No niin on !Pyykkipäivä
Kone käy kierroksilla ja mulla ois tossa yks satsi vielä nyrkkipyykkiäki*huokaisee* eli sehän tarkoittaa käytännössä sitä että kylppärissä roiskuu
Viimeksi muokattu:
No niin on !Pyykkipäivä
Pöh, kumma velikulta sulla...Ei täälä kämpäs paljon kujeita vastaan tule. Just tänää kaikilla on jotain kissanristiäistä niin ei saa seuraa, ei sitä paljo muutenka saa. Veli tulee illalla viihteilee mut tuskin se mua kutsuu mukaan
Jupiterin massa saattoi palauttaa lämpöjä maapallolle? Onhan se valtavan suuri ja oli seuraavana päivänä "linjalla":No joo---- siis kuka nyt arvais, että karjalanpaistissakin vois olla possua? Sitä varten täytyy olla kursseja, kokkikouluja ym. Eikai kebab-lihakaan pelkkää lammasta ole ollut aikoihin? En tiedä, siksi kysyn;-)
Onhan turisteja, jotka ovat valittaneet joulun matkasta, kun ei keskiyön aurinkoa näkynytkään! Mutta se mafia ei taida välittää näistä asioista, kunhan saavat ihmiset pidettyä leirissään. Olihan yllätys?
Merkuriushan sen toukokuisen lämpöaallon aiheutti, eikö:
Orjatyövoimaahan se koko homma olikin, mutta milloin kypsyy hedelmät Euroopassa, on taas tungosta täydenkuun laivoilla, (Laitoin tarkoituksella samaan postaukseen noi kaikki, kun on mulla muutakin tekemistä
Juttelet itsesi kanssa täälä? Mee vessan peilin eteen höpisemäänJupiterin massa saattoi palauttaa lämpöjä maapallolle? Onhan se valtavan suuri ja oli seuraavana päivänä "linjalla":
https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/53632
Eikös se aurinko yhä olekin kaasua, eikä kiveä, kuten nuo muut;-)
...onnistuu se itekseen puhuminen kuule ilman vessan peiliäkin *varovaisena ellinä*...ei tartte kuin selkänsä kääntää ja höpistä ja sitten taas kääntyä ja terävänä huomata, että on ulko- ovi jälleen "puhunut"...Juttelet itsesi kanssa täälä? Mee vessan peilin eteen höpisemään
Tästä se mun höpinä alkoi - tiedoksi muillekinKuulumisia. Kolme viikkoa lomiin, siinähän ne tärkeimmät.
Lomilla meen kotiseuvuille kattelemaan yötöntä yötä kun täälä etelässä kele tullee pimiä yölläkin!
Ihan albaniaa.
Sori, tästä puuttui tärkeä linkki. Huippuohjelma, toinen jakso jo. Ihan paras!Mistä just sen kekkasit? Ajattelin sarvellista pukkia, kun ei lypsämistä maininnut. Pikkukili olis ihana kyllä!
Just loppui David Attenboroughin dokumentti, jossa mainittiin Varaani. Aiheena partenogeneesi - kannattaa katsoa muidenkin! Toi sarja on ihan huippu!. t.paula
jk. kovasti on vierailijat aloittaneet aiheita, mutta mulla ei aloituksia ole. Hännillä vaan hyppelen
Syökö se hilavitkutin pitsaa??...pah, tällä hilavitkuttimella taitaa olla känkky tai pmsät*hyvin varovaisena*...nakkelee mua ulos sujuvasti...
Eli sitten mä puistun ...muikka muit*vilkuttaa*
Käytin jopa kysymysmerkkiä, ettei jää arvaamisen varaan. Luuleeko joku tosiaan, ettei näitä asioita muut lue?...onnistuu se itekseen puhuminen kuule ilman vessan peiliäkin *varovaisena ellinä*...ei tartte kuin selkänsä kääntää ja höpistä ja sitten taas kääntyä ja terävänä huomata, että on ulko- ovi jälleen "puhunut"...
Pojille sitä tutkapantaa ...
Kannattais katsoa joskus uutisiakin, vaikka ei ne kaikkea kertoiskaan:Huomenta minultakin, kaikille!
Kiva, et saatiin kielitaitoakin tänne, tulkitsemaan todellisuutta:
https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/53614
En olettanutkaan, että kaikki osaisivat saksankieltä, mutta perusasioita täytyisi osata myös suomeksi:Huomenta minultakin, kaikille!
Kiva, et saatiin kielitaitoakin tänne, tulkitsemaan todellisuutta:
https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/53614
Joku tykkää jutella ittensä kanssa täälä, eiköhän se kyllästy ennenpitkää tuohonkinMitä ihmettä ketjussa tapahtuu???
Ei mitään sellaista, mitä ei voisi sanoa. Joskus selviää asioita, mitä tarvii, joskus ei:Mitä ihmettä ketjussa tapahtuu???
Poikamiehen pikasiivous menee sillai, et raivataan tiskipöytä ja keittiönpöytä, näytetään lattialle imuria ja pestään vessa.Tervehdys ketjuun. Viikon työt tehty. Nyt kasataan motivaatiota edes makkarin siivoukseen.
---eiku lähden istuttamaan mansikantaimia, kun nyt on niiden aikaJoku tykkää jutella ittensä kanssa täälä, eiköhän se kyllästy ennenpitkää tuohonkin
On sen verta pitkään mennyt pikasiivouksilla et nyt temutaan huone kerrallaan. Onneks en ole kerännyt yhtään ylimääräistä tavaraa niin pääsee aikas helpolla. Toki seinät pitää pestä kattoa myöten kun haukku on hiukan ravistellut välillä sisälle tullessaan.Poikamiehen pikasiivous menee sillai, et raivataan tiskipöytä ja keittiönpöytä, näytetään lattialle imuria ja pestään vessa.
Sit sopii kutsua naarasotus sisään.
Makkarista viis.
Tarkoitus on rakastaa lakanat ruttuun kumminkin.
No kenenkäs vastaus se ois sitten pitänyt olla?Monta kysymystä toki esitin sulle, mutta sulla on aina oma vastaus valmiina.
Tähän olisit voinut vastata, ettei kiinnosta maailman asiat pätkääkään! vastaus epekille. Vai oletko katsonut? Jos et halua vastata, sanot niin, vai mitä? Sekin oli kysymys.Heh
Milloinkahan hoksaavat, että ramadanista voi tulla joillekin kidutusta pohjoisessa? Katsoin sen dokumentin, mikä kyllä muutti montakin käsitystä todellisuudesta... Olisko siihen mitään lisäämistä?
Eihän sun jutuistas ota ennään erkkikään selvää?Tähän olisit voinut vastata, ettei kiinnosta maailman asiat pätkääkään! vastaus epekille. Vai oletko katsonut? Jos et halua vastata, sanot niin, vai mitä? Sekin oli kysymys.
No sekin on hyvä vastaus, mutta kyllä olen käyttänyt kysymysmerkkiäkin aina, kun olen otakin kysynyt.Eihän sun jutuistas ota ennään erkkikään selvää?
En ymmärrä