The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muksu on ylettömän kiinnostunut meikeistä ja tähän asti erilaiset huulirasvat ja satunnaiset kynsien lakkaukset ovat riittäneet. Tänään kuitenkin halusi olla yksin kylppärissä ja kokeilla mun naamamömmöä ja raatorasvaa. Esiteiniä pukkaa o_O
 
:eek:

Vai olikohan tämä jotain salakieltä :whistle:
...:cautious:porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa:barefoot:...mulla on pipinen:cry: - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....

Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää:mad::confused:
 
...:cautious:porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa:barefoot:...mulla on pipinen:cry: - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....

Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää:mad::confused:
Siulla on vähän astetta hurjemmat seksit :eek:
 
...:cautious:porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa:barefoot:...mulla on pipinen:cry: - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....

Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää:mad::confused:
Haetaan taskulamppu, neula ja teräväkärkiset pinsetit ja kaivetaan se tikku irti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä