The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kesäksi uutuusmakkaraa.



Suomen eturivin rap-artisteja edustava Rähinä Records ja pohjalaisia perinneruokia valmistava Pouttu tuovat markkinoille tavallista grillimakkaraa suuremman Rähinä Iso Lerssin.


Neljänneksen tavallista grillimakkaraa suurempi Rähinä Iso Lerssi ratkaisee grillaajien tunteman pulman: Yksi grillimakkara on liian vähän, mutta kaksi voi olla jo liikaa.

– Rähinä on osoittanut pystyvänsä suunnittelemaan hauskoja elintarviketuotteita, jotka kiinnostavat nuoria. Tämän kohderyhmän tavoittaminen on ollut perinteiselle lihajalostealalle haastavaa. Kun saimme ehdotuksen tuottaa ryhmälle oma grillimakkara, innostuimme ideasta heti, taustoittaa Poutun toimitusjohtaja Heikki Laitala.

Rähinä Recordsin luova johtaja Joonas Wörlin kertoo, että Pouttu antoi heille vapaat kädet niin tuotekehityksen, pakkaussuunnittelun kuin brändäyksenkin suhteen.

– Tuote suunniteltiin tiiviissä yhteistyössä levy-yhtiömme artistien kanssa, jotta tuotteesta saatiin mahdollisimman heidän tyylisensä. On ollut hienoa tehdä yhteistyötä Poutun kanssa ja päästä samalla tekemään näköistämme urbaania populaarikulttuuria, hän toteaa.

Kesä tuo markkinoille myös muita makkarauutuuksia. Esimerkiksi HK julkaisee uuden Maakarit-sarjan, jonka makkarat valmistetaan käsityönä.

Atria täydentää puolestaan Wilhelm-makkaroiden perhettä 88 prosenttia lihaa sisältävällä currywurstilla.
 
..joo, enka ma ole viela taalla painkaan vaikka oonkin...ihan sairaan paatonta menoa ja viela on keskenkin mutta tulin ilmottamaan huikeen tarkeen asian. Vaviskaa....

:D

Taalla. On. Pururata KUIVANA!!*pomppii*

Siis ihan kokonaan. Jeee, ma paasen sinne jossain valissa kouhottamaan!!

Ja. Toinenkin juttu.
Mua jannittaa ihan torkeesti:sick::censored::alien:...puishuonoa, yok.

Ai ni. Kolmattakin tyrkkaa....sorisori, taas venyyyyy...:barefoot::notworthy:

Taa paiva on ollut ton yhden rakkaan tuittupaan kanssa...tosi haastellista. Heti aamusta. Tuli semmosta tilannetta ja vaantoa ja sanomista jajaja...oli siina itkuakin puolin jos toisin ja pjaisko aitia ja...jumalatonta itseruoskimisen maaraa(mulla). Mutta.

Tulipahan istuttua alas pojan kans ja juteltua kunnolla. Oikeesti - kunnolla. Onneksi nama kaksi muuta antoivat ymmartavina tilaa ja sijaa sille ja se, etta vaikka oli avautumista molemmin puolin, niin...kylla ma koen etta se olen ma, jota nama ipanat kuitenkin opettaa. Saamapuolella olen isosti, jos vaikka valilla toiselta tuntuukin...rakastaminen vain on joskus vaikeaa. Vanhempanakin. Mutta ihan kaiken arvoista <3

Eli siis - vihdoinkin asiaan(y):D...jos semmoista tassa nyt oli:confused:...

Jos sulla on paha olla, syysta tai toisesta, niin - ala ikina, koskaan, etka milloinkaan, jaa sen asian kanssa yksin marehtimaan ja murehtimaan. Vaan puhu. Puhu. Kukaan ei ole niin yksin, ettei olisi ketaan kelle puhua. Aina on joku. Aina.

Ja sydamen ja mielen keventamisen jalkeen sa saat huomata, etta on paljon kevyempi hengittaa ja olla - kun olet saanut sanottua kuormittavan asian, olipa se sitten mika tahansa. Kukaan ei ole taydellinen. Jokainen mokaa. Ja jokainen oppii. Virheistakin. Joten - rakasta itseasi sellaisena kuin olet. Ainutlaatuisena, tarkeana, kallisarvoisena.

Se sina olet :).
 
samaa kuraa pidemmässä suolessa nuo uudet makkarat. kivikylän suomessa ja lidl bratwurseissa tääl taidetaan pysyä.
Samaa mieltä. Ei se pakkaus sitä makkaraa tee, vaikka siinä kuinka lukisi rähinä ja lerssi.

Kauppaneuvos Paukun makkara taas vois eksyä silti meikäläisenkin ostoskoriin, jos sitä myytäis oikeaoppisesti "makkara josta lihaa saa hakea".
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kiitos Boobabe ja Freezecat. :love:
Toivo tosin taittaa olla jo mennyttä mun osalta.
Alapas sano...kaikkea kun voi sattua. Oikeesti.

Oon sanonu aikaisemminkin, mutta. Mulle laakari sanoi selkealla suomen kielella etta - ei tassa hurrata eika tehda mitaan, huonolta nayttaa jos oli tarkoitus milloinkaan lisaantya.

Mulla on taalla kolme sattumusta:love:
 
Samaa mieltä. Ei se pakkaus sitä makkaraa tee, vaikka siinä kuinka lukisi rähinä ja lerssi.

Kauppaneuvos Paukun makkara taas vois eksyä silti meikäläisenkin ostoskoriin, jos sitä myytäis oikeaoppisesti "makkara josta lihaa saa hakea".
tääl meilläpäin on myynnis tampereen lihajalosteen ripa makkara. loistava tuote hiiligrilliin. ja aikas hintava.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä