The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sekin on hyvä vastaus, mutta kyllä olen käyttänyt kysymysmerkkiäkin aina, kun olen otakin kysynyt.

Oletan, että mia sanoja ja ajatuksia käytetään, ilman eri kommenttia. Tarkoitin "valmiina" sitä, että samaa vastausta voi käyttää aina, kun ei muuta viitsi, en sen kummempaa. Mut antaa olla. Ei ole pakko kertoa.

Oli selvästikin liian monta asiaa samassa postauksessa:ninja::whistle:
Edelleenkän en ymmärrä. Kysy jos on kysyttävää äläkkä laita kryptisia ärsyttäviä linkkejä sisältäviä ties mitä päivityksiä.
 
vierailija
Monta kysymystä toki esitin sulle, mutta sulla on aina oma vastaus valmiina.
Tottumus on toinen luonto--- eiku---- et halua vastata, olisi ollut ihan hyvä vastaus.
Voisko olla niin ettei sun kysymyksiin haluta vastata täällä eikä ne kiinnosta. Mene niihin omiin ketjuihisi höpisemään (hk:n sioista, vuorovesistä ja mitä muita niitä nyt on). Hittoako joka paikassa pölinöitäsi tuputat. Tuo on häirintää.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Jupiterin massa saattoi palauttaa lämpöjä maapallolle? Onhan se valtavan suuri ja oli seuraavana päivänä "linjalla":
https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/53632
Eikös se aurinko yhä olekin kaasua, eikä kiveä, kuten nuo muut;-)
Tässä olisi pitänyt olla kysymysmerkki, mutta laitoinkin hymiön!
En osannut esittää asiaa ymmärrettävästi, sori.
Odotan, että joku muu kiinnostuisi asiasta.
 
Vilkaisin päivän ja illan telkkaritarjonnan.
Totesin, että telkkari pysyy tänään kiinni.

Nyt pitää painua partsille tuumaustupakille miettimään miten mä välttelisin tiskausta kun en voi käyttää sohvaa ja telkkaria tekosyynä.
 
:D

..nääh, tää hilutin syö mun hermostoliittoa*varovaisena ellinä*

Mutta tän käyttäjä saattaa joskus itetehtyä pitsaa- pizzaa, toi on Lunikselle :)- syödäkin :)

Oulun murre on muuten kans niiiiin tarttuvaa, ei tarvii kuin vähän siellä pyörähtää, niin - näille leveyspiireille kun laskeutuu niin ei tarvii ymmärtää mua yhtään sen enempää :D
 
vierailija
Nelonen: La 11.06.2016 klo 21.00

(Kummeli kultakuume/Suomi 1997). Komedia käynnistyy, kun Elmeri Hautamäki (Heikki Silvennoinen) pakenee mielisairaalasta yhdessä hoitajansa (Heikki Hela) kanssa etsimään isänsä Lappiin kätkemää kulta-aarretta. Kummeli kultakuume kohosi ensi-iltavuotensa katsotuimmaksi kotimaiseksi elokuvaksi ja toi Jussi-ehdokkuudet Heikki Helalle vuoden parhaasta miessivuosasta ja Jaana Arolle puvustuksesta. Pääosissa: Heikki Hela, Heikki Silvennoinen, Timo Kahilainen, Heikki Vihinen, Mari Turunen, Kari Hietalahti, Jukka Puotila. Ohjaus: Matti Grönberg. (90') Ohjelman tekstitys teksti-tv:n sivulla 333.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
..nyt jos joutas tonne uloskin riekkumaan :)...siis kun oon eka ottanu kofeiinivirrat itteeni, että varmasti jaksaisin tehdä sutta ja sekundaa :D

Jos möyhentelis ja tuoksuttelis multaa
..ja sit vaiko pärräis nurmikon, sais nessunen olla tuoksutaivaassaan syheröllä :)

Sit vois hakee prinsessan kotio <3..tulis tasoitusta tähän kovin äijävoittoiseen väkeen, vaikka nythän ne ovat kylillä missä lieneenkään koijaroimassa :D
 
Petivaatteet on kuitenkin hyvä vaihtaa puhtaisiin jos vieraita odottelee.:)
Samaa olin tulossa sanomaan :)

...ja jos sattuu tommosia veijarimaisia velloksia pyörimään, niin - tarkista tarkista ja tarkista se pesukoneen rumpu!!!...että on tyhjä eikä siellä ole källinä odottamassa jotain nessuliinaylläripyllärisotkua.....*pyörittelee simmujaan ja huokaisee tod.syvään*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä