The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awwww...mutta siinahan vissiin on Happy End :)?

Ela lopeta kuvittelemista, haaveilua :)...sita kun ei oikeesti tiia etta mita elama tuo tullessaan ja mita tapahtuu :)

Ehka se ei mene kuten leffassa mutta...sita ei tieda, jos ei anna mahdollisuuksille tilaisuutta :)

Aina kannattaa unelmoida ja aina kannatta pitaa jotenkin edes niista unelmistaan kiinni, uskoa niihin :)
Ei kannata haaveilla kun pettyy vaan. Pitää kaivaa se hengailuseura takasi niin on ees jotain vaikka ei olekaan mitään vakavaa mut joskus jotain.
 
Ei kannata haaveilla kun pettyy vaan. Pitää kaivaa se hengailuseura takasi niin on ees jotain vaikka ei olekaan mitään vakavaa mut joskus jotain.
Eikakun.

Eieieieiei.

Sa oot ihana, tinkunen :). Mutta toi sun supersuloinen ja toisaalta arsyttava - antenni:barefoot: - pessimistisyys on niin...:)

Mita sitten jos vaikka pettyy? Oikeesti? Koska sita ennen sa olet elanyt ja kokenut ja uskaltanut ja heittaytynyt ja...no piru vie!!! Mika sua sitten kantaa jos ei unelmat ja haaveet? Mita siita jos ne vaikka ovatkin jo valmiiksi ihania pilvenhattaralauttoja? Tuntuvat kaukaisilta...mutta ne pilvetkin voivat laskeutua ihan niin lahelle, etta niita melkein paasee koskettamaan...ja se riittaa :)

Haaveile, nainen, usko unelmiisi oikeesti :). Kylla ne toteutuu...ja aukaise silmasi ja sydamesi ja sielusi :)

...joo, haroilen ja horhoilen taas:barefoot: mutta ma oon tammonen :):oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Töissähän sitä. Ja muuten vaan luimisteltu. Aattelin nyt pitkästä aikaa vilkaista ketjuun. Niitä kuulumisia siis, nih!
No mietis nyt etta mita mulle vois kuulua :)?

Hattarahottoa ja hurlumheita vaan :D...plaaplaa lassyn laata :D... Ei vais :) - toita, ihania semmosia tai siis toi porukka vaan on semmoista mahtavaa, etta siella on hyva ja rento olla tammosenkin horhon ja holosuun :D

Ipanat kesalomalla, tai no nuorimmainen ei mutta tykkaa omista paivistansa kuitenkin kavereitten kans hoidossa :)...ja kuvittele!!! Mulla on ens syksyna kaikki isojapienia koululaisia <3...mita taalla tapahtuu:alien::barefoot::)

Ja onneksi musta ei huomaa tuota ajan kulua niin ollenkaan :):D

Mita sulle, kerro kaikki heti :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä