en oo pienille ilkee.Kiitos että jaksatte mua... vaikka välillä varmaan vituttaa että joku osaa olla tällänen...että jos olis tossa muun eessä ni läpsis naamaan että pää kii välillä.
en oo pienille ilkee.Kiitos että jaksatte mua... vaikka välillä varmaan vituttaa että joku osaa olla tällänen...että jos olis tossa muun eessä ni läpsis naamaan että pää kii välillä.
Me voidaan kyllä alkaa kertoa pieruvitsejä jos se lopettaa sun itkun. Tai on ainaki toinen syy itkeä.Tää meni nyt ihan itkuks taas. Nuku tässä nyt sitten...pitää lopetella ja yrittää rauhottua ennenkun vedän peiton korville.
Kiitos teille
ei kun minä en ooMutta mä en ole nuori enää, oikeesti.
Oletko kysynyt itteltäsi semmoista "pikkujuttua" kuin että oletko rakastunut rakastumisen tunteeseen vai toiseen ihmiseen?Tunnen itteni vaan niin tyhjäks ja tyhmäks, ihmisillä on isompiakin murheita mut en mä ole mikään voimanainen. Olen mä irlissä himmanu tätä koska tätä tahtia karkotan kaikki mutta ei mun maailmaan mahdu tällä hetkellä muuta kuin suru ja yksinäisyys ja nyt ne vaan täyttää koko elämän vaikka en haluaisi, en mä tätä pyytänyt.
eipä oo osunna silmiin että olis edes naamakirjassa hehkutellutOnko muuten kukaan kuullut miten Giraffin pääsykokeet meni?
kyllä me sitte sanotaan kun/jos ei enää jaksetaKiitos että jaksatte mua... vaikka välillä varmaan vituttaa että joku osaa olla tällänen...että jos olis tossa muun eessä ni läpsis naamaan että pää kii välillä.
Kyllä sinä olet.Mutta mä en ole nuori enää, oikeesti.
Kauniita unia sinnekin!Diudau - kauniita unikuvia ja onnellista aamua just sulle, nuku hyvin *pus*
Huoh, en viitti edes vastata.Oletko kysynyt itteltäsi semmoista "pikkujuttua" kuin että oletko rakastunut rakastumisen tunteeseen vai toiseen ihmiseen?
Ihan umpitollona vertauksena jos sanon, että asunnot myydään keittiökaapin ovilla. (jotka ny oikeesti on ihan sama koska ne voi vaihtaa hetken mielijohteesta). Harva rakastuu kivijalkaan.
Siitä kun ei näe kuin pintakerroksen, eikä se aina näytä hyvältä.
Mut hoksaava tietää, et kunnon kivijalka on niin syvään kaivettu ja painaa niin paljon, että routa ei koskaan ulotu sitä heilauttamaan eikä tuuli tee sille mitään.
Sinä olet toistaiseksi törmännyt keittiökaapin oviin ja saanut silmäsi mustaksi.
Kun törmäät kivijalkaan niin huomaat, että se ei heilahdakaan vaikka tekisit mitä. Ei piittaa mahdollisista oikuistasi, PMS- oireistasi eikä edes siitä vaikka toisinaan kiroaisit alimpaan helvettiin. Oikeet kivijalat on tehty pysymään eikä lentämään tuulten mukana.
Jos sinusta joskus tuntuu siltä, että minä ilkeilen niin olet oikeassa. Mutta en tee sitä ollakseni ilkeä vaan ainoastaan potkiakseni hyväntahtoisesti persiillesi. Saadakseni sinut eteenpäin.
Minä tiedän ihan satavarmasti, että sinä tulet löytämään just sen oikean mr. kivijalan jonka päälle voi rakentaa mitä tahansa. Usko minua. Ja ole valmis kun törmäätte.
nuinkohan suihku auttaaSuihkuun pitäs mennä kun on multaa arveluttavissa paikoissa ehkä jopa hiekkaa.
töllöstäkään ei taas tule mitään kivaa, joku väsyny zombijuttu vaan.
ole sinä nyt edes hiljaa siellä.
Jjepulis.Kuinka mulle tuli mieleen win win: sinä saisit puhua hunpasta mutta mun ei tartteis kuunnella
Kova äijä. Edes Queen ei saanut parhaimmillaan kokoon kuin 180 000 ihmistä ilmaiskonsertissa 1976 Hyde Parkissa.Jjepulis.
Toi naapurin kitarasankari on älyttömän suosittu.
Hänen yleisöennätyksensä taitaa olla viissataa tuhatta?
.
Mitä mä olen jonkun aikaa niitä juttuja kuunnellut niin koulubändistä anmattilaiseen huvittaa tavattomasti aina vaan samat erite-, alapään ja kaasupäästötarinatJjepulis.
Toi naapurin kitarasankari on älyttömän suosittu. Mä en ole.
Mun yleisöennätykseni (en tiedä) on ehkä viissataa?
Hänen yleisöennätyksensä taitaa olla viissataa tuhatta?
Hieman ollaan eri genreistä ja eri universumeista.
Mut keikkabussijutut on molemmilla samat ja jopa samoin numeroidut. Kauheeta edes ajatella, et isojen poikien ympyröissä palaa kauheesti enemmän rahaa mut jutut ei parane yhtään verrattuna hunppasprintteriin.
Heh - en tosiaan tiedä, mistä täällä on kysymys, mutta sen piti muistuttaa ajasta - ihan muuten vaan. Mut katsotaan, mitä muut tuumaa tuosta....ole sinä nyt edes hiljaa siellä.
siitä on kyse ettei kukaan jaksa sun linkkejäs katella.Heh - en tosiaan tiedä, mistä täällä on kysymys, mutta sen piti muistuttaa ajasta - ihan muuten vaan. Mut katsotaan, mitä muut tuumaa tuosta....
Kokeiles miettiä.Huoh, en viitti edes vastata.
On. Sattumankauppaa sattuu asumaan naapurissa ja vielä enemmän sattumankauppaa tullaan juttuun keskenämme. Lie ironiaa tai sarkasmia tai vaan universumin pieruhuumorivastaavan mielenoikku, että molemmat tuntee samat hölmöt keikkabussivitsit koska niitä on rajallinen määrä.Kova äijä.
Simo ja Karvahunkkeli veti ainaskin puolmiljoonaa...Kova äijä. Edes Queen ei saanut parhaimmillaan kokoon kuin 180 000 ihmistä ilmaiskonsertissa 1976 Hyde Parkissa.
Edit. Löytyy sentäs joku ulkoilmatapahtuma jossa oli enemmän porukkaa kuin kaverisi tapahtumassa.
Somme 1916. Tarkkoja osallistumismääriä vaikea enään edes arvioida kuin satojen tuhansien tarkkudella mutta sinne jäi ainakin 1 400 000 ukkoa ikiajoiksi.