The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Kisujen rieha alkoi :D ei nuille höhlöille voi ku nauraa. :love:Ihan päätöntä touhua. :rolleyes:
Meilläkin nuo kaks vanhaa runttia jaksaa vielä kiusata toisiaan ja sitten alkaa ralli. Toinen syöksyy täysiä aina apupöydän kautta miun tietsikkapöydälle ja siitä syliin pakoon kaveria. Pari kertaa säikäyttäny todella, kun yhtäkkiä pöydän reunan yli loikkaa karvapallo kynnet esillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Enempi vähempi aiheuttaa ahistusta nuo kouluhommat, deadlinet lähestyy ja mie en saa mitään tehtyä. Yritän, mutta keskittyminen karkailee jatkuvasti.
Jotenkin miulle tulee aina semmoinen pakoreaktio kun joku tommonen tärkeä juttu lähestyy. Jotenkin ahistun niin että oon lopulta ihan kyvytön tekemään yhtään mitään...ikäänkuin laitan silmät tiukasti kiinni, peiton korville ja toivon että kaikki ahistavat asiat on kadonnu sit kun avaan silmät.
Jossain vaiheessa eräs työkkärihenkilö kenen kanssa kävin juttelemassa, sanoi jotenkin niin sopivasti..että minuu pitää vähäsen ns.potkia eteenpäin kun tämmöisiä "hankalia/ahistavia/tärkeitä ja pelottavia" asioita tulee eteen. Oon jotenkin ihan vajaa sillä tavalla enkä ollenkaan aikuinen.
 
Enempi vähempi aiheuttaa ahistusta nuo kouluhommat, deadlinet lähestyy ja mie en saa mitään tehtyä. Yritän, mutta keskittyminen karkailee jatkuvasti.
Jotenkin miulle tulee aina semmoinen pakoreaktio kun joku tommonen tärkeä juttu lähestyy. Jotenkin ahistun niin että oon lopulta ihan kyvytön tekemään yhtään mitään...ikäänkuin laitan silmät tiukasti kiinni, peiton korville ja toivon että kaikki ahistavat asiat on kadonnu sit kun avaan silmät.
Jossain vaiheessa eräs työkkärihenkilö kenen kanssa kävin juttelemassa, sanoi jotenkin niin sopivasti..että minuu pitää vähäsen ns.potkia eteenpäin kun tämmöisiä "hankalia/ahistavia/tärkeitä ja pelottavia" asioita tulee eteen. Oon jotenkin ihan vajaa sillä tavalla enkä ollenkaan aikuinen.
Mussa samaa vikaa :/ Mut ei se potkiminenkaan auta. Ahistun vaan entisestään :D Tsemppiä nyt! Käyt pienellä iltakävelyllä. Teet parhaasi tai vähemmän parhaasi. Kunhan jonkin verran, niin kyllä se riittää.
 
Ihkunen :)...aloittaminen on aina hankalaa, asiassa kuin asiassa. Mutta :) - sitä ei parane jäädä liiaksi miettimään ja pohtimaan, vaan antaa vapauden mennä vaan! Eli - aattelepas sitä, miten kiva fiilis sulla onkaan sitten sen jälkeen, KUN olet saanut tehtävän tehdyksi :)!! Ota siitä kiinni ja teet aina pienen jutun kerrallaan valmiiksi.

..tosin, kerrankos sitä ja toisenkin on tehty tehtäviä siinä todella viimehetken paniikissa:barefoot::D - toisaalta sekin, että homman ois mieluusti pitäny olla valmiina jo eilen, antaa kummasti säpäkkyyttä itse asiaan :)

Mutta - tartut vaan toimeen :)! Ja pidät mielessäs semmosen ajatuksen että - "..mä osaan, pystyn ja kykenen :)!!"

Tsemppihalit ja onnenpotkut peffalle :)!
 
Sainpas mokkapalat tehtyä! Nyt ne jäähtyy jääkaapissa. Vielä en viitti kimppuun käydä. Vähän viivästyi kuorrute, kun oli megapuhelu äidin kanssa. Se osti uusia huonekaluja ja raivaa tilaa omalle ompelunurkkaukselle. Kuulemma valmistelee vierashuonetta jo lapsia varten o_O Saa hiukan odotella sitä, ellei sisko ehi ensin tai veli yllätä ja perusta perhettä. Kiva pölistä äidin kanssa pitkästä aikaa. Omat ongelmatkin tuntuu pienemmiltä, kun saa niitä vatvottua.
 
Yosalla on myös kotimaisesta kaurasta tehtyjä rahkoja ja jugurtteja. Ekologisia. Ihan hyvän makuisia ovat, joskin melko kalliita. Pirkka tekee samantapaisia tuotteita vähän halvemmalla.
Jotakin tuotetta oon maistanut,olikohan jugurttia,niin en hirveesti tykännyt, mut ainahan voi maistaa uudestaan. Jotenkin muuten rahkat nykyään maistuu paremmin kuin jugurttituotteet.
 
Sainpas mokkapalat tehtyä! Nyt ne jäähtyy jääkaapissa. Vielä en viitti kimppuun käydä. Vähän viivästyi kuorrute, kun oli megapuhelu äidin kanssa. Se osti uusia huonekaluja ja raivaa tilaa omalle ompelunurkkaukselle. Kuulemma valmistelee vierashuonetta jo lapsia varten o_O Saa hiukan odotella sitä, ellei sisko ehi ensin tai veli yllätä ja perusta perhettä. Kiva pölistä äidin kanssa pitkästä aikaa. Omat ongelmatkin tuntuu pienemmiltä, kun saa niitä vatvottua.
..oi, se on kiva juttu, kun kevätyttää :) - tai niin mä ruukaan ainakin tulkita tähän aikaan vuodesta tommoset puuhastelu ja oman kodin muutos/ehostusväsäykset :)

Ja toi on muuten niin totta - viimeinen lauseesi :). Kummasti se helpottaa, kun saa sanotetuksi ne omat mielenpäällä olevat asiansa ja väännellä niitä uuteen uskoon toisen kanssa.

Mä tässä pienessä mielessäni pyörittelen orastavasti huomista päivää - vois muuten ipanoitten kans leipoa pullaa :). Mutta ehdottomasti käydään luistelemassa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Sainpas mokkapalat tehtyä! Nyt ne jäähtyy jääkaapissa. Vielä en viitti kimppuun käydä. Vähän viivästyi kuorrute, kun oli megapuhelu äidin kanssa. Se osti uusia huonekaluja ja raivaa tilaa omalle ompelunurkkaukselle. Kuulemma valmistelee vierashuonetta jo lapsia varten o_O Saa hiukan odotella sitä, ellei sisko ehi ensin tai veli yllätä ja perusta perhettä. Kiva pölistä äidin kanssa pitkästä aikaa. Omat ongelmatkin tuntuu pienemmiltä, kun saa niitä vatvottua.
nam,varmasti hyviä :p kevättä ilmassa,vissiin. :DNiihä se on helpottavaa puhua ja vatvoa jonkun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin mä kyllä voin jonkin verran syödä ihan maitotuotteita,mutta toi alpron uus soijarahka on niin hyvää. :p
 
Nyt tein niin hyvää, helppoa, edullista ja ravinteikasta ruokaa, että on pakko leveillä. Paistoin pannulla kaalisuikaleita, sipulia, porkkanaa, paprikaa ja valkosipulia. Mukaan heitin aurinkokuivatut tomaatit öljyineen, punaisia linssejä purkillisen ja maustekaapin sisällön. :p
..ja tuossa satsissa syö muuten silmilläänkin, mikä on kans yks tärkeä pointti ruokailussa :)

Nams, maistuis kyllä mullekin:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä