Venaja on muuten kaunis kieli, mun mielesta ...joo, vikaa loytyy korvistakinKomarov haastaa venäjää just sielä ny
No sinussa on samaa vikaa kuin routamisussa.Hah. Ja sama vika ko routamisulla. Kärvensin itteni. En opi ikinä.
Niin onkinVenaja on muuten kaunis kieli, mun mielesta ...joo, vikaa loytyy korvistakin
No ala, ma oon kans tana paivana hapsitellyt menemaan varmaan ens vuodenkin edesta, ihan sarjatulella aivastellu ja herkistelly eli niiskutellu ja kyyneleita vuodatellu...*halaaruttaan*...mutta muistinpas kayda apteekissa hakemassa silmatippoja jotta tassa saan kohta rapsytella ripset tarviolleÄh,alko näköjään siitepölyallergia vaivaamaan, nenä ja silmät vuotaa.
...ilmankos on semmonen olotilanen, etta oon puusta pudonnu...Se vika on olla nainen jota ei kasva ihan joka oksalla.
Kiitti muru,halaukset sinne myös. Pittää ehtiä kaapista allergialääkettä.Hyvä kun muistit ostaa.No ala, ma oon kans tana paivana hapsitellyt menemaan varmaan ens vuodenkin edesta, ihan sarjatulella aivastellu ja herkistelly eli niiskutellu ja kyyneleita vuodatellu...*halaaruttaan*...mutta muistinpas kayda apteekissa hakemassa silmatippoja jotta tassa saan kohta rapsytella ripset tarviolle
Korvissa saa olla vikaa jos ei ole ammatiltaan muusikko. Paitti kuurous ei estänyt Beethovenia säveltämästä.Venaja on muuten kaunis kieli, mun mielesta ...joo, vikaa loytyy korvistakin
Pikku pakko oli koukata apteekkarin kautta kun muutoin oisin varmaan jossain vaiheessa kuitenkin hangannu silmat ruvelle... - oon ma muuten nakymainen, silmat punoittaa, niska, rintamus ja nessu...oonko ma keitetty rapunen?!Kiitti muru,halaukset sinne myös. Pittää ehtiä kaapista allergialääkettä.Hyvä kun muistit ostaa.
Semmonen cordell- mallinen? Annas olla, tupsahtaa esiin melko varmasti todella oudosta paikastakoko kämppä on käännetty ympäri ja en löydä mun kultaista kaulakorua. Se on sellainen kierretty malli, valko- ja keltakultaa. Pussukassa on vain ranneketju, mutta kaulakoru puuttuu. Ainoa arvokkaampi koru, mitä omistan
RapukattinenPikku pakko oli koukata apteekkarin kautta kun muutoin oisin varmaan jossain vaiheessa kuitenkin hangannu silmat ruvelle... - oon ma muuten nakymainen, silmat punoittaa, niska, rintamus ja nessu...oonko ma keitetty rapunen?!
Toivottavasti löytyy, ootko missä sitä viimeksi käyttänyt,voisko olla toisessa paikassa, yöpöydällä,laatikossa,vessankaapissa,sängyssä?koko kämppä on käännetty ympäri ja en löydä mun kultaista kaulakorua. Se on sellainen kierretty malli, valko- ja keltakultaa. Pussukassa on vain ranneketju, mutta kaulakoru puuttuu. Ainoa arvokkaampi koru, mitä omistan
Luonnonoikku mika luonnonoikkuRapukattinen
Oi kiitos. Oot ihanaNo sinussa on samaa vikaa kuin routamisussa.
Se vika on olla nainen jota ei kasva ihan joka oksalla.
Pitsi ny tietty on ihan oma lajinsa. Pitsin kaltaisia joku muusikonrenttu kosii jo teini- iässä eikä sen jälkeen muilla miehillä ole apajille mitään asiaa.
Do dih, siellakin rupee sitten vareja nakymaan ja sykkeessa loytymaan - tommosesta havainnosta ei voi olla tyksimattaParin viime vuoden aikana tuntunut siltä että mulla ei ole sydäntä enään lainkaan. Kuinka väärässä olinkaan, löysin sen!
Nou hätä, myin sen romaneile vitosellakoko kämppä on käännetty ympäri ja en löydä mun kultaista kaulakorua. Se on sellainen kierretty malli, valko- ja keltakultaa. Pussukassa on vain ranneketju, mutta kaulakoru puuttuu. Ainoa arvokkaampi koru, mitä omistan
Pah!Pittää laittaa se pakkaseen että ei sulaa
No jaa, kuulen kyllä värejä ja näen ääniä mutta tuo jäässä oleva sydän ei paljua pamppaile.Do dih, siellakin rupee sitten vareja nakymaan ja sykkeessa loytymaan - tommosesta havainnosta ei voi olla tyksimatta
Pahalainen...onkohan tommoselle korulle oikein tilausta olla kadotuksellinen? Ma meinaa kans oon saatany oman ko. ranneketjun kans, oon saanu sen mummiltani <3, mutta loysin sen kylla....sita ennen tosin olin saanut jo jaapuikot peffaani ja sydarit ja hermostoliittoschlaagendeerauksetkinJoo, Cordell-ketju olen etsinyt sitä pitkään ja ei löydy mistään. Tarvitsisin sen ja ei sitä löytynyt viime syksynäkään.