Ninniz No varsinaisesti en ole jättänyt mitään ruokavaliosta pois, hieman vain miettinyt, että mitä milloinkin suuhuni laitan. Marjoja ja hedelmiä olen syönyt ihan normaaliin tapaan eli minulla ei ainakaan niistä sokeriarvot heilahtaneet minnekään suuntaan... tai siis ovat pysyneet normaalin rajoissa. Ja tosiaan minulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut aina se aamuarvo, jota on pitänyt tarkkailla. Sen tosin olen huomannut, että jos olen illalla syönyt jäätelöä, niin aamulla sokeriarvot ovat korkeammat kuin jos en ole syönyt. Ja sen myöskin olen huomannut, että jos nukun yöni hyvin ja unet ovat pitkät, niin sokeriarvot ovat aamulla paremmat. Sitä en tiedä voiko niillä unilla oikeasti olla vaikutusta, mutta näin tosiaan olen itse tulkinnut arvojani.
Ja lähinnä sitä, että kun jos haluaa syödä vaikka herkkuja, niin olen pyrkinyt pitämään vain sen yhden herkkuttelupäivän viikossa, niin silläkin ne sokeriarvot on pysyneet kurissa, kuin jos napostelisi pitkin viikkoa pieniä herkkupaloja. Näillä olen mennyt kaksi ja nyt kolmatta raskautta ja raskauden jälkeen sokeriarvot ovat aina olleet hyvät.
adalmiina 25+2
Ja lähinnä sitä, että kun jos haluaa syödä vaikka herkkuja, niin olen pyrkinyt pitämään vain sen yhden herkkuttelupäivän viikossa, niin silläkin ne sokeriarvot on pysyneet kurissa, kuin jos napostelisi pitkin viikkoa pieniä herkkupaloja. Näillä olen mennyt kaksi ja nyt kolmatta raskautta ja raskauden jälkeen sokeriarvot ovat aina olleet hyvät.
adalmiina 25+2