Nukkumasa ihan sekaisin. Omasta mielestään meni naimisiin parvekkeen kanssa.. Oma neuvoni, älkää odottako tätä tuomaan unta teille!- mita mun NukkuMasa siella tekkee?!...eika tartte uskoa kaikkea mita se hopisee mun tavasta nukkua, silla on tapana laittaa aika runsaasti omiaan joten....
Koeta haataa sita tahan osoitteeseen, muuten on aamulla taalla taas kerran turhan hauskaa joillain muilla kuin mulla
Waaasss??!!! Parvekkeen???!!!Nukkumasa ihan sekaisin. Omasta mielestään meni naimisiin parvekkeen kanssa.. Oma neuvoni, älkää odottako tätä tuomaan unta teille!
(häntä)
*lääh* puhutko saksaa?Waaasss??!!! Parvekkeen???!!!
Wie schon...ich weiss was ich will tun fur ihnen Lederhosen....
...zicher ...wielleicht nicht so gut aber...*lääh* puhutko saksaa?
Mistä just sen kekkasit? Ajattelin sarvellista pukkia, kun ei lypsämistä maininnut. Pikkukili olis ihana kyllä!Sulla varmaan joku varaani?
HehKuulumisia. Kolme viikkoa lomiin, siinähän ne tärkeimmät.
Lomilla meen kotiseuvuille kattelemaan yötöntä yötä kun täälä etelässä kele tullee pimiä yölläkin!
Ihan albaniaa.
Ohdakkeista ja Horsmista tykkää, jos sulla tällainen on siellä:täytyy lähteä itekkin tallia kohti.
Ramadanin aikaan täällä pohjolassa noudatetaan Mekan auringonlaskun ja nousun aikoja. Tieto suoraan Suomen pää- imaamilta.Heh
Milloinkahan hoksaavat, että ramadanista voi tulla joillekin kidutusta pohjoisessa? Katsoin sen dokumentin, mikä kyllä muutti montakin käsitystä todellisuudesta... Olisko siihen mitään lisäämistä?
...ei niistä kujeista tiiä, milloin hyökkäävät esiin piristämäänUusi päivä muttei uusia kujeita. Huomenta ketjukansa.
Huomenta minultakin, kaikille!...ei niistä kujeista tiiä, milloin hyökkäävät esiin piristämään
Huomenia tinku
Ei täälä kämpäs paljon kujeita vastaan tule. Just tänää kaikilla on jotain kissanristiäistä niin ei saa seuraa, ei sitä paljo muutenka saa. Veli tulee illalla viihteilee mut tuskin se mua kutsuu mukaan...ei niistä kujeista tiiä, milloin hyökkäävät esiin piristämään
Huomenia tinku