The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äh,alko näköjään siitepölyallergia vaivaamaan, nenä ja silmät vuotaa. :(
No ala, ma oon kans tana paivana hapsitellyt menemaan varmaan ens vuodenkin edesta, ihan sarjatulella aivastellu ja herkistelly eli niiskutellu ja kyyneleita vuodatellu...*halaaruttaan*...mutta muistinpas kayda apteekissa hakemassa silmatippoja jotta tassa saan kohta rapsytella ripset tarviolle :D

No ala, ma oon kans tana paivana hapsitellyt menemaan varmaan ens vuodenkin edesta, ihan sarjatulella aivastellu ja herkistelly eli niiskutellu ja kyyneleita vuodatellu...*halaaruttaan*...mutta muistinpas kayda apteekissa hakemassa silmatippoja jotta tassa saan kohta rapsytella ripset tarviolle :D
Kiitti muru,halaukset sinne myös. Pittää ehtiä kaapista allergialääkettä.Hyvä kun muistit ostaa.

:devil::poop: koko kämppä on käännetty ympäri ja en löydä mun kultaista kaulakorua. Se on sellainen kierretty malli, valko- ja keltakultaa. Pussukassa on vain ranneketju, mutta kaulakoru puuttuu. Ainoa arvokkaampi koru, mitä omistan :cry:

:devil::poop: koko kämppä on käännetty ympäri ja en löydä mun kultaista kaulakorua. Se on sellainen kierretty malli, valko- ja keltakultaa. Pussukassa on vain ranneketju, mutta kaulakoru puuttuu. Ainoa arvokkaampi koru, mitä omistan :cry:
Toivottavasti löytyy, ootko missä sitä viimeksi käyttänyt,voisko olla toisessa paikassa, yöpöydällä,laatikossa,vessankaapissa,sängyssä?

Joo, Cordell-ketju :devil: olen etsinyt sitä pitkään ja ei löydy mistään. Tarvitsisin sen ja ei sitä löytynyt viime syksynäkään.
Pahalainen...onkohan tommoselle korulle oikein tilausta olla kadotuksellinen? Ma meinaa kans oon saatany oman ko. ranneketjun kans, oon saanu sen mummiltani <3, mutta loysin sen kylla....sita ennen tosin olin saanut jo jaapuikot peffaani ja sydarit ja hermostoliittoschlaagendeerauksetkin:barefoot::D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä