The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heiii, ihan karmee kauhee flashback tulikin! Opiskelijaboxi ja oikeesti Strombergin ruskee liesi. Niin ihuna ja rakas :) <3...patevan katevana ja sukkelan vikkelana valmisti ah, niin ravitsevat tonnikalarisotot seka broiskulaatikot.

Kiitos, Toffonen :)...
Uunijäätelö ja tonnikalakastike spagetille (kolme pussia rakettispagettia kymmenellä markalla ynnä kolme purkkia tonnikalaa kymmenellä markalla paikallisesta Elannosta). Elannon kuitit piti säästää, kun niistä laskettiin jotain summia. Mene ja tiedä enää, että miksi.
 
Uunijäätelö ja tonnikalakastike spagetille (kolme pussia rakettispagettia kymmenellä markalla ynnä kolme purkkia tonnikalaa kymmenellä markalla paikallisesta Elannosta). Elannon kuitit piti säästää, kun niistä laskettiin jotain summia. Mene ja tiedä enää, että miksi.
osuuskunta Elannon jäsenet sai ostohyvitystä kertyneiden kuittien mukaan

sama peli oli keskustalaisessa osuuskaupassa aikoinaan, on tullut meinaan vanhempien kuitteja laskettua...
 
osuuskunta Elannon jäsenet sai ostohyvitystä kertyneiden kuittien mukaan

sama peli oli keskustalaisessa osuuskaupassa aikoinaan, on tullut meinaan vanhempien kuitteja laskettua...
:D pitäiskö laittaa muksu keräämään kuitit ja laskemaan summat? Siirretään traditio eteenpäin.
Mistä tulikin mieleen eräs laulu. Kullervo kuoro laulaa yhdessä laulussa..perkeleen kuittipurkki levällään taivaassa tai jotain sinnepäin. Osuuskaupan kuiteistako siinä laulettiin?
 
Uunijäätelö ja tonnikalakastike spagetille (kolme pussia rakettispagettia kymmenellä markalla ynnä kolme purkkia tonnikalaa kymmenellä markalla paikallisesta Elannosta). Elannon kuitit piti säästää, kun niistä laskettiin jotain summia. Mene ja tiedä enää, että miksi.
..ja sitten kun oli duunissa plokkaajana niin taivasosuus oli silloin tarjolla, kun yon jalkeen sai uunista tulleen pizzan kampille vietavaksi :)

Oi voi, niita aikoja ja ihania ihmisia ja torkeeta haroilya :D!
 
..ja sitten kun oli duunissa plokkaajana niin taivasosuus oli silloin tarjolla, kun yon jalkeen sai uunista tulleen pizzan kampille vietavaksi :)

Oi voi, niita aikoja ja ihania ihmisia ja torkeeta haroilya :D!
Bileissä yöllä kärtsättiin monet nakit ja ranskalaiset siinä uunissa. Tehtiin ensimmäistä oikeeta ruokaa silloisen miesystävän kanssa, kanapataa.
Oikeesti, liesi tai hella tai millä nmellä nyt häntä kutsummekin, on tärkeä asia. Siinä kämpässä ei voinut pitää yhtä aikaa uunia ja pesukonetta päällä. Uuni lämpeni tosi hitaasti. Jos imurin vielä käynnisti, niin sulake poksahti.
 
Ei ikinä mulle "älykotia".
Jos mä tahdon valot päälle niin mä käännän katkaisijasta.
Jos jääkaapista puuttuu makkaraa niin mä en tahdo jääkaappia joka soittaa puolestani kauppaan.
Ilmanvaihto painovoimaisena, kiitos.
jne

Joo, mä olen lankapuhelimia kaipaava dinosaurus.
Telkkarissa saa olla värit.
 
Ei ikinä mulle "älykotia".
Jos mä tahdon valot päälle niin mä käännän katkaisijasta.
Jos jääkaapista puuttuu makkaraa niin mä en tahdo jääkaappia joka soittaa puolestani kauppaan.
Ilmanvaihto painovoimaisena, kiitos.
jne

Joo, mä olen lankapuhelimia kaipaava dinosaurus.
Telkkarissa saa olla värit.
Mulla vahan samaa vikaa eli rouheutta eli kapalilla vaantamista pitaa olla :)

..jos on liiaksi kaiken maailman saatimia ja nappaimia ja hilavitkuttimia, niin meikalainen varmaan ois silloin solmussa omassa kodissaankin:confused::barefoot:. Poishuono juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä