The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mietis nyt etta mita mulle vois kuulua :)?

Hattarahottoa ja hurlumheita vaan :D...plaaplaa lassyn laata :D... Ei vais :) - toita, ihania semmosia tai siis toi porukka vaan on semmoista mahtavaa, etta siella on hyva ja rento olla tammosenkin horhon ja holosuun :D

Ipanat kesalomalla, tai no nuorimmainen ei mutta tykkaa omista paivistansa kuitenkin kavereitten kans hoidossa :)...ja kuvittele!!! Mulla on ens syksyna kaikki isojapienia koululaisia <3...mita taalla tapahtuu:alien::barefoot::)

Ja onneksi musta ei huomaa tuota ajan kulua niin ollenkaan :):D

Mita sulle, kerro kaikki heti :)!
Hmm töissä tasapainoilen ja yritän totutella uuteen esimiesasemaan. Toistaiseks en ole mitään kovin vakavia virheitä tehnyt :D Aika perus arkea tässä eletään päivä kerrallaan. Haaveilen opintojen aloittamisesta taas. Mut pitäis vaan löytää se oma juttu.
 
Hmm töissä tasapainoilen ja yritän totutella uuteen esimiesasemaan. Toistaiseks en ole mitään kovin vakavia virheitä tehnyt :D Aika perus arkea tässä eletään päivä kerrallaan. Haaveilen opintojen aloittamisesta taas. Mut pitäis vaan löytää se oma juttu.
...eli uusia kivoja kuvioita ja haasteita ja vastuullisuutta ja onnistumisia :)! Kuulostaapas hyvalta setilta :)

Ja totta ihmeessa menet opiskelemaan...makustelet ensin mita oikein tahdot ja haluat :)
 
Hei jeee*tuulettaa*...ehka ma sulan tassa, en tarviikkaan ennaa toista villasukkaparia (y):D

Ja nenakin on viela nassussa kiinni:barefoot:...

Mutta. Jollakulla on nyt mun NukkuMasanen. Pistas takas tulemaan omaan osoitteeseen...mie tikitan turhan tarinoissani taalla:barefoot::oops::D

No ei naurata yhtaan kylla*yrittaa topakoitua*

*tirsk*
 
Hei jeee*tuulettaa*...ehka ma sulan tassa, en tarviikkaan ennaa toista villasukkaparia (y):D

Ja nenakin on viela nassussa kiinni:barefoot:...

Mutta. Jollakulla on nyt mun NukkuMasanen. Pistas takas tulemaan omaan osoitteeseen...mie tikitan turhan tarinoissani taalla:barefoot::oops::D

No ei naurata yhtaan kylla*yrittaa topakoitua*

*tirsk*
Nukkumasa on täälä, lähti just tupakille.
Tulleepi kohta takas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä