Huhhuh. Jos mä lihon, se on intialaisen ruoan vika. Ja lasten, koska toivovat sitä niin usein.
*halaus*Syksyllä on aika klinikalle tutkimukseen. Ja tietysti pelkään sitä pahinta eli syöpää.
Voimia.Syksyllä on aika klinikalle tutkimukseen. Ja tietysti pelkään sitä pahinta eli syöpää.
Mä luulin että saan ajan tälle keväälle.*halaus*
Kamala joutua odottamaan noin pitkään!
Ei liho, jos hiilarit jää alle 72, sanoo anttiheikkila.comHuhhuh. Jos mä lihon, se on intialaisen ruoan vika. Ja lasten, koska toivovat sitä niin usein.
En tiedä. Ei kai ole niin hälyyttävää. Mutta mä aina kuvittelen kaikenlaista.Voimia.
Miten tutkimukseen pääsy voi kestää noin kauan?
Kestää ja kestää! Mä maksoin yksityislääkäristä yhdeksänlymppiä ja tonnin kuvauksesta. Muuten olisin aika paljon huonommassa hapessa enkä tiedä oisko hoitoja edes aloitettu vielä.Voimia.
Miten tutkimukseen pääsy voi kestää noin kauan?
No ei todella jää hiilarit alle ton kun on kukkakaalikormaa ja naan-leipää ja makeaa chutneytä ja...Ei liho, jos hiilarit jää alle 72, sanoo anttiheikkila.com
Laihtuu kyllä!
Halaus, hirveän pitkä aika päästä tutkimuksiin.Syksyllä on aika klinikalle tutkimukseen. Ja tietysti pelkään sitä pahinta eli syöpää.
Mitä tautia yritetään hakea ja miksi vasta syksyllä?Syksyllä on aika klinikalle tutkimukseen. Ja tietysti pelkään sitä pahinta eli syöpää.
Kukkakaali lähes hiilihydraatitontaNo ei todella jää hiilarit alle ton kun on kukkakaalikormaa ja naan-leipää ja makeaa chutneytä ja...
Mut biisi on pirun hyvä, tykkään!
Tuolta alapäästä. Tänään tuli kirje HUSsilta.Mitä tautia yritetään hakea ja miksi vasta syksyllä?
Tietty teen. -tai mä teen taikinan ja kuopus taputtelee leivät ohuen ohuiksi.Kukkakaali lähes hiilihydraatitonta
Teetkö itse naanleivät?
Se on vissiin ihan normiaika odottaa lääkäriin pääsyä. Halit.Tuolta alapäästä. Tänään tuli kirje HUSsilta.
Lääkäri laittoi lähetteen tarkempaan tutkimukseen.Se on vissiin ihan normiaika odottaa lääkäriin pääsyä. Halit.
Sulle ei voi yksäria laittaa?Lääkäri laittoi lähetteen tarkempaan tutkimukseen.
Voi laittaa.Sulle ei voi yksäria laittaa?
Ei anna Laita mulle eka.Voi laittaa.
jaaEi anna Laita mulle eka.
Aika hyvä analyysi julkisen terveydenhoidon alennustilasta.Se on vissiin ihan normiaika odottaa lääkäriin pääsyä. Halit.