mulla on ollut unihäiriöitä vuosikausia. Ketuttaa jatkuva väsymys.ootko kipee ?
no nii on, siks en juokkaan.Ja seuraava päivä on ihan pilalla.
tarkotat varmaan viikkoaJa seuraava päivä on ihan pilalla.
Ainakin 2 ellei jopa 3päiväätarkotat varmaan viikkoa
Ei ne ny NIIN veltot vielä oo että pohkeisiin kiertys...Mä ny en ainaskaan yleensä hirveesti kopeloi. Ainaskaan luvatta.
Luvan kanssa sit naarastyyppisistä suojavarusteista ei ole hirveesti apuja.
Polvien ja nilkan välimaastoa kutsutaan pohkeeksi. Tai normaalikielessä hyväksi aluksi.
tarkotit varmaan että isot?Ei ne ny NIIN veltot vielä oo että pohkeisiin kiertys...
no nii on, siks en juokkaan.
haa, mua ei siis lyödä tissillä päähän.Näillä tisuilla on hyvä muiluttaa jonkun päähän kun on painoa.
Ei tunneihmiseltä pitäis mennä?Nyt meni aakoon viesti ihan ohi...
Toiseen päähän sitten.haa, mua ei siis lyödä tissillä päähän.
Mulla olisNäh, popparit loppui. Ei ole muuta herkkua.
Niin...mää vaan aattelin että en mää tänää oo sanonu mitään...kai..Ei tunneihmiseltä pitäis mennä?
Jos ny en ole ihan persiilleen ymmärtänyt niin tinkuliini on tunneihminen. Minä en ole.
Se ainoa ja oikea mr. tinkuliini ei koskaan voi olla parannettu versio henkilöstä X jota hän ei edes tunne.
Ainoa oikea mr tinkuliini on semmoinen, jonka olemassaoloa tinkulainen ei edes tiennyt.
Minä taas...
Mulla vähentynyt niin että paljoo uskalla ees testata kun tiedän että se yksikin tuntuu jo seuraavana päivänä Harjotuksen puutetta mut eipä kyllä oo maistunukaan.
No joooo-o.kunnon känni nukuttaa aika hyvin jos en ihan väärin muista.
Jos tänään asiat ovat paremmin kuin eilen niin suunta on parempaan päin?Niin...mää vaan aattelin että en mää tänää oo sanonu mitään...kai..
kauan sitten. kun asuin kerrostalossa, olin koittanut kotiin mennä, mutta oli veto loppunu ulko oven kynnykselle. sanomalehden jakaja potki aamuyöllä hereille.No joooo-o.
Tasan kerran oon vissiin nukkunut koko yön kännisenä ja sit heräsin piilarit silmissä ja vessanlattia oli jotenkin kummasti vuorattu pyyhkeillä.
Useimmiten saa pinkoa halimaan pyttyä jo ennen kuin nukahtaa. Ja sitä rataa sit mennänkin puoli yötä.