The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaan tiesitkö sen, että pahat kielet kertoo että Dolly tarjosi tuon levytettäväksi Elvikselle? Ja että Elvis olis vaatinut nimensä tekijätietoihin, mihin Dolly ei suostunut.

Äitiyttä tai isyyttä kun ei voi antaa pois mut Elviksen vetämänä toi laulu olis myyny miljardeja. Whitneyn vetämänä se myi vain miljoonia.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Vaikee sanoo kun mullakin on vain kaksi aivosolua ja ne seikkailee kaikkialla munaskujen ja korvien välissä. Gauheeta myöntää olevani mies.
:oops::LOL::whistle: Kommenttisi varjolla toivon, että kirurgi oli nainen. Mieskirurgi oisi laittanut palkeet muutaman kymmenen senttiä alemmas JA toiselle puolelle. Ihan vaan koska pieru naurattaa aina.

Itse en pidä miehiä mitenkään kahden aivosolun idiootteina vaan ihanina olentoina, joita ilman maailma olisi huomattavasti kurjempi paikka elää :love:
 
Sie oot ollut reipas. Mie tyydyin kevyeen happihyppelyyn.
Hyppelykin on kuule ihan jees, happea elimistölle. Iltarahka vedetty ja vielä pitäisi jaksaa vitamiinit.
Sitten kävi hassu juttu. Kävelin salilta pois päin, ponnari päässä ja reppu selässä. Vastaan tuli parikymppinen nuori mies, joka hymyili ja katsoi sillai o_O Apua, mä mikään puuma ole :notworthy:
 
Hyppelykin on kuule ihan jees, happea elimistölle. Iltarahka vedetty ja vielä pitäisi jaksaa vitamiinit.
Sitten kävi hassu juttu. Kävelin salilta pois päin, ponnari päässä ja reppu selässä. Vastaan tuli parikymppinen nuori mies, joka hymyili ja katsoi sillai o_O Apua, mä mikään puuma ole :notworthy:
parempi tuokin kun ohikulkevat nuoret likat hihittelee nähdessään. :notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä