The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:alien: - mita mun NukkuMasa siella tekkee?!...eika tartte uskoa kaikkea mita se hopisee mun tavasta nukkua, silla on tapana laittaa aika runsaasti omiaan joten....

Koeta haataa sita tahan osoitteeseen, muuten on aamulla taalla taas kerran turhan hauskaa joillain muilla kuin mulla :D
Nukkumasa ihan sekaisin. Omasta mielestään meni naimisiin parvekkeen kanssa.. Oma neuvoni, älkää odottako tätä tuomaan unta teille!
(häntä)
 
..mie uhmaan nyt kaikkia pituus- ja leveyspiireja ja lahden ihan kurillanikin karsalleni, vaikka MUN NukkuMasa on ihan vaarassa osoitteessa ja ihan sekopaana onkimatosena parvekkeensa kanssao_O:cautious::alien:...jalkapuuhun joutaa mokoma ketku...tai sitten ma meen sinne huokasemaan syvaan ihan vapaaehtoisena...molempi pahempi :D

Mutta - tahan tulee kaunis piste :)

.

:D

Hyvaa yota, nuku hyvin ja nae kauniita unikuvia :)*pus*
...ja tasta @HopeaToffee lle kiitos :), ihana on <3

 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailija
Sulla varmaan joku varaani?
:D
Mistä just sen kekkasit? Ajattelin sarvellista pukkia, kun ei lypsämistä maininnut. Pikkukili olis ihana kyllä!
Just loppui David Attenboroughin dokumentti, jossa mainittiin Varaani. Aiheena partenogeneesi - kannattaa katsoa muidenkin! Toi sarja on ihan huippu!. t.paula
jk. kovasti on vierailijat aloittaneet aiheita, mutta mulla ei aloituksia ole. Hännillä vaan hyppelen:)
 
vierailija
Kuulumisia. Kolme viikkoa lomiin, siinähän ne tärkeimmät.
Lomilla meen kotiseuvuille kattelemaan yötöntä yötä kun täälä etelässä kele tullee pimiä yölläkin!
Ihan albaniaa.
Heh:)
Milloinkahan hoksaavat, että ramadanista voi tulla joillekin kidutusta pohjoisessa? Katsoin sen dokumentin, mikä kyllä muutti montakin käsitystä todellisuudesta... Olisko siihen mitään lisäämistä?
 
Huomentapäivää :)

Ihan hiuksenhienoista käynnistymisvaikeutta havaittavissa :D...yöunet meni ihan hattaroille ja aamu tuli liika sukkelasti...ipanoilla jotain hyppypomppausmuurahaisia vissiin pöksyissänsä, kun kimpoilevat jo täpöllä :D

Omppua maiskuteltu, kurkku ei muuten oo kipeenä- jee!,kahvilla yritän herätä päivään. Peukaloita muuten kutittaa ihan armottomasti, hitaasti mutta varmasti taitavat parantua*peukuttaa*

Mutta heii- "..tou..touhuillaan...tou..touhuillaaaaan!!!" eli pidetään kivaa lauantaita :)
 
Heh:)
Milloinkahan hoksaavat, että ramadanista voi tulla joillekin kidutusta pohjoisessa? Katsoin sen dokumentin, mikä kyllä muutti montakin käsitystä todellisuudesta... Olisko siihen mitään lisäämistä?
Ramadanin aikaan täällä pohjolassa noudatetaan Mekan auringonlaskun ja nousun aikoja. Tieto suoraan Suomen pää- imaamilta.
Lisäksi ei esim varusmiespalveluksessa tarvitsisi edes viettää ramadania kun asepalvelukseen on annettu vapauksia. Sianlihaakin saa syödä. Tämäkin tieto ihan pää-imaamilta.
Ei ne vaikkapa Syyrian armeijassakaan vietä ramadania nyt.
 
vierailija
No joo---- siis kuka nyt arvais, että karjalanpaistissakin vois olla possua? Sitä varten täytyy olla kursseja, kokkikouluja ym. Eikai kebab-lihakaan pelkkää lammasta ole ollut aikoihin? En tiedä, siksi kysyn;-)
Onhan turisteja, jotka ovat valittaneet joulun matkasta, kun ei keskiyön aurinkoa näkynytkään! Mutta se mafia ei taida välittää näistä asioista, kunhan saavat ihmiset pidettyä leirissään. Olihan yllätys?
Merkuriushan sen toukokuisen lämpöaallon aiheutti, eikö:
Orjatyövoimaahan se koko homma olikin, mutta milloin kypsyy hedelmät Euroopassa, on taas tungosta täydenkuun laivoilla, (Laitoin tarkoituksella samaan postaukseen noi kaikki, kun on mulla muutakin tekemistä:)
 
Ihunaa, koko kauppa tyhjennetty...no eikä :D mutta olipa väkeä liikenteessä*ällistyspällistys*..en meinannu sekaan edes mahtua. Ja päivän hyvä työ tuli tehtyä - laitoin iloa ja hymyä kiertoon, kassaneidin kans höpöttelin hätäisesti, ihana ihminen :)

Ja - tuli tehtyä myös perinteinen kauppareissu, voi örkki :D! Turhaan mie mitään listoja teen, kun en niitä osaa käyttääkään...Nooo, hetken häslään ja kurvailen sen toisen kerran :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä