Meikäläisen nukkumaluukun nurkilta hyttyset on turhautuneina muuttaneet muualle. En ole nähnyt vielä ainuttakaan koko kesänä.*silmät suurina*...*ihan ufopääkkösenä*
No sellaisia ei ole missään! Ties mitä? Kysyin montakin asiaa, mutta sulla taitaakin olla koko lahko täällä? En kyllä ymmärtänyt, miten ne varusmiehet asiaan liittyy, mutta kai sekin aikanaan selviää. Huh huh sentäänEdelleenkän en ymmärrä. Kysy jos on kysyttävää äläkkä laita kryptisia ärsyttäviä linkkejä sisältäviä ties mitä päivityksiä.
No sellaisia ei ole missään! Ties mitä? Kysyin montakin asiaa, mutta sulla taitaakin olla koko lahko täällä? En kyllä ymmärtänyt, miten ne varusmiehet asiaan liittyy, mutta kai sekin aikanaan selviää. Huh huh sentään
Nyt on vuosi 2016 ja siitäkin eletty kohta puolet...
Eiks toi mainittemasi vasara ja höhöö- mömmöt o aikas vaarallinen yhdistelmä?Höhöööö, mömmöööö
Eipä palijua sääsketkään haittais,ei ees korppikotkat.Koska olen hirveen kiltti niin laitan uutisen otsikon.
Haluatko seksiä? Se voi vetää hyttyset kimppuusi
Saa olla aika huonossa kunnossa jos korppikotkat alkavat olla kiinnostuneita.Eipä palijua sääsketkään haittais,ei ees korppikotkat.
Ei kannata kun sää pussailisit sitä sit kaiket illat....Ottaisko sammakon lemmikiksi?
Karvaisille otuksille olen allerginen.
Meinaakko, että se pussaamalla muuttuisi prinssiksi?Ottaisko sammakon lemmikiksi?
Karvaisille otuksille olen allerginen.
Mitä tarkoittaa "Ihan albaniaa."?Kuulumisia. Kolme viikkoa lomiin, siinähän ne tärkeimmät.
Lomilla meen kotiseuvuille kattelemaan yötöntä yötä kun täälä etelässä kele tullee pimiä yölläkin!
Ihan albaniaa.
Ei kerkiä palstailla.Ei kannata kun sää pussailisit sitä sit kaiket illat....
Ei tiiä vaikka muuttuisi.Meinaakko, että se pussaamalla muuttuisi prinssiksi?
Kyllä mä suosittelen ettimään semmoisen joka on valmiiksi prinssi, vaikka siinä olis vähän karvojakin.
Niih. Noin mullekin aina sanotaan.Mut se on söpö ja sopivan pieni.
Se yks linkki oli saksankieliseen tekstiin, mutta ei tainnut selvitä? Ne on ihan yleistietoa kyllä kaikki, mutta tämä laulu jäi suomentamatta: tarkoittaa MIKSI? Mutta ei sun nyt siihen tarvi vastata.---eiku lähden istuttamaan mansikantaimia, kun nyt on niiden aika
Monta kysymystä toki esitin.
Älä jätä käyttämättä hyviä housuja.Mää löysin kaapin perältä upouudet farkut...exän valitsemat mut en sit kerenny käyttää niitä. Niissä kuulemma perse näyttää hyvältä...siks kai se ne valkkaski. No nyt jää sit ilman sitä... Persettä siis.
Heh. Farkut perseen peitteeksi ja baanalle!!Mää löysin kaapin perältä upouudet farkut...exän valitsemat mut en sit kerenny käyttää niitä. Niissä kuulemma perse näyttää hyvältä...siks kai se ne valkkaski. No nyt jää sit ilman sitä... Persettä siis.
Hyvästä pepusta puhumattakaan.Älä jätä käyttämättä hyviä housuja.
Sun varmaan kannattais katsoa se toinen dkumentti, siis eka osa siitä ohjelmasta:Eihän sun jutuistas ota ennään erkkikään selvää?
En ymmärrä