Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Peukkuja Bettinah, että nyt vihdoin onnistaisi (y) Säkin olet pyörinyt täällä jo aivan liian kauan. Ehkä vaihtelu tuolla odottajien puolella jo virkistäisi? :D

Sen verran vielä omasta tilanteesta, että mulla taitaa menkat jo koputella ovella, vaikka odotin vasta tiistaiksi. Lämmöt ovat jo lähteneet heittelemään, kuten mulla nykyään usein loppukierrosta, joten eivätköhän ala jo hiukan aiemmin. Nyt on kp 26/dpo 12. Saa ne menkat kyllä alkaa, mitä aiemmin alkavat sitä suuremmalla todennäköisyydellä seuraava ovis osuu miehen täällä vierailun kohdalle...

Meillä tosiaan yritys jatkuu, kun ei ole mitään takeita siitä että pääsen sinne hysteroskopiaan kesäkuussa. Kun työ ja osoite ovat kesällä eri maissa, niin ei ole vielä varmuutta kumpi maa vastaakaan mun terveydenhuollosta juuri silloin, kun kesän tarkemmat työaikataulut ovat vielä auki. Ei tätä elämää sitten helpommaksi voisi itselleen tehdä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Ketään testailemassa tänään kun tuo perjantai 13. päivä on saatu päätökseen? :D Oon ihan varma että niitä plussia nähdään pian tässä ketjussa! :X3:

Mä en vieläkään uskalla liittyä odottajiin. Varasin ultran viikolle 8+6 kun ei aiempia aikoja ollut. Tässä sitten pari viikkoa kärvistellään. :ninja:
 
piinamiina me ollaan yritetty vasta niin vähän aikaa, että jaksan olla innoissani asiasta ja oviksista.

Bettinah täällä maksoi varhaisultra viime helmikuun lopussa 170 €. Kävin yksityisellä. Silloin oli viikkoja 6+1 alkion koon mukaan. Menkoista laskettuna piti olla 7+0. Meen varmaan taas varhaisultraan jos käy niin hyvä säkä, että on tärpännyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Voi hyvänen aika mitä kaikkea täällä on tapahtunut! Tintta@r@lle megasuperTUPLAonnittelut!!! Aivan ihania uutisia! Voi sitä rakkauden määrää kun saatte sylit taas täyteen mussukoita :love::love:

Bettinah on niiiin raskaana, muuten kyllä tosiaan taidat joutaakin lataamolle ;) Ei puutu enää kuin plussatesti.

Ovisplussiakin oli saatu, ihan turhaa vähätellä niiden arvoa, siitähän se peli taas vihelletään alkaneeksi :p Toivottavasti saitte hyvin hyödynnettyä!

Oma ovis ehkä viikon päästä, tänään kp8. Aion plussata tästä kierrosta, tiedoksi kaikille. Meidänkin työpaikalla kävi nyt sitten se tuulahdus että siellä ollaan raskaana :cautious: Tosin tämä henkilö on toitottanut asiasta tyyliin viikolla 4+ eli toivoa sopii että kaikki sujuu hyvin.. Itse en todellakaan tällä taustalla, enkä kyllä muutenkaan, kertoisi noilla viikoilla vielä muille kuin miehelle. Esikoisesta kerroin töissä viikolla 16+ toisen nla-käynnin jälkeen. Mieluiten kertoisin vasta rakenneultran jälkeen tulevista(?) raskauksista mutta taitaa sitä ennen masu jo paljastaa tilanteen.

Nyt niin pirusti niitä plussatuulia kaikille :ROFLMAO::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi hyvänen aika mitä kaikkea täällä on tapahtunut! Tintta@r@lle megasuperTUPLAonnittelut!!! Aivan ihania uutisia! Voi sitä rakkauden määrää kun saatte sylit taas täyteen mussukoita :love::love:

Bettinah on niiiin raskaana, muuten kyllä tosiaan taidat joutaakin lataamolle ;) Ei puutu enää kuin plussatesti.

Ovisplussiakin oli saatu, ihan turhaa vähätellä niiden arvoa, siitähän se peli taas vihelletään alkaneeksi :p Toivottavasti saitte hyvin hyödynnettyä!

Oma ovis ehkä viikon päästä, tänään kp8. Aion plussata tästä kierrosta, tiedoksi kaikille. Meidänkin työpaikalla kävi nyt sitten se tuulahdus että siellä ollaan raskaana :cautious: Tosin tämä henkilö on toitottanut asiasta tyyliin viikolla 4+ eli toivoa sopii että kaikki sujuu hyvin.. Itse en todellakaan tällä taustalla, enkä kyllä muutenkaan, kertoisi noilla viikoilla vielä muille kuin miehelle. Esikoisesta kerroin töissä viikolla 16+ toisen nla-käynnin jälkeen. Mieluiten kertoisin vasta rakenneultran jälkeen tulevista(?) raskauksista mutta taitaa sitä ennen masu jo paljastaa tilanteen.

Nyt niin pirusti niitä plussatuulia kaikille :ROFLMAO::LOL:
Ihana, kiitos! Tuli tippa linssiin tuosta: Voi sitä rakkauden määrää kun saatte taas sylit täyteen mussukoita <3
 
Bettinah, itse menen yksityiselle kun ei täällä meinaa saada kuin ne kaksi ultraa julkisella. Tosin eilen puhuin geneetikon kanssa joka lupaili että tässä raskaudessa saisin ylimääräisiä ultria, mutta varhaisultra ei sisälly noihin kun sillä ei näe juuri muuta kuin sen sikiön sijainnin. Meillä on tuossa naapurissa yksi pieni ultrapaikka ja siellä saa ultran 75 punnalla elikkäs n. 95 eurolla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Täällä seurattu Suomen peliä lämpöpussin ja burana 600 kanssa. Olo on kuin jyrän alle jääneellä: kylmä, joka paikkaa särkee, huono-olo. Kyllä tämä oli varmasti aikainen keskenmeno, koska koskaan en normi menkkojen alkaessa ole näin kehnossa kunnossa ollut......
 
Voi ninnananna :( <3 Haleja!!

Mulla kun olikin ovisplus eilen. Tänään hailura viiva tuli enää eli dpo0 tänään ja tästä se piinailu alkaa.
Ovista tullu hyödynnettyä joten saapipa nähä saadaanko helmikuun muruliini tähän perheeseen! :love::love:

Jännä ollu seurailla oman kehon tuntemuksia ja selkeesti oikeeta puolta tykyttäny tänään. Eli kyllä ne mun aiemmat veikkaukset oviksesta on suht kohilleen sattunu näitä oireita kun vertaa. Eilen vihloskeli myöhään illalla vasenta puolta silleen et reidessä asti tuntu. Nännit taas arat. Siinäkai nää oireet :giggle:

Vauvelivanhalle, onksul mitää oireita tullu??
Ketäs muita täällä nyt piinailee tällä hetkellä?? (y)

Ihana tää meijän ketju ku täällä voi kaikki kertoo ihan kaikkee!! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi ninnananna :( <3 Haleja!!

Mulla kun olikin ovisplus eilen. Tänään hailura viiva tuli enää eli dpo0 tänään ja tästä se piinailu alkaa.
Ovista tullu hyödynnettyä joten saapipa nähä saadaanko helmikuun muruliini tähän perheeseen! :love::love:

Jännä ollu seurailla oman kehon tuntemuksia ja selkeesti oikeeta puolta tykyttäny tänään. Eli kyllä ne mun aiemmat veikkaukset oviksesta on suht kohilleen sattunu näitä oireita kun vertaa. Eilen vihloskeli myöhään illalla vasenta puolta silleen et reidessä asti tuntu. Nännit taas arat. Siinäkai nää oireet :giggle:

Vauvelivanhalle, onksul mitää oireita tullu??
Ketäs muita täällä nyt piinailee tällä hetkellä?? (y)

Ihana tää meijän ketju ku täällä voi kaikki kertoo ihan kaikkee!! :love::love:
Määhän oon jo niin raskaana kuin olla ja voi :ROFLMAO: No ei vais. Torstaina aamulla sain hymynaaman ja ovis tapahtuu siitä n. 24-36 h jälkeen. Eli oisko ovis ollut eilisen vuorokauden puolella, niin tänään on dpo1?

Ei mulla mitään oireita ole. Huimanut on tänään ja varmaan eilenkin, mitä ei ole ennen ollut. Mutta oon nukkunut toissa yönä 2 h ja viime yönä 4 h, niin kai siinä alkais ketä vaan huippaamaan. Oon kyllä ennenkin nukkunut näin vähän eikä ole huipannut. Mutta olisko vaan erilainen ovis km:n jälkeen...

Mää en ole ovistuntemuksia erikoisemmin tuntenut. Viime joulukuussa oli elämäni eka kerta, kun tunsin oviksen, kun oli nännit niin kipeät. Ja samaten seuraavalla kierrolla. Mutta tärppikierrossa ei ollut mitään tuntemuksia. Ikää on 37 vuotta, että mitäs sitä tässä iässä omaa kehoaan vielä oisi oppinut tuntemaan... :p

Menkat pitäisi alkaa vanhan kierron mukaan huomenna tai ylihuomenna. Toivottavasti ei ala. Mää en kyllä kauheesti jaksa uskoa, että olisi nyt tärpännyt, kun ovis tuli niin myöhään. Mut voisin mää ens viikolla jo haluta ekoja oireita. Ja kun niitä oikein odottaa, niin kyllähän mää niitä alan tuntea :p
 
Hei!!! Varoitus limasta :D ennen mulla tullut sellaista paksua valkovuotoa lopussa, ja aika vähän tullut myös, ei joka päivä. Nyt joka päivä tullut aika reippaasti, niin että kannattaisi pitää suojaa. Ja se tulee lähes aina kun olen ulkona :D eli kun en makaa sohvalla :D ja se on sellaista.... Ehkä vetisempää tai valkuaisen tapaista. Ihan tälläinen tiedotus kun en voi muille puhua mun limoista, en ainakaan miehelle, raukka järkyttyy vielä :D

Pientä kuvotusta ollut koko päivän. Välillä parempi olo, välillä enempi kuvottaa. Kaupassa ihmiset haisee :D ja jostain tuli ulkona ollessa tomaatin haju (oksensin esikoista odottaessa jatkuvasti kun haistoin tai maistoin tomaattia :D ) ja alkoi oksettaa. En tiedä mistä se haju tuli. Mies ei mitään haistanut :D
 
Onko meillä kaikilla oviksen jälkeisiä päiviä vietävillä nyt siis ollut nännit herkillä ja huimannut? (hienosti kierretty piinailijat-sana, koska minähän en piinaile, koska en ole raskaana. Viime kierto valeoireineen oli niin kova pettymys, etten tässä kierrossa ota enää sitä riskiä. Ku en sit innostuessani osaa kuitenkaan olla hiljaa.) täällä siis oletettavasti dpo2.
 
Onko meillä kaikilla oviksen jälkeisiä päiviä vietävillä nyt siis ollut nännit herkillä ja huimannut? (hienosti kierretty piinailijat-sana, koska minähän en piinaile, koska en ole raskaana. Viime kierto valeoireineen oli niin kova pettymys, etten tässä kierrossa ota enää sitä riskiä. Ku en sit innostuessani osaa kuitenkaan olla hiljaa.) täällä siis oletettavasti dpo2.
Hei camooon! Kaikki tuntemukset kehiin :ROFLMAO:
Minäkii oon nyt varmaan 5 kierron aikana oviksen jälkeen ollu ihan varma tärpistä ja täällä sitä on vuodateltu ja loppujenlopuks ilmoteltu se kp 1 :unsure:
Mulla ainaki nännit on niin herkillä kun rintsikat heittää pois että terve! Ja ovat törröllään ku mitkäkii antennit :D
Toivotaan parasta naiset (y)(y)
 
piinamiina mulla oli huimausta jo eilen oviksen aikaan ja on edelleen. Nännit eivät ole kipeät, mutta on ne herkemmät. Mutta öööö... se nyt voi johtua ihan muustakin kuin oviksesta :LOL:

Bettinah taas syvällä kokemuksen rintaäänellä puhun siitä valkovuodosta :LOL: Se oli siis juoksevaa ja mää haluan, että mulla ens viikolla samanlaista. Kastelen varmaan pikkuhousunsuojan, että tulee varmempi olo :ROFLMAO: Mitenkä niin epätoivoinen... ;)

Mää en voi käydä täällä reiluun viikkoon, koska oon valeraskaana varmaan jo nyt. Saatika sitten, kun tää kanalauma täällä lyö viisaat päänsä yhteen ja ollaan kaikki niiiiiiiiiiin raskaana :p Ja jos teillä ei ole tuntemuksia, niin alkaa olemaan, kun kirjoitan tänne sen kymmenen viestiä joka päivä.

Mulla ei ole hajuakaan, koska odottaa menkkoja. Luteaalivaihe on ollut kolmessa kierrossa 8-10 päivää, mutta nyt kierto on ties mitä. Jos menkat ei ala ensi viikon sunnuntaina, niin teen sitten testin. Paitsi jos/kun käyn täällä lukemassa, niin teen sen varmaan jo ylihuomenna :D

Ja silloin kerran kun tärppäsi, niin pieni vuoto alkoi silloin kuin piti, mutta loppui kuin seinään kahden päivän päästä. Elättelen siis sokeana toiveita vaikka vuoto alkaisi, että ollaan raskaana. Ja sitten tullaan ryminällä alas. Mutta se on sen ajan murhe.

Mää tilaan tänään kotitesti.fistä testejä. Tilaan viikkonäytöllisiä 2 ja sitten tavallisia digejä 2. Mitkä oli niitä liuskatestejä, joihin voi luottaa? Viimeksi kun tilasin noita digitaalisia, niin tein ensin testin jollain ilmaisliuskoilla, mitä tuli mukana (olisiko ollut joku onestep?). Ne antoivat negaa, mutta digitaalisella tuli plussa. Aattelin, että ottaisin jotain liuskoja lisäksi, niin voisin testata testaamisen ilosta.

ninnananna sun olotila kuulostaa kyllä surkealta :cry: Fiilikset on varmana aika kakat. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah mää en ole nähnyt Op:n mainosta, kun en katso telkkarista juuri muuta, kuin jääkiekon mm-kisat. Jos tulee tärppi niin voin katsoa sen sitten itkemisen ilosta :LOL:

Ja mikä ihana profiilikuva sulla onkaan! :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Hantta arvaa vaan tekikö mieli tänään ostaa testi! Mut päätin olla ostamatta koska olisin heti huomenna testannut :D jospa huomenna ostan. Eikö pregchekillä oo kans sellaisia missä kaksi testiä? Haluaisin mielummin sellaisen puikon :D ostan sit vaikka niitä kaksi.

Tänään myös nippailua alavatsassa.

Onko kukaan nyt testaamassa ensi viikon alussa? Jos sais jonkun kaverin piinaamaan myös :D
 

Yhteistyössä