The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ramadanin aikaan täällä pohjolassa noudatetaan Mekan auringonlaskun ja nousun aikoja. Tieto suoraan Suomen pää- imaamilta.
Lisäksi ei esim varusmiespalveluksessa tarvitsisi edes viettää ramadania kun asepalvelukseen on annettu vapauksia. Sianlihaakin saa syödä. Tämäkin tieto ihan pää-imaamilta.
Ei ne vaikkapa Syyrian armeijassakaan vietä ramadania nyt.
Ajatella, että siitä pakolaisdokumentista oli kyse ja tietysti kaasupallosta nimeltä aurinko:)

No, kun se Merkurius meni sen pallon tuulien ja kuumuuden ohi hissukseen, kai se jättisuuri Jupiter siellä samalla linjalla vaikutti niihin virtauksiin ja jopa naapuripalloihin saakka?
On sentään muutama muu, joka on nähnyt sen, mutta ettei kaikkia kiinnosta perusasiat, en voi käsittää, niinkuin se Merkuriuksen ylikulku, 9.toukokuuta oli.
 
vierailija
Mistä just sen kekkasit? Ajattelin sarvellista pukkia, kun ei lypsämistä maininnut. Pikkukili olis ihana kyllä!
Just loppui David Attenboroughin dokumentti, jossa mainittiin Varaani. Aiheena partenogeneesi - kannattaa katsoa muidenkin! Toi sarja on ihan huippu!. t.paula
jk. kovasti on vierailijat aloittaneet aiheita, mutta mulla ei aloituksia ole. Hännillä vaan hyppelen:)
Epek arveli päättömällä olevan varaani lemmikkinä....
Tuosta sekaannuin ketjuun, kun en ymmärtänyt, miksi just Varaani. Siinä dokumentissa oli sellaisia otuksia ja monta muutakin.

Kyllä mulla yhä kiinnostaa, minkälaista otusta Päätön ruokkii:)
---mitenhän siellä menee?
Äläkä laita ukonilmalla kettinkiä kaulaan sille, jos se on liekassa rautakangessa.
 
vierailija
No ilimankos
---Katsothan sie linkkejä!
Usein tulee mieleen sellainen (ja nähnytkin olen täällä...!) et ihmisellä menee ne laitteet sekaisin, kun tarvis laittaa yv tai joku muu tai joku muu,.,.,! Eikä tarvi ottaa itseensä taas, kun asia koskee kaikkia. mut eikai se mitään haittaa, jos asinaomainen ei itsekään huomaa?
No, se mikä sinnuun on vaikuttanut ainakin tänään, on tuo hirmukallis mainos, mikä on ollut ties kuinka kauan näkösillä aina, kun aikoo jotakin kirjoittaa;-)
Sillee ne vaan toimii, vaikka et uskoisikaan.
 
Yinksu
Ihan hanurista et kaveri ei voi edes hetkeks lähtee seuraks. Juu ymmärrän sitä ja sen syyt mut vois seki ymmärtää mua ja mun syyt. Parempi vetää yöppi niskaan ja ottaa hyvä asento ja katella jotain tylsää telkkarist.
 
vierailija
Ja iltoja kaikille! Tuli sit vähän pidempi työpäivä. Onpahan se viikon vapaapäivä kuitattu. *haukotus*
Heippa!
Sain istutettua uuteen maahan sen mansikantaimen, mikä tekee koko ajan mansikoita:)
Raahasin kompostihäkkyrän (6 sivua siinä, melkein ympyrä) siihen ympärille suojaksi räkättirastailta ja päälle sidoin valkoista verkkoa. Meneeköhän ne rastaat siitä kompostiverkosta läpi? En viittis jäädä sinne kyttäämään, kun ei ne silloin kuitenkaan tulis;-)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä