The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tunnen itteni vaan niin tyhjäks ja tyhmäks, ihmisillä on isompiakin murheita mut en mä ole mikään voimanainen. Olen mä irlissä himmanu tätä koska tätä tahtia karkotan kaikki mutta ei mun maailmaan mahdu tällä hetkellä muuta kuin suru ja yksinäisyys ja nyt ne vaan täyttää koko elämän vaikka en haluaisi, en mä tätä pyytänyt.
Oletko kysynyt itteltäsi semmoista "pikkujuttua" kuin että oletko rakastunut rakastumisen tunteeseen vai toiseen ihmiseen?

Ihan umpitollona vertauksena jos sanon, että asunnot myydään keittiökaapin ovilla. (jotka ny oikeesti on ihan sama koska ne voi vaihtaa hetken mielijohteesta). Harva rakastuu kivijalkaan.
Siitä kun ei näe kuin pintakerroksen, eikä se aina näytä hyvältä.

Mut hoksaava tietää, et kunnon kivijalka on niin syvään kaivettu ja painaa niin paljon, että routa ei koskaan ulotu sitä heilauttamaan eikä tuuli tee sille mitään.

Sinä olet toistaiseksi törmännyt keittiökaapin oviin ja saanut silmäsi mustaksi.

Kun törmäät kivijalkaan niin huomaat, että se ei heilahdakaan vaikka tekisit mitä. Ei piittaa mahdollisista oikuistasi, PMS- oireistasi eikä edes siitä vaikka toisinaan kiroaisit alimpaan helvettiin. Oikeet kivijalat on tehty pysymään eikä lentämään tuulten mukana.

Jos sinusta joskus tuntuu siltä, että minä ilkeilen niin olet oikeassa. Mutta en tee sitä ollakseni ilkeä vaan ainoastaan potkiakseni hyväntahtoisesti persiillesi. Saadakseni sinut eteenpäin.

Minä tiedän ihan satavarmasti, että sinä tulet löytämään just sen oikean mr. kivijalan jonka päälle voi rakentaa mitä tahansa. Usko minua. Ja ole valmis kun törmäätte.
 
Onko muuten kukaan kuullut miten Giraffin pääsykokeet meni?
eipä oo osunna silmiin että olis edes naamakirjassa hehkutellut

Kiitos että jaksatte mua... vaikka välillä varmaan vituttaa että joku osaa olla tällänen...että jos olis tossa muun eessä ni läpsis naamaan että pää kii välillä.
kyllä me sitte sanotaan kun/jos ei enää jakseta

*jaksaa jaksaa, painaa painaa*
 
Mutta mun on nyt ihan oikeesti ja tosissaan vaantaydyttava nukkumaan. Joo, ei vasyta mutta - kalenteria kattoessani huomasin, etta ens viikolla pitas meikalaisen naemma olla hyvinkin taysjarkisena....mahtaakohan talla paakkosella mitenkaan onnistua moinen hommao_O:cautious::X3:

Rikkonainen ja eittamatta myos vauhdikas viikko edessa, mutta - ma oon valmis nayttaan narhen munat(y)! Sit jos oikein hyvin kavis ja natsais, niin..:rolleyes:..ehka vois olla jotain tosi kivaakin tiedossa :)...ja jos ei vaikka natsaiskaan, niin ainahan on olemassa se seuraavakin viikko :). Paiva kerrallaan siis tennareilla koikkelehtien :D

Diudau - kauniita unikuvia ja onnellista aamua just sulle, nuku hyvin :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Yinksu
Oletko kysynyt itteltäsi semmoista "pikkujuttua" kuin että oletko rakastunut rakastumisen tunteeseen vai toiseen ihmiseen?

Ihan umpitollona vertauksena jos sanon, että asunnot myydään keittiökaapin ovilla. (jotka ny oikeesti on ihan sama koska ne voi vaihtaa hetken mielijohteesta). Harva rakastuu kivijalkaan.
Siitä kun ei näe kuin pintakerroksen, eikä se aina näytä hyvältä.

Mut hoksaava tietää, et kunnon kivijalka on niin syvään kaivettu ja painaa niin paljon, että routa ei koskaan ulotu sitä heilauttamaan eikä tuuli tee sille mitään.

Sinä olet toistaiseksi törmännyt keittiökaapin oviin ja saanut silmäsi mustaksi.

Kun törmäät kivijalkaan niin huomaat, että se ei heilahdakaan vaikka tekisit mitä. Ei piittaa mahdollisista oikuistasi, PMS- oireistasi eikä edes siitä vaikka toisinaan kiroaisit alimpaan helvettiin. Oikeet kivijalat on tehty pysymään eikä lentämään tuulten mukana.

Jos sinusta joskus tuntuu siltä, että minä ilkeilen niin olet oikeassa. Mutta en tee sitä ollakseni ilkeä vaan ainoastaan potkiakseni hyväntahtoisesti persiillesi. Saadakseni sinut eteenpäin.

Minä tiedän ihan satavarmasti, että sinä tulet löytämään just sen oikean mr. kivijalan jonka päälle voi rakentaa mitä tahansa. Usko minua. Ja ole valmis kun törmäätte.
Huoh, en viitti edes vastata.
 
Mun piti iästä ja vanhuudesta sanoa kun... eilen oli koko päivän silleen oudosti ahdistunut olo. Tänään kun laittelin pyykkejä kuivumaan, oivalsin miksi.

Vietin koko työpäivän tyttären alushousuissa!

(ilmankos puristi)
 
Kuinka mulle tuli mieleen win win: sinä saisit puhua hunpasta mutta mun ei tartteis kuunnella :rolleyes:
Jjepulis.

Toi naapurin kitarasankari on älyttömän suosittu. Mä en ole.
Mun yleisöennätykseni (en tiedä) on ehkä viissataa?
Hänen yleisöennätyksensä taitaa olla viissataa tuhatta?
Hieman ollaan eri genreistä ja eri universumeista.

Mut keikkabussijutut on molemmilla samat ja jopa samoin numeroidut. Kauheeta edes ajatella, et isojen poikien ympyröissä palaa kauheesti enemmän rahaa mut jutut ei parane yhtään verrattuna hunppasprintteriin.
 
Jjepulis.

Toi naapurin kitarasankari on älyttömän suosittu.
Hänen yleisöennätyksensä taitaa olla viissataa tuhatta?
.
Kova äijä. Edes Queen ei saanut parhaimmillaan kokoon kuin 180 000 ihmistä ilmaiskonsertissa 1976 Hyde Parkissa.

Edit. Löytyy sentäs joku ulkoilmatapahtuma jossa oli enemmän porukkaa kuin kaverisi tapahtumassa.
Somme 1916. Tarkkoja osallistumismääriä vaikea enään edes arvioida kuin satojen tuhansien tarkkudella mutta sinne jäi ainakin 1 400 000 ukkoa ikiajoiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Jjepulis.

Toi naapurin kitarasankari on älyttömän suosittu. Mä en ole.
Mun yleisöennätykseni (en tiedä) on ehkä viissataa?
Hänen yleisöennätyksensä taitaa olla viissataa tuhatta?
Hieman ollaan eri genreistä ja eri universumeista.

Mut keikkabussijutut on molemmilla samat ja jopa samoin numeroidut. Kauheeta edes ajatella, et isojen poikien ympyröissä palaa kauheesti enemmän rahaa mut jutut ei parane yhtään verrattuna hunppasprintteriin.
Mitä mä olen jonkun aikaa niitä juttuja kuunnellut niin koulubändistä anmattilaiseen huvittaa tavattomasti aina vaan samat erite-, alapään ja kaasupäästötarinat
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huoh, en viitti edes vastata.
Kokeiles miettiä.
Tohon nimittäin olen itte taipuvainen sortumaan. Siis rakastumiseen rakkauden tunteeseen. Ja sinä olet huomattavasti tunteellisempi kuin minä.


Mut itte rakennetut pilvilinnat ei o rakkautta. Vaikka kuinka perhoset lentäis.

Rakkautta on se missä juuret on niin syvällä maassa, että sinne ei routa kosketa.

Jos sallit niin minäpä kerron sinulle jotain miehistä. Silläkin ehdolla että saan turpiini. Ei se mitään, mun persukseni kestää potkimista ja korvani litsareita, souvvwhat?

Rakastunut mies on maailman hölmöin olento. Hän on niin hölmö, että pidät häntä hölmönä etkä ota häntä vakavissasi.

Ja mä olen ihan satavarma siitä, että tälläkin hetkellä on olemassa mr. tinku jonka suurin onni olis löytää tinkuliini. Tämän mä tiedän joten tästä ei kannata väitellä.

Mut tienne eivät koskaan kohtaa jos suljet silmäsi ja hoet itsellesi "ei tästä tuu mitään".
 
Kova äijä. Edes Queen ei saanut parhaimmillaan kokoon kuin 180 000 ihmistä ilmaiskonsertissa 1976 Hyde Parkissa.

Edit. Löytyy sentäs joku ulkoilmatapahtuma jossa oli enemmän porukkaa kuin kaverisi tapahtumassa.
Somme 1916. Tarkkoja osallistumismääriä vaikea enään edes arvioida kuin satojen tuhansien tarkkudella mutta sinne jäi ainakin 1 400 000 ukkoa ikiajoiksi.
Simo ja Karvahunkkeli veti ainaskin puolmiljoonaa...

Biitlössi lopetti keikkailun vuonna -66 San Fransiscossa. Koska 200- nuppi kapakkakamoilla ei oikein tehny v**ujakaan 60.000- päisellä stadionilla..
PA keksittiin vasta kymmenen vuotta ton jälkeen.

Meikäläisen runpaloinnit/haittaroinnit/lauluhölmöilyt ny on mitä on mut aina olen koittanu parhaani tehdä... vaikka oksettais ja päätä särkis ja vaikka kuinka itteä vituttais.

Mut hei. Isipapan pisteet ei nouse sillä, että isipappa tunsi Junnu Vainion, eikä sillä että Veikko Ahvenainen kävi kerran viikossa varastolla vieraana, eikä sillä, että kesä Espalla Keba ei koskaan oppinut v**ujakaan.

Isipapan pisteet nous sillä, että isipappa tuntee "TON".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä