Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

piinamiina mulla oli huimausta jo eilen oviksen aikaan ja on edelleen. Nännit eivät ole kipeät, mutta on ne herkemmät. Mutta öööö... se nyt voi johtua ihan muustakin kuin oviksesta :LOL:

Bettinah taas syvällä kokemuksen rintaäänellä puhun siitä valkovuodosta :LOL: Se oli siis juoksevaa ja mää haluan, että mulla ens viikolla samanlaista. Kastelen varmaan pikkuhousunsuojan, että tulee varmempi olo :ROFLMAO: Mitenkä niin epätoivoinen... ;)

Mää en voi käydä täällä reiluun viikkoon, koska oon valeraskaana varmaan jo nyt. Saatika sitten, kun tää kanalauma täällä lyö viisaat päänsä yhteen ja ollaan kaikki niiiiiiiiiiin raskaana :p Ja jos teillä ei ole tuntemuksia, niin alkaa olemaan, kun kirjoitan tänne sen kymmenen viestiä joka päivä.

Mulla ei ole hajuakaan, koska odottaa menkkoja. Luteaalivaihe on ollut kolmessa kierrossa 8-10 päivää, mutta nyt kierto on ties mitä. Jos menkat ei ala ensi viikon sunnuntaina, niin teen sitten testin. Paitsi jos/kun käyn täällä lukemassa, niin teen sen varmaan jo ylihuomenna :D

Ja silloin kerran kun tärppäsi, niin pieni vuoto alkoi silloin kuin piti, mutta loppui kuin seinään kahden päivän päästä. Elättelen siis sokeana toiveita vaikka vuoto alkaisi, että ollaan raskaana. Ja sitten tullaan ryminällä alas. Mutta se on sen ajan murhe.

Mää tilaan tänään kotitesti.fistä testejä. Tilaan viikkonäytöllisiä 2 ja sitten tavallisia digejä 2. Mitkä oli niitä liuskatestejä, joihin voi luottaa? Viimeksi kun tilasin noita digitaalisia, niin tein ensin testin jollain ilmaisliuskoilla, mitä tuli mukana (olisiko ollut joku onestep?). Ne antoivat negaa, mutta digitaalisella tuli plussa. Aattelin, että ottaisin jotain liuskoja lisäksi, niin voisin testata testaamisen ilosta.

ninnananna sun olotila kuulostaa kyllä surkealta :cry: Fiilikset on varmana aika kakat. Tsemppiä!
Lähimarketista haet pregcheckit. Halvat ja hyvät!
 
Lähimarketista haet pregcheckit. Halvat ja hyvät!
Mää tarviin noi neljä digitaalista, koska mun hermorakenne ei kestä muuten. Ajattelin, josko samasta paikasta saisi tilattua liuskoja. Mää en kestä mitään haamupaikkaviivailuja, siksi myös digit.

Meillä on lähimpään markettiin matkaa 45 minsaa :LOL: En ole varma myytäiskö tuossa lähikaupassa, mutta se on kyllä vihonviimeinen paikka ostaa semmoisia. Menisi varmaan tunti ja koko kylä tietäisi :D
 
Mulla tulee siitä "nuoori ja kaaaaunis" mainoksesta aina kylmätväreet.. :love:
Oon kyl herkkä luonteeltani et itkuki saattaa olla lähellä.
Kaikki vauvaohjelmat! Krokotiilin kyyneleet, se on varma! Niin kova vauvankaipuu on! :oops:

Vauva vanhalle! Ujuta ne peeceet vähäniiku ostosten välliin ;) Kukkaa mittää huomaa :ROFLMAO:

Bettinah, sullon kärsivällisyys ihan 10 (y)
 
Vauveli vanhalle! Ja jututat samalla sitä myyjää nii se piippaa ne iha ohimennen :ROFLMAO:
Mää nään jo silmissäni, kun poistun kaupasta, että myyjä kuiskailee sisäänpäin henkäillen seuraaville asiakkaille, että näittekö mitä se osti :D

Paikallisessa terveyskeskuksessa kyllä huomaa helposti, että asuu landella pienessä kunnassa. Kaikki tuntee toisensa ja tietää liiankin hyvin toistensa terveysasioista. Ehkä hoitajatkin on vähän liian lörppöjä. Vaitiolovelvollisuutta ei varsinaisesti rikota, mutta rivien välistä voi lukea yhtä sun toista. Onneksi itse ollaan asuttu täällä vasta niin vähän aikaa, että ei tunne liikaa väkeä.

Mun tekis kauheesti mieli jutella vaunuista, mutta kai se pitää jättää tulevaisuuteen johonkin odotusketjuun :whistle:
 
Vauveli vanhalle, mä oon sellainen hullu et oksat pois. Katon onnellisena vaunuja. Kyllä mulla jokunen ruuvi on päästä pudonnut :D


Tuli tuossa äsken vessa reissulla mieleen (miksi sekin piti sanoa?) että kauanko olette yrittäneet ennen ensimmäistä keskenmenoa? Mistä kierrosta tärppäsi silloin?

Mullahan tärppäsi silloin toisesta. Ja esikoinen on tullut ekasta kierrosta :D joten vähän on kuluttanut aivoja tää kun ei vaan tule raskaaksi. Mutta toisaalta, yllättävän paljon on tässä ajan myötä oppinut. Arvostaa enemmän asioita ja yleisesti tietoa saanut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Bettinah meillä tärppäsi jo kolmannesta kierrosta. Marraskuussa 2015 jätin pilsut pois. Tyhjennysvuoto tuli pian, mutta siitä kierrosta ei tärpännyt, vaikka tikutin oviksen.

Toisella kierrolla sain taas lh-huipun, mutta ei ehditty tarpeeksi ajoissa touhuta mun töistä johtuen.

Kolmas kierto ja yksi laukaisu ja siinä se oli. Mulla oli tuolloin kierto 24-26 päivää niin tuntui että pääsi jännäämään usein. Menkat kesti 7-9 päivää niin aika paljon kierrosta meni päiviä vuotamiseen.

Nyt tosiaan kierto on näemmä hakusessa. Voihan se olla kun pillereiden poisjätöstä on aikaa puoli vuotta, että oma oikea kierto alkaa tulla esiin. Ja km taitaa tehdä oman lisänsä. Oma kierto on ollut viimeksi v. 2003 pilleritauon aikana.
 
Kyllä miekin oon vaunuja jo miettiny. Turvaistuimiakin! Ja pinnasänkyä ja hoitotasoa.

Mie jätin jouluna pillerit pois, kun tuli tieto että ollaan päästy IVF-jonoon. Eka kk meni vuotoa odotellessa. Seuraava kk meni reissatessa. Seuraavasta sit tärppäsikin jo - ja jäi kemialliseksi. Nyt on toinen kierto km:n jälkeen.

Eilen riehuin lapion varressa monta tuntia. Kun voimat loppui ja tulin sisälle, niin vasta pysähtyessä tajusi miten kipeä lantio on. :(
Sori että valitan näistä kivuistani teille, mut tää vaikuttaa elämään ihan sairaan paljon. Ja eniten se vaikuttaa mielialaan, kun kroppa menee helvetin kipeeks jo normaalistakin tekemisestä. Yritä siinä sit uskotella itelles, ettei tätä kauaa kestä, kestä vielä viikko kasassa ni sit helpottaa... Elämä on vaan niin s--tanan epäreilua!!!:cry::cry::cry:
 
piinamiina valita vaan kivuista, jos se helpottaa. Kyllä me jaksetaan kuunnella. Ihmisen ei tarvitsisi sietää kipua, koska se vaikuttaa niin fyysisesti kuin henkisesti. Ja noi mielialojen vaihtelut ilman raskauttakin... niin tuttua. Mutta mehän ollaan jo vahvasti raskaana, kunnes toisin todistetaan! ;)

Viime marraskuussa, kun pillerit jätettiin pois, ahmin tietoa kaikista tarvikkeista, mitä tulee tarvitsemaan. Vaunut, kaukalot, hoitopöydät, kestovaipat, pinnasängyt yms... Mies alkoi suunnitella lasten huoneen remonttia ja mitta kädessä täällä mentiin, että mihin mitäkin laitetaan. Tuntuu aika raskaalta miettiä nyt näin jälki- ja etukäteen, että kun sitä sitten taas toivottavasti joskus saa innostua kunnolla, niin miten sitä tulee taas lujaa alas, jos ei menekään hyvin.

Mää nyt toivon, että ei tulisi oviksen jälkeen kuivaa kautta. Viimeksi tosiaan ihmettelin, että miksi valkovuotoa vaan tulee ja tulee ja se oli selvä merkki raskaudesta. Ja se turvotus, se voisi tulla jo ensi viikon aikana. Viime kerralla se tuli n. dpo5. Olin käynyt vaatteita ostamassa sinä päivänä, kun oli ovis ja siitä viiden päivän päästä laitoin niitä uudestaan päälle, kun piti lähteä kyläreissulle. No en sitten laittanut, koska puristi niin paljon. Ihmettelin miehelle, että oonko ollut näin hölmö, että oon heti mennyt ostamaan liian pienet vaatteet.
 
Kyllä naisen elimistö on ihmeellinen, kun teidän juttuja lukee. Mulla on odotukset korkealla, kun eka tärppäsi niin nopeasti, mutta voihan tässä mennä ties kuinka kauan :unsure:

Jos pienokaista ei ala kuulua, niin vuotta en tässä iässä voi odotella, vaan sitten pitää mennä lääkäriin. Haaveissa olisi 2-3 lasta. Mutta jos nyt ensin saisi yhdenkin :love:
 
Täälläkin litisee ihan syyttä... Oon aika varma että ovis tuli ke-to-yönä. Nyt siis limojen kuuluisi kai olla jo sitkeämpiä. Noh, en valita.

On tää oikeesti melkoista. Oon liikerajoitteinen kipujeni kanssa (kiitos VV kun annoit valittamiselle luvan), olo on himokas ja alapäässä litisee ihan pyytämättäkin ni rupee siinä sit miestä vikittelemään. Sit kun yrittää vihjailla asiasta, ni vastaus kuuluu et eikö sitä lasta oo nyt tehty ihan tarpeeksi. "En mie sitä nyt oo tässä vailla..." :LOL::ROFLMAO:

Vähän tää itseäkin ihmetyttää, et miten voi olla samaan aikaan halukas ja näin saakelin kipeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Minkä takia siis piinamiina siirryitte suoraan IVF-jonoon? Toivottavasti saatte vielä pikaisesti sen luomutärpin! :)

Mähän tosiaan plussasin kaksi viikkoa sen jälkeen kun ekan kerran harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Meni kesken melkein heti. Ei hätää, plussasin uudestaan ilman ainoitakaan menkkoja. Kylläpäs sujui helposti, ajattelin vielä silloin.

Pieni lähti kasvamaan. Sydän löi, mutta liian hitaasti. Kasvu pysähtyi, mutta sydän löi sitkeästi vieläkin. Sain cytotecit, montakymmentä. Niilläkään pieni ei suostunut ulos. Vasta kaavinnalla saatiin tuo 6-viikkoisen kokoinen ulos, jonka sydän löi hitaasti vielä 9. viikolla... Se oli rankka ja erikoinen keskenmeno, lääkäritkin olivat ihmeissään! Jouduin jopa hakemaan lupaa "abortille", kun sydän löi ja löi!

Mentiin ilman ehkäisyä, ja toisesta kierrosta tärppäsi taas. Olikin tuulimuna, mun kroppa ei taaskaan halunnut päästää raskaudesta irti, joten kannoin 10. viikolle vailla vuotoja. Hcgkin oli korkealla ja kunnon pahoinvoinnit kärsin tässä raskaudessa. Se oli lyhyen ensishokin jälkeen psyykkisesti helppo keskenmeno. En oikein ikinä jotenkin uskonutkaan synnyttäväni kesäkuussa, vaikka sitä kesäkuista raskautta kesti pari kuukautta.

Silloin mentiin eka kierto ilman ehkäisyä, mutta en tainnut ovuloida. Sen jälkeen on ehkäisty, ensimmäinen yritys keskenmenojen jälkeen oli kuukausi sitten, siitä ei tärpännyt. Tosin mies oli oviksen aikaan pahassa flunssassa, joten oikeaan aikaan oli vain yksi talletus ja sekin, no, aika flunssainen ja väsynyt huitaisu :D Tämä kierto meni ohi kun työkuviot veivät hetkeksi eri osoitteisiin.

Tänään taitaa alkaa menkat, joten toka yrityskierto keskenmenojen jälkeen alkakoon :D

Saankin miehen sopivasti ensi viikonloppuna samaan osoitteeseen viikoksi, niin ajoituksen pitäisi jopa onnistua, kun olen viimeaikoina ovuloinut kp 12-14.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mua naurattaa taas nää teidän "nopea huitaisu" ja "eikö niitä ole jo tarpeeksi tehty" :ROFLMAO: Ei saisi nauraa vakavan asian kanssa, mutta tässä ketjussa taitaa olla kaikki tunteet sallittuja.
 
Bettinah: Ennen yritystä oltiin about 1 vuosi keskeytetyllä yhdynnällä, yritys aloitettiin joulukuussa 2015, ekasta kierrosta ei tärpännyt. Tokasta tärppäsi. Meni kesken nyt maaliskuussa 2016 rv 11, just kun olin samana päivänä saanut postista ajan np-ultraan, joka puolestaan olisi ollut meidän 4,5v päivänä... :unsure:

Eilen alkoi menkat ihan yllättäen ilman kipuja (normaalisti miulla superkivuliaat menkat) joten keskenmenon jälkeen lähti käyntiin nyt sitten yk 2.
 
Mua naurattaa taas nää teidän "nopea huitaisu" ja "eikö niitä ole jo tarpeeksi tehty" :ROFLMAO: Ei saisi nauraa vakavan asian kanssa, mutta tässä ketjussa taitaa olla kaikki tunteet sallittuja.
No saa nauraa :p Tuota kirjoittaessa mietinkin, että itse keskenmenoista olen kyllä päässyt hyvin yli. Ei sattunut muisteleminen tai niistä kirjoittaminen. Vaan siitä en ole päässyt yli, ja tuskin pääsenkään niin kauan kuin hedelmällistä ikää riittää tai vauvaa ei tule, ettei sitä vauvaa ole! :cautious:

Huitaisu oli sellainen kiertelevä tapa yrittää ilmaista, että epäilen tuliko sitä tavaraa oikein edes perille saakka :rolleyes: Siinä kierrossa ovis olisi saanut olla aiemmin, oltiin alkukierrosta oikein ahkeria :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
On kyllä erilaisia tarinoita täällä. Toivon kovasti että kaikki saa pian plussan ja sitten vauvan kotiin 9kk jälkeen. :love::love:

Eilen illalla kun olimme miehen kanssa tulossa kotiin, jouduin avaamaan housujen napin ja vyön. Turvotti tosi paljon. Ja tänään jouduin lähtemään ulos miehen lökärit jalassa, en voi laittaa farkkuja, puristaa tosi paljon. Ja kuvotus jatkuu. Tänään vielä käyn kaupassa ja ostan sen testin. Koitan olla testaamatta vielä huomenna. Ylihuomenna sitten :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Vauveli vanhalle, mä oon sellainen hullu et oksat pois. Katon onnellisena vaunuja. Kyllä mulla jokunen ruuvi on päästä pudonnut :D


Tuli tuossa äsken vessa reissulla mieleen (miksi sekin piti sanoa?) että kauanko olette yrittäneet ennen ensimmäistä keskenmenoa? Mistä kierrosta tärppäsi silloin?

Mullahan tärppäsi silloin toisesta. Ja esikoinen on tullut ekasta kierrosta :D joten vähän on kuluttanut aivoja tää kun ei vaan tule raskaaksi. Mutta toisaalta, yllättävän paljon on tässä ajan myötä oppinut. Arvostaa enemmän asioita ja yleisesti tietoa saanut. :)
Hih, pakko laittaa oma tausta ja niinku huomaa niin en kyllä mitää kierron määriä tiijä... Meillä 2005 kesällä jätettiin ehkäisy pois, 2007 syntyi esikoinen ja 2009 kaksoset. Nämä kaksi raskautta hoidoilla. Koko tuo aika ollaan oltu ilman ehkäsyä. Kaksosten jälkeen ei olla varsinaisesti yritetty mutta kun tuppaa panettaan oviksen aikaan niin ollaan silloin luontojaan peittoja heiluteltu :) eli montako vuotta siinä nyt sitten meni kun sitten hoidoilla alkuvuonna 2016 plussa ja km ja nyt tää toinen plussa ja kaksosraskaus perään :)
 
Minkä takia siis piinamiina siirryitte suoraan IVF-jonoon? Toivottavasti saatte vielä pikaisesti sen luomutärpin! :)

Mähän tosiaan plussasin kaksi viikkoa sen jälkeen kun ekan kerran harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Meni kesken melkein heti. Ei hätää, plussasin uudestaan ilman ainoitakaan menkkoja. Kylläpäs sujui helposti, ajattelin vielä silloin.

Pieni lähti kasvamaan. Sydän löi, mutta liian hitaasti. Kasvu pysähtyi, mutta sydän löi sitkeästi vieläkin. Sain cytotecit, montakymmentä. Niilläkään pieni ei suostunut ulos. Vasta kaavinnalla saatiin tuo 6-viikkoisen kokoinen ulos, jonka sydän löi hitaasti vielä 9. viikolla... Se oli rankka ja erikoinen keskenmeno, lääkäritkin olivat ihmeissään! Jouduin jopa hakemaan lupaa "abortille", kun sydän löi ja löi!

Mentiin ilman ehkäisyä, ja toisesta kierrosta tärppäsi taas. Olikin tuulimuna, mun kroppa ei taaskaan halunnut päästää raskaudesta irti, joten kannoin 10. viikolle vailla vuotoja. Hcgkin oli korkealla ja kunnon pahoinvoinnit kärsin tässä raskaudessa. Se oli lyhyen ensishokin jälkeen psyykkisesti helppo keskenmeno. En oikein ikinä jotenkin uskonutkaan synnyttäväni kesäkuussa, vaikka sitä kesäkuista raskautta kesti pari kuukautta.

Silloin mentiin eka kierto ilman ehkäisyä, mutta en tainnut ovuloida. Sen jälkeen on ehkäisty, ensimmäinen yritys keskenmenojen jälkeen oli kuukausi sitten, siitä ei tärpännyt. Tosin mies oli oviksen aikaan pahassa flunssassa, joten oikeaan aikaan oli vain yksi talletus ja sekin, no, aika flunssainen ja väsynyt huitaisu :D Tämä kierto meni ohi kun työkuviot veivät hetkeksi eri osoitteisiin.

Tänään taitaa alkaa menkat, joten toka yrityskierto keskenmenojen jälkeen alkakoon :D

Saankin miehen sopivasti ensi viikonloppuna samaan osoitteeseen viikoksi, niin ajoituksen pitäisi jopa onnistua, kun olen viimeaikoina ovuloinut kp 12-14.
Miun endo on niin paha, että raskautta toivotaan hillitsemään sitä. Ja koska ilman hormonilääkitystä mie meen tosi huonoon kuntoon jo muutamassa kuukaudessa, ni raskaus täytyy saada alkamaan mahdollisimman pian. Niihin varovaisiin menetelmiin, saati luomuiluun, ei oo varaa. Tässä on nyt pelissä siis tavallaan omakin elämä - endokipujen kanssa kun ei pysty edes kävelemään ja lääkkeitä täytyy syödä joka ikinen päivä niin paljon ettei enää älli pysy päässä, sitä en oikein sanoisi ainakaan hyväksi elämäksi. Ettei elämä menis liian helpoks ni meni se ensimmäinen tärppikin sitten kesken. Mut nyt lippu korkealle. Aurinko paistaa ja mie meen eväiden kanssa pihalle!
 
Miun endo on niin paha, että raskautta toivotaan hillitsemään sitä. Ja koska ilman hormonilääkitystä mie meen tosi huonoon kuntoon jo muutamassa kuukaudessa, ni raskaus täytyy saada alkamaan mahdollisimman pian. Niihin varovaisiin menetelmiin, saati luomuiluun, ei oo varaa. Tässä on nyt pelissä siis tavallaan omakin elämä - endokipujen kanssa kun ei pysty edes kävelemään ja lääkkeitä täytyy syödä joka ikinen päivä niin paljon ettei enää älli pysy päässä, sitä en oikein sanoisi ainakaan hyväksi elämäksi. Ettei elämä menis liian helpoks ni meni se ensimmäinen tärppikin sitten kesken. Mut nyt lippu korkealle. Aurinko paistaa ja mie meen eväiden kanssa pihalle!
Jaksamisia. Oliko tuo tärppi sitten heti IVF:stä vai luomuna? Entä nyt, onko heti taas IVF suunnitteilla? Taisit kuitenkin puhua lapsenteosta, joten oletin että jotain yritystä luomutärppiinkin on...?
 
Tuli vaan piinamiinan halujutuista mieleen, että mulla oli viime kierrossa kunnon megaovis ja sen kyllä huomasi kun halutti monta päivää. Ehdittiin touhuilla varmaan viikon päivät ennen ovisplussaa ja plussan aikaan oli niin karmeat himot että alkoi ihan kunnolla v*tuttaa kun mies vihjaili että Xbox kiinnostaisi sinä iltana enemmän kuin sänkyhommat. :ROFLMAO: En oikein tiennyt miten päin olla. Huhhuh. Ja seuraavana päivänä sellaiset oviskivut ettei kävelemään pystynyt. Pelottava ovulaatio. :LOL:
 

Yhteistyössä