Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Ääääh! Nega ja viime yönä jomotti vatsa aika paljon. Ei kylläkään menkkamaiseen tapaan, mutta kuitenkin.
No pöh ja höh! Teet uuden jonkun päivän päästä. Se ei vaan vielä näyttänyt plussaa.

piinamiina mulla ei ole mitään oireita. Ja kiitos diagnosoinnista :LOL: Haluisin, että valkovuotoa tulis solkenaan, mutta ei sitäkään tule. Eilen tuli vähän, mutta nyt ei mitään. Mua ei jännitä vieläkään, muilla kaikilla kolmella yrityskerralla on ollut jo kauhee jännitys tässä vaiheessa.

1986/13 tervetuloa mukaan, vaikka tänne ei kenenkään toivoisi päätyvän. Täällä on vertaistukea saatavilla. Voimia raskaaseen aikaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah: Voi hitsi.. No mutta eiköhän se plussa kohta tikkuun ilmesty kun siulla niin paljon oireitakin on! :)

1986/13:
Tervetuloa! :) Ja voimia.

Oma: Miulla on nää keskenmenon menkat ollu nyt tosi oudot verrattuna aiempiin... Ei juurikaan kivuliaat eikä kovinkaan runsaat, vaikka normaalisti ovat molempia. Ja verikin on normaalia vaaleampaa ja "limaisempaa"... Vähän ku valkkarin ja veren sekotusta... (anteeks eritetiedot :ROFLMAO::ROFLMAO:) Tää edellinen kierto oli niin pitkä, että toivottavasti nää menkat ja koko uus kierto ois sitten jo normaalimman mittaset... Turhauttavia nuo pitkät kierrot...
 
Anteeksi tää oma napaisuus, kerron vielä tämän. Eli nyt kun yksin tai aivastan niin tuntuu vatsassa, kohdun? kohdalla. Samoin alapäässä.

1986/13, tuntuu tyhmältä toivottaa tervetulleeksi tähän ryhmään, mutta täältä saa kyllä vertaistukea varmasti :love:
 
Anteeksi tää oma napaisuus, kerron vielä tämän. Eli nyt kun yksin tai aivastan niin tuntuu vatsassa, kohdun? kohdalla. Samoin alapäässä.

1986/13, tuntuu tyhmältä toivottaa tervetulleeksi tähän ryhmään, mutta täältä saa kyllä vertaistukea varmasti :love:
Mie ajattelin odotella vielä ainakin 10 päivää ennen kuin testaan. Siullakin on aika vähän aikaa kulunut ovulaatiosta. Kyllä siellä joku matkalainen siullakin mukana kulkee. :)

1986/13, tervetuloa tähän suorapuheiseen joukkoon! Toivottavasti meistä on siulle apua.
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13 ja Bettinah
No niin elävien kirjoissa ollaan taas. Vielä eilen piti buranaa napata kipuihin. Nyt siis kp4. Jos näitä kahta lasta ei jo olisi niin aika romuna sitä olisi.

Mutta ei muuta kuin uutta matoa/kalaa koukkuun, verkkoon, villapaitaan, katiskaan, pannulle.....IHAN MIHIN VAAN!

Tervetuloa 1986/13 ! Tähän ketjuun ei ketään toivota, mutta sitäkin hauskempaa ja jännittävämpää täällä silti on. Luulis muuten että on synkistä synkintä keskustelua, mutta alku shokista kun selviää niin tämä on hyvää ajankulua:) Saa tietää toisten eritteistä niin että ne meinaa tulla jo uniinkin:ninja:.....jännää toisten piinailuja(y).......ja niitä kaivattuja plussa uutisten iloja:D

Bettinah: Uutta testiä loppu viikosta kehiin. Sehän on jo sovittu juttu että olet raskaana. Pitää vaan tikulla todistaa.

Onko mun kanssa joku samoilla päivillä menossa....eli siis kp4?
 
Ninnananna, kyllä se niin on sovittu niin ei tässä sitten mitään. Plussa tulee torstaina! Ja toi on ihan totta mitä sanoit 1986/13:lle. Voisi luulla että täällä synkkää keskustelua mutta toisin on. Tottakai välillä tulee synkempää mutta se kuuluu tähän. Ei mikään vertaistuki toimisi niin että kerrotaan vain niistä huonoista hetkistä. Erite tietoja on kiva jakaa :D

Mulla muuten nyt kipristelee tätä vatsaa. Ei todellakaan menkkamaisella tavalla. Vähän sellaisella erikoisella tavalla. Sekin saa siis nyt olla mun raskausoire!
 
Täällä on tosiaan ihanaa vertaistukea ja tietää että voi puhua aivan mistä vaan! se on hyvää terapiaa tämän kaiken keskellä :)

Bettinah torstain plussaa odotellessa (y)

Tervetuloa uudet minunkin puolesta keskustelemaan kanssamme
<3

Kaiken pohdinnan ja muistelun jälkeen totean että tänään on dpo 5. Kun laskee yhteen limat, ovistestin tumman viivan, halukkuuden, oudot olot muutenkin, ja lämpöjen nousun. On pakko olla että ovis oli viime viikon ke-to akselilla.
Eli nyt sitten tosiaan piinaillaan. (tänään alkanut poskia kuumottamaan ja sellainen "kipeä" olo vaikkei ole kipeä, tuskin nää vielä the-oireita on, mutta voihan tämänkin muistiin tänne kirjoittaa) :D
 
Tiiättekö, mie oon ihan helisemässä tän mahani kanssa! Se on niin laiska, niin laiska! On aika tönkkö olo ja sit mie vaan papanoin. (Anteeksi taas!!)

Lantiokivut tuntuu vähän helpottaneen kun ovulaatio on ohi. Ihan en ole enää myymässä paskaa elämää tarpeettomana. Elämä voittaa! Kieltämättä tänään on käyny useemman kerran mielessä, et jospa se olis kuitenkin tärpännyt. Olisipa se helpotus.

Vähän jännittää se kun ei tiiä milloin pitää soittaa hormonipolille. Että alkaako vuoto vaiko eikö ala. Jotenkin oudosti oon jo nyt oottamassa tuhrua paperiin, muttei sitä nyt tietenkään vielä tule. :X3:
 
Ai nii! Pitihän tämäkin tulla teille tilittämään - mie oon ollu tänään hyönteisten suosiossa. Aamupäivällä ulkoillessa harmaan ja mustan kirjava hämähäkki oli kipittämässä miun suuhun. Ei onneksi päässyt perille asti. Pari tuntia myöhemmin sisätiloissa miun housun lahkeessa käveli ehkä isoin ampiainen mitä oon ikinä nähnyt. Se raukka oli ihan tokkurassa ja sain senkin saateltua ehjänä pihalle. Eikös nää olekin selviä merkkejä miun hormonituoksuista? Tän täytyy ehdottomasti olla hyvä merkki! :whistle: Oon siis hikoillu koko päivän ku pieni eläin, enkä todellakaan oo tuoksunu ainakaan kukkasilta.

Ai miten nii etin merkkejä menneen talven lumistakin? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Työhän ootte viestiä pukannu ihan kunnolla! Huippua! (y)

1986/13 Pahoittelut!! Ja Tervetuloa tänne huisin ihanaan porukkaan. Vaikka syy on se pahin, mitä ei kenenkään haluis joutuvan kokemaan niin tänne tullaankin sitä surutyötä tekemään, ja täältä sitä tukea saa kaikki! :love:

Mulla taas kukkii naama. Tänään dpo1 muistaakseni :X3: Kukkiiks teillä muillakii aina oviksen jälkeen? Paha oloki alkaa taas hiipiä kuvioihin. Mut tuntuu olevan joka kierrossa näitä samoja "vikoja". Ärsyttävvää!

