K
kupari
Vieras
Minulla todettiin nikkeliallergia. Nyt vaan mietin että entäs, kun minulla on kuparikierukka. Täytyskö nyt poistaa... Onko jollakin kokemiksia ja oireiliko jotenkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kupari:Minulla todettiin nikkeliallergia. Nyt vaan mietin että entäs, kun minulla on kuparikierukka. Täytyskö nyt poistaa... Onko jollakin kokemiksia ja oireiliko jotenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja :(:no eikai sitä tarvi poistaa jos ei vaivaa?? mulla myös nikkeli allergia ja hormonit ei passaa.. vähän hankalaa löytää sopivaa ehkäisyä...
Minulla aiemmin hormoonikierukka,nyt vaihdettiin kupariseen. Nikkeliallergia on. Katsotaan miten käy. En vain haluaisi hormonaalista ehkäisyä ollenkaan. Toivottavasti nikkelin määrä on niin vähäinen ettei aiheuta allergiaa. Tällä hetkellä esim farkkujen napit yms eivät tee oireita. Laajoissa allergiatesteissä kyllä todettiin lievä allergia nikkelille.
Käsittääkseni missään lääkintäteollisuuden laitteessa tai valmisteessa ei saa olla nikkeliä.
Kaurassa on paljon nikkeliäMulla kyllä ihottumaa. mutta on epäilty tulevan muista allergioista.
Nikkeliallergiasta on se hyöty, että saa vain aitoja koruja lahjaksi![]()
Ei mikään. Onneksi ne ei oo pakollisianormaalit kultakorut on noin 60% kultaa ja hopeakorut 85% hopeaa
mikä takaa että niissä ei olis yhtään nikkeliä?
Jopa niin paljon et eu:lla on ongelma, minne sietorajoja vedetäänKaurassa on paljon nikkeliä
Kaurassa on paljon nikkeliä
Mikä se nyt on?Jopa niin paljon et eu:lla on ongelma, minne sietorajoja vedetään