Ei kerrota kellekään, mä söin myös salmiakkia tänään.Söinköhän liikaa isännän salmiakkikarkkeja, tuli yök olo.
JepEi kerrota kellekään, mä söin myös salmiakkia tänään.
Varmistan vain ettei verenpaine putoa
Kauniita unia *pus*Nyt pitää jättää teidät. öitä
tsäh...mulla toimii verenpaineiden ylläpitäjänä nämä kotikutoiset salminakit x3Varmistan vain ettei verenpaine putoa
Meillä meni jo nukkumaan. Ellei sitten tuosta miehestä olisi vastukseksi.tsäh...mulla toimii verenpaineiden ylläpitäjänä nämä kotikutoiset salminakit x3
"........seksi.".... - mittään muuta ei näkynytMeillä meni jo nukkumaan. Ellei sitten tuosta miehestä olisi vastukseksi.
Odotinkin, milloin joku tarttuu tuohon. Mutta, että sinä, Kattiseni"........seksi.".... - mittään muuta ei näkynyt
Heti silmä kovana siellä"........seksi.".... - mittään muuta ei näkynyt
..se oli tää mun temppuileva kone ja it- puutostila!!Odotinkin, milloin joku tarttuu tuohon. Mutta, että sinä, Kattiseni
*tökkii silmäänsä porkkanaa*Heti silmä kovana siellä
*tökkii silmäänsä porkkanaa*
mää oon nähny ilmielävänä monia kuumia it-mimmejäKivan näköinen it-tyyppi? Samaa kastia kuin joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeiju
Varmistan vain ettei verenpaine putoa
Hyvät yötNyt pitää jättää teidät. öitä
...porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa...mulla on pipinen - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....
Vai olikohan tämä jotain salakieltä
Siulla on vähän astetta hurjemmat seksit...porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa...mulla on pipinen - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....
Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää
Haetaan taskulamppu, neula ja teräväkärkiset pinsetit ja kaivetaan se tikku irti....porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa...mulla on pipinen - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....
Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää