Heipsankeikkaa pitkästä aikaa!
Täällä ootellaan että tulispa se kesä jo takasi..aivan liian kylmä ilma! Hrrrr...
Synnytyksestä...mä oon sen verran jo miettiny että kunhan sektiolta vältyn niin kaikki hyvin! Luotto omaan kroppaan on sen verta vahva kahen niin erillaisen alatiesynnytyksen jälkeen, että vahvasti uskon siihen että tälläkin kertaa pärjätään ja vaikka ilman lääkitysta. Esikoisen kohalla oli avautumisvaiheessa kohdunkaulanpuudute ja ilokaasu, toisen kohdalla täysin luomuna mutta oishan se hieno kokeilla vaikka sitä epiduraalia
nyt vaan tosiaan on sektio pyöriny mielessä johtuen siitä että kaveri haluaa enemmänki olla pää ylöspäin..ja tiiän kyllä että kaveri ehtii vielä lähemmäs 10 viikkoo vetää mahassa ympäri mutta molemmat lapset on olleet jo tähän aikaan nätisti rt:ssä.. mutta sen näkee sitte syksymmällä miten menee..
Kesäloma reissusta en oikein tiiä, lapset haluais risteilylle, minä en.. noro risteily, ei kiitos!
jos ilmat lämpenee niin sitte lähetään jonnekki vesipuistoon mutta hirveen kauas en halua lähtee ku se autossa istuminen alkaa herkästi supistaa ja mulla lonkat huutaa hoosiannaa, varsinki yöt on välillä oikeinki mielenkiintosia, siihen ku lisää nämä mun näkemät hieman lennokkaat unet..
Sokerirasitukseen jouduin tällä viikolla vähä yllättäen ku oli pissassa sokerit plussalla..se litku oli kyllä tosi makiaa ja jälkimaku jäi suuhun piiiitkäksi aikaa..olin varautunu kirjalla että aika kuluu mutta en vaan pystyny lukemaan ku siitä tuli sitte oksettava olo. ja sen jälkeen tuntu ettei saa oikein syödyksi mitään ku oli se nälän tunne jo menny ohi ku oli liian nälkä ja ällötti vaan kaikki. koko loppu päivän oliki sitte semmonen heikotus/ällötys olo mutta sokeriarvot oli loistavat, eli nou hätä!
ilmeisesti se pissan sokeriplussa johtu mun aamupalasta, söin purkillisen ananasta ja melkein heti olinki jo neuvolassa purkkiin pissimässä. Ja kyllä hirvitti mennä sinne rasitukseen ku tuntuu nuo herkut maistuvan liianki hyvin mutta onneksi selvittiin puhtain paperein! Kyllähän se tietty pisti miettimään asioita ja eilinen herkkupäiväki mentiin aika vähäisellä herkuttelulla.
Kait se mullaki on joku pesänrakennus vietti iskeny ku oon tällä viikolla taas pessy vauvan vaatteita ja järkänny kaappeja. Ja koittanu miettiä tarvinko mä sittekää baby nestiä (ois kyllä niiiiin söpö!) ja imetystyynyä (kaks lasta kasvatettu ilman sitä..) ja huomasin sitte eilen että meijän vauvalla on vaikka joka päivälle eri myssy!
ihan vaan vähä tuota tavaraa kertyny ja kaapissa on vasta ne neutraalit vaatteet, sitte on lisäksi vielä erikseen tytön ja pojan vaatteet, kunhan saahaan tietää kumpi siellä masussa asustaaki.
pikkupossu 28+2