Raskaus, nikkeliallergia, sikarokote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan huolissaan

Vieras
Eli mitäs mieltä olette. Ottaisitteko, jos on nikkeliallergia ja raskauskin on vasta viikolla 5?

En haluaisi ottaa, mutta mies on alkanut sitä vähän miettimään, että pitäiskö sittenkin minun se ottaa?

On mullakin nikkeliallergia enkä ole moista edes miettinyt. Pääasia ettei ole kananmunalle allerginen! Ei nikkeliallergia mitään meinaa. Ottaisin kyllä rokotteen ehdottomasti! Olen aika paljon "opiskellut" tuosta rokotteesta eikä missään ole mainintaa nikkeliallergiasta.

Jos sua kiinnostaa tuo rokotusasia niin käypä tuolla odotuspuolella lukemassa ketjua jonka nimi on sikainfluenssarokotusgalluppi tai jotain siihen suuntaan niin siellä on paljon asiallista tietoa ko. rokotteesta mutta missään ei mainita nikkeliallergiasta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan huolissaan:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Miten tuo nikkeliallergia vaikuttaa tuohon rokotteeseen ? En meinaan ole asiaan yhtään perehtynyt.

No eikun ajattelin vaan sitä elohopeaa siinä rokotteessa..

Elohopeaa on häviävän pieni määrä rokotteessa eikä se mitään nikkeliallergigolle tee.

No joo, mä nyt vaan ajattelen, et juuri minun tapauksessani kuiten jotain tekee. Ihottumaa kun tulee pelkästään kengistä, joissa nahan värjäykseen on käytetty jotain nikkeli-kökkeli-mömmöö.

Siksi vain ajattelin, et mitenköhän käy.

Miten tuo nikkeliallergia vaikuttaa tuohon rokotteeseen ? En meinaan ole asiaan yhtään perehtynyt.

Elohopeaa on häviävän pieni määrä rokotteessa eikä se mitään nikkeliallergigolle tee.

No joo, mä nyt vaan ajattelen, et juuri minun tapauksessani kuiten jotain tekee. Ihottumaa kun tulee pelkästään kengistä, joissa nahan värjäykseen on käytetty jotain nikkeli-kökkeli-mömmöö.

Kannattaa kysäistä lääkäriltä asiaa. Yleislääkäri tuskin osaa vastata mutta tietäisköhän ihotautilääkäri?

Jees. Näinhän se on tehtävä. Kiitos muuten tuosta odottajien sikainfluenssarokotusgalluppi -vinkistä :)

Kannattaa kysäistä lääkäriltä asiaa. Yleislääkäri tuskin osaa vastata mutta tietäisköhän ihotautilääkäri?

Yhteistyössä