Oon tässä jo haaveillu ja uneksinu mitä kaikkee pitää hankkia jos vauva saatu alulle.. Ja jännitystä tuo se et ku mullon määräaikanen työsoppari tammikuun loppuun jonka jälkeen luvattu vakinainen sopimus et jos nyt tärppi käy niin tuskimpa jatkaavat. Äippälomahan kun alkais joulu-tammikuun vaihteessa. Tämmösiä minäki mietin. Ihan hölömöö :ROFLMAO:

Muoks. Dpo2 meneillään
 
Viimeksi muokattu:
Mä jään siinä jouluaattona sit äitiyslomalle. :D oon myös laskenut jo.

Valkovuotoa tulee, hetkellisesti pelästyin et nyt alko menkat mut eeeei onneksi. Se olikin vaan valkovuotoa. Vatsassa kipristelee ja kuplii. Ja nää päivät ei vaan kulu!!
 
Tervetuloa vaan uudet. Kyllä tänne mahtuu! :)

No höh Bettinah. Mut sullahan tosiaan on niin aikaiset päivät että uusi testi on suorastaan välttämättömyys. :D

Yksi niistä meidän työpaikan raskaana olevista naisista alkoi tänään valittaa mulle kovaan ääneen närästyksestään. Mutisin siihen jotain sympaattista ja se vaan jatkoi, että "onhan tässä vähän tukala olo, mutta kyllä se on sitten lopulta niiin sen arvoista" ja hieroi vatsaansa. Joo, kiitti kun muistutit että me ei saatu elävää lasta. Ärsyttää.
 
Olen jatkuvasti googlettamassa "oireet ennen plussaa, vatsan kipristely ennen plussaa, kipeä lantio ennen plussaa" :D ja olen jatkuvasti täällä. Mulla niin varma olo ja en jaksa odottaa että saisin kaksi viivaa testiin. Pahoittelut siis viestitulvasta :D
 
Särki, totta! Ja ai että mua alkoi ärsyttää sun työkaveri. Mulla kans yks kaveri valitti ja valitti oloaan vaikka tiesi että mulle oli just tullut keskenmeno. Valitti myös kuinka rasittavaa on kun oli vahinko. Olin siinä sit kuuntelemassa ja mietin et minä olisin niin paljon sitä toivonut enkä saanut mutta hän valittaa. Ai että otti päähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Bettinah, anna tulla tänne vaan. Kyllä ketjuun mahtuu! Katotaan tilanne parin viikon päästä kun myö VV:n kanssa täytetään tuskissamme ketjua. :rolleyes:

Mie en voi käsittää sitä, miten ihminen voi olla noin kökkö möläyttelijä, vaikka tietää toisen tuoreet kokemukset.

Katoitteko muuten Sykkeen viime jakson? Miuta oikeen ärsytti Matleenan hehkuttelu, mutta samalla tavalla mie pyörin oman napani ympärillä koko sen viikon, minkä oon todistetusti saanut olla raskaana. :ROFLMAO:
 
Tervetuloa uudelle tulokkaalle - toivottavasti viihdyt muttet liian kauaa :D

ninnananna: täällä kp 2 ja ovuloin yleensä suht ajoissa! :) Milloin odotat ovista?

Ja kaikki peukut pystyssä kierron teille loppupäässä oleville ja sitä lähestyville! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13
Tervetuloa uudelle tulokkaalle - toivottavasti viihdyt muttet liian kauaa :D

ninnananna: täällä kp 2 ja ovuloin yleensä suht ajoissa! :) Milloin odotat ovista?

Ja kaikki peukut pystyssä kierron teille loppupäässä oleville ja sitä lähestyville! (y)
Ovista en ole koskaan testaillut paitsi noin 10 vuotta sitten lapsettomuushoidoissa. Kierto muutenkin epäselvä ja pitkä, mutta noin 32. Kuinka pitkä kierto sulla yleensä?
 

Yhteistyössä