Hyvä peli!Ranska teki maalin jotain öö.- luokan maata vastaan?
Ei kannata haaveilla kun pettyy vaan. Pitää kaivaa se hengailuseura takasi niin on ees jotain vaikka ei olekaan mitään vakavaa mut joskus jotain.Awwww...mutta siinahan vissiin on Happy End ?
Ela lopeta kuvittelemista, haaveilua ...sita kun ei oikeesti tiia etta mita elama tuo tullessaan ja mita tapahtuu
Ehka se ei mene kuten leffassa mutta...sita ei tieda, jos ei anna mahdollisuuksille tilaisuutta
Aina kannattaa unelmoida ja aina kannatta pitaa jotenkin edes niista unelmistaan kiinni, uskoa niihin
Täälläkin. Mies tuhisee jo vieressä eikä oikein mitään tahdo nähdä.kohta pitää vetäytyä nukkumaan.
Nii pitää...kohta pitää vetäytyä nukkumaan.
Ei tartteNii pitää...
Eikakun.Ei kannata haaveilla kun pettyy vaan. Pitää kaivaa se hengailuseura takasi niin on ees jotain vaikka ei olekaan mitään vakavaa mut joskus jotain.
Aivan. ÖÖÖ- luokan vastus. Olipas varmaan jännää kumpi voittaa?Hyvä peli!
Ranska 1-0, Romania tasoittaa 1-1 ja lopuksi Ranska nappaa toisen maalin ja voittaa. Hienosti pelattu molemmilta!
Kauniita unia sullekin *pus*Juu. Kauniita unia kaikille ja hellä halaus kaikille paitsi päättömälle sellainen kunnon rutistus.
Silloin kun mä aloin seurata jalkapalloa, ei ranskalla ollut mestaruus kuin haave vaan...Oli siis jännää. Hyvä pel, hienosti pisti romania vastaan.Aivan. ÖÖÖ- luokan vastus. Olipas varmaan jännää kumpi voittaa?
Sina !!! Missa sita on luimisteltu ? Kiva nahda *huiskuttaavilkuttaa*Mitä tänne kuuluu?
Niin oliko se viime vuonna?Silloin kun mä aloin seurata jalkapalloa,
Töissähän sitä. Ja muuten vaan luimisteltu. Aattelin nyt pitkästä aikaa vilkaista ketjuun. Niitä kuulumisia siis, nih!Sina !!! Missa sita on luimisteltu ? Kiva nahda *huiskuttaavilkuttaa*
riippuu ihan että kuin kaukana asut tallista.Mihinkähä aikaa sitä pitää herätä rassailemaan kansitasoja
Kylla ma sulle soisin semmoista kivaa kutittavaa optimistisuutta ja positiivisuutta ...Pessimisti olen. Pessimisti ei pety...no ei se ihan kyllä niinkään mee.
Ei voi tietääriippuu ihan että kuin kaukana asut tallista.
No mietis nyt etta mita mulle vois kuulua ?Töissähän sitä. Ja muuten vaan luimisteltu. Aattelin nyt pitkästä aikaa vilkaista ketjuun. Niitä kuulumisia siis, nih!
Se nostaa päätänsä harvoin. ei voi mitään,tällänen musta on tullu pettymysten myötä.Kylla ma sulle soisin semmoista kivaa kutittavaa optimistisuutta ja positiivisuutta ...
enkä minä kun ei ole aavistustakaan että missä asut.Ei voi tietää