Mä joskus laitoin kissanminttua kangaspusseihin kissoille, mut ei ne ymmärtäneet siitä mitään ja tunsin ittenikin vain tyhmäksi.Siideriä ja metkaa espaanialaista salamintapaista mikä haisee ihan valeriaanalle.
Kuka ny musiikkia kuuntelisi ilman ääniä?Oliko sulla ääni päällä vai pelkästään kuva? Britneytäkin kattoo mut ei kyllä kuuntele.
Tossa nainen jota mä arvostan hyvin suuresti. Ja ollakseen Dolly hän ei tarvitse Partoneita yhtään mihinkään.
Päivä vaan jatkuuAlkuiltaa..
Niin se vaan tämäkin päivä mennä hujahti.
Dolly on biisinikkari jolle harva hakee vertaistaan tai jos hakee niin saa hakea todella kaukaaMä tykkään ihan hiivatisti Dollyn äänestä ja biiseistä.
Et ihan turhaan ole kosintalistallani.Tiesin!
Uudet palkeet laitettiin muutaman kymmentä senttiä liian alas?Miten mulla on semmoinen kutina, että Majuri on löytänyt feminiinisen puolensa ja kirjoittaa nykyään rouva majurina. Mikähän se leikkaus olikaan?
Vaikee sanoo kun mullakin on vain kaksi aivosolua ja ne seikkailee kaikkialla munaskujen ja korvien välissä. Gauheeta myöntää olevani mies.Uudet palkeet laitettiin muutaman kymmentä senttiä liian alas?
Se on siis sopivasti klassinen päiväkahviaikaPäivä vaan jatkuu
Tulihan tänne päiväkahviseuraaIltaa!
Just join. Väsy olo, olin salilla. Iltapalan jos vielä jaksaisi ja kohta nukkumaan.Tulihan tänne päiväkahviseuraa
Kommenttisi varjolla toivon, että kirurgi oli nainen. Mieskirurgi oisi laittanut palkeet muutaman kymmenen senttiä alemmas JA toiselle puolelle. Ihan vaan koska pieru naurattaa aina.Vaikee sanoo kun mullakin on vain kaksi aivosolua ja ne seikkailee kaikkialla munaskujen ja korvien välissä. Gauheeta myöntää olevani mies.
Sie oot ollut reipas. Mie tyydyin kevyeen happihyppelyyn.Just join. Väsy olo, olin salilla. Iltapalan jos vielä jaksaisi ja kohta nukkumaan.
Hyppelykin on kuule ihan jees, happea elimistölle. Iltarahka vedetty ja vielä pitäisi jaksaa vitamiinit.Sie oot ollut reipas. Mie tyydyin kevyeen happihyppelyyn.
Hyppelykin on kuule ihan jees, happea elimistölle. Iltarahka vedetty ja vielä pitäisi jaksaa vitamiinit.
Sitten kävi hassu juttu. Kävelin salilta pois päin, ponnari päässä ja reppu selässä. Vastaan tuli parikymppinen nuori mies, joka hymyili ja katsoi sillai Apua, mä mikään puuma ole
Teki mieli sanoa, että kuule jolppi, täti toffee on niin ja niin vanha että kattele vaan oman ikäistäs seuraa. Hämmentävää
parempi tuokin kun ohikulkevat nuoret likat hihittelee nähdessään.Hyppelykin on kuule ihan jees, happea elimistölle. Iltarahka vedetty ja vielä pitäisi jaksaa vitamiinit.
Sitten kävi hassu juttu. Kävelin salilta pois päin, ponnari päässä ja reppu selässä. Vastaan tuli parikymppinen nuori mies, joka hymyili ja katsoi sillai Apua, mä mikään puuma ole