Yinksu
Jaa,a en tiedä...kovin on röhnöttävä olo tässä sohvalla ja vähän niinku nukuttaiskin.Heh. Farkut perseen peitteeksi ja baanalle!!
Jaa,a en tiedä...kovin on röhnöttävä olo tässä sohvalla ja vähän niinku nukuttaiskin.Heh. Farkut perseen peitteeksi ja baanalle!!
Ei ku ylös ja näytät sun farkku pepun koko maailmalle,siittä se nousu alkaa.Jaa,a en tiedä...kovin on röhnöttävä olo tässä sohvalla ja vähän niinku nukuttaiskin.
Tää mesta onkin koko maailmaEi ku ylös ja näytät sun farkku pepun koko maailmalle,siittä se nousu alkaa.
Eipä oo,koko maailma oottaa sua!! Siis täällä ulkona. Mix ei vieraana saa inboxii saa viestittää,tai muutoin huomaamatta??Tää mesta onkin koko maailma
Jaa,a mee ja tiiä, pitää mustua.Mää en jaksa kirjautuu.Eipä oo,koko maailma oottaa sua!! Siis täällä ulkona. Mix ei vieraana saa inboxii saa viestittää,tai muutoin huomaamatta??
Kokeile ja ylläty,jos siis oo sulle jo yrittäny laittaa inboxiin viestiä! Mitään et menetä.Jaa,a mee ja tiiä, pitää mustua.Mää en jaksa kirjautuu.
Rekisteröidy niin voit privailla.Eipä oo,koko maailma oottaa sua!! Siis täällä ulkona. Mix ei vieraana saa inboxii saa viestittää,tai muutoin huomaamatta??
Mietihän että miksi ei. Siihen on hemmetin hyvä syy.Mix ei vieraana saa inboxii saa viestittää,tai muutoin huomaamatta??
Ajatella, että siitä pakolaisdokumentista oli kyse ja tietysti kaasupallosta nimeltä aurinkoRamadanin aikaan täällä pohjolassa noudatetaan Mekan auringonlaskun ja nousun aikoja. Tieto suoraan Suomen pää- imaamilta.
Lisäksi ei esim varusmiespalveluksessa tarvitsisi edes viettää ramadania kun asepalvelukseen on annettu vapauksia. Sianlihaakin saa syödä. Tämäkin tieto ihan pää-imaamilta.
Ei ne vaikkapa Syyrian armeijassakaan vietä ramadania nyt.
Pistä pebasta edes kuvaTää mesta onkin koko maailma
Taasko mun pitäis rekkautuaRekisteröidy niin voit privailla.
JuuTaasko mun pitäis rekkautua
Epek arveli päättömällä olevan varaani lemmikkinä....Mistä just sen kekkasit? Ajattelin sarvellista pukkia, kun ei lypsämistä maininnut. Pikkukili olis ihana kyllä!
Just loppui David Attenboroughin dokumentti, jossa mainittiin Varaani. Aiheena partenogeneesi - kannattaa katsoa muidenkin! Toi sarja on ihan huippu!. t.paula
jk. kovasti on vierailijat aloittaneet aiheita, mutta mulla ei aloituksia ole. Hännillä vaan hyppelen
En mää osaa harmaana. Enkä jaksa ruveta kuvaamaan. Enkä jaksa pukee.Eikä siinä oo mitään kattotavaa.Pistä pebasta edes kuva
Ja nyt,höpöhöpö!! Tsek in box.En mää osaa harmaana. Enkä jaksa ruveta kuvaamaan. Enkä jaksa pukee.Eikä siinä oo mitään kattotavaa.
---Katsothan sie linkkejä!No ilimankos
Ekat kisat joita muistan seuranneeni pelattiin vuonna 1980. Ulkohuussin seinälle ripustin Maradona- julisteen.Niin oliko se viime vuonna?
Eiks Maradona o käsipalloilija?Ekat kisat joita muistan seuranneeni pelattiin vuonna 1980. Ulkohuussin seinälle ripustin Maradona- julisteen.
joku ei lähteny harrastamaan vaikka melkeen lupas.Ihan hanurista et kaveri ei voi edes hetkeks lähtee seuraks. Juu ymmärrän sitä ja sen syyt mut vois seki ymmärtää mua ja mun syyt. Parempi vetää yöppi niskaan ja ottaa hyvä asento ja katella jotain tylsää telkkarist.
Jännää kun Maradona ei pelannut sielä silloin.Ekat kisat joita muistan seuranneeni pelattiin vuonna 1980. Ulkohuussin seinälle ripustin Maradona- julisteen.
Heippa!Ja iltoja kaikille! Tuli sit vähän pidempi työpäivä. Onpahan se viikon vapaapäivä kuitattu. *haukotus*