The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:love::love::love::love::love::love::love::love:

Sain kuvia. Pienenpieni nykerönenä ja hiuksia enemmän ko vaarillaan. Varpaita ja sormiakin ruttunaamalla ihan oikea määrä. Miten tuo jätkä on onnistunut saamaan jotain noin täydellistä aikaan kun muuten hommat on vähän niin ja näin?

Mummi on täysin myyty eikä jaksa odottaa millon pääsee nuuhkuttelemaan.

Vannoin ja vakuutin, etten oo missään tapauksessa yhtä ärsyttävä mummi kuin oma äiti ja anoppi 25 vuotta sitten vaan meen katsomaan sitten kun tuore perhe kutsuu käymään. On tää kumminkin pirun vaikeeta kun kovin houkuttaa rynnätä synnärille ja huutaa heti aulassa että missä on mummin kulta :oops:
Awww :love:. Onnea mummille :love:.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hyvin menee mutta menkoon(y)...olen onnistunut naemma kartsayttamaan itteni sujuvasti:barefoot:, niskaa aristaa, nessu ja rintamus saanut kans siipeensa ja vissiin huuletkin:eek::confused:...mutta siita huolimatta on toi energiamollykka taivaalla vaan mahtava :)! Ihmisetkin on aivan erilaisia nyt - leppoisia, hymyilevaisia ja juttelevaisia, mii laik veri mutschos gracias :D

Aattelin kokeilla miten muuten eukon kay eli karsiiko tassa ollenkaan asettua koneelle ja aloilleni vai kaskyttaako se sinkoilemaan toisaalle vai tekeeko kuuppanen tepposet:barefoot::D - kaikki kun on mahdollista(y)

Kaupassakin kavin. Kaksi kertaa:D. Onnistuin viela laittamaan itteni samalle kassalle, niin...johan me kaksi naureskeltiin. Jai kuulema oottelemaan sita kolmatta kertaa:whistle::D

Ihana päivä takana :)
Käytii aamutuimaan tekemässä 8 heittomottia klapeja, sit kiipeemässä yhelle Suomen suurimmista kivistä. Sit hain agrimarketista orvokkeja ja istutettiin niitä poikasten kanssa. Nyt on grillissä valkee ja sit katotaa lätkää :love:
Sain kehuja appiukolta ku oon niin kova tekee töitä. Talvella kuulemma mä meen sitte mettää mukaa kaataa puut :D

Ihana päivä takana :)
Käytii aamutuimaan tekemässä 8 heittomottia klapeja, sit kiipeemässä yhelle Suomen suurimmista kivistä. Sit hain agrimarketista orvokkeja ja istutettiin niitä poikasten kanssa. Nyt on grillissä valkee ja sit katotaa lätkää :love:
Sain kehuja appiukolta ku oon niin kova tekee töitä. Talvella kuulemma mä meen sitte mettää mukaa kaataa puut :D
Kuulostaa ihanalta ja happimyrkytysrikkaalta :D

Nyt sitten ansaitusti vain rentoilua koko porukan kans ja janskapanskailya pelin suhteen....eli miten pahasti Valko- Venaja saakaan nuttuunsa(y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä