The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joooo-o.

Tasan kerran oon vissiin nukkunut koko yön kännisenä ja sit heräsin piilarit silmissä ja vessanlattia oli jotenkin kummasti vuorattu pyyhkeillä. :confused:

Useimmiten saa pinkoa halimaan pyttyä jo ennen kuin nukahtaa. Ja sitä rataa sit mennänkin puoli yötä.
Meniskin noin.
Mut ei mene.

Toivoisin, että mulle tulis terveen ihmisen kankkunen.
Mutta kun ei tule.
 
Mä voisin ottaa sellaisen mömmön että nukkuisin koko yön heräämättä. Mutku lääkäri ei antanut uniapnean takia. :cautious:
Paha rasitusvamma kädessä ja joydun syömään kipulääkkeitä. Eka ei sopinut, toka ei sopinut (viime yönäkin nöin kamalia painajaisia). Tänään kävin lääkärissä ja sain kolmannen lääkkeen ja varuiksi vielä reseptin neljännelle. Lääkäri oli hövelillä tuulella, olisi tullut viikkojen sairaslomakin :alien: Outoa, yleensä sieltä ei saa sairaslomaa.
 
Boobabe
Paha rasitusvamma kädessä ja joydun syömään kipulääkkeitä. Eka ei sopinut, toka ei sopinut (viime yönäkin nöin kamalia painajaisia). Tänään kävin lääkärissä ja sain kolmannen lääkkeen ja varuiksi vielä reseptin neljännelle. Lääkäri oli hövelillä tuulella, olisi tullut viikkojen sairaslomakin :alien: Outoa, yleensä sieltä ei saa sairaslomaa.
Olis tullut? Et huolinut saikkua? Kädelle hyvä lepuuttaa sitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä