The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaan nyt me kyllä juuvaan kunnon päiväkahvit:coffee: :) - hepskukkuu kaikille ja sujuvaa torjantaipäivän jatkumoa!

Mie parkkieraan peffani nyt aloilleni toviksi jos toiseksikin ja huokasen pitkään ja harjottelen vaikka hengittämistä...:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
etnisistä kaupoista...ei täällä ole sellasii:cautious:
No käyt kurvailemassa autolla jossain likellä olevassa kaupungissa, missä olis ko. liikkeitä :)!

Sitä ennen kyllä kannattaa kuitenkin tsekata sen oman kaupan hyllyjä, meinaa...jopa täällä ovat kauppiaat päivittäneet tietojaan sekä asiakkaiden toivomuksia, jotta täältäkin löytää hiukan erikoisempiakin aineksia eikä aina tartte olla menossa pitemmälle pyrähdykselle :)
 
No sitäpä juuri.Ja viikonloppua odottaen sillon on luvassa kaikkea mukavaa.
No eihän tässä onneksi olekaan enää kuin toi perjantaipäivä eli ihana laskeutuminen viikonloppuun :)..perjantait menee aina niin nopeesti!

Viikonlopullesi toivonkin sitten hitaamman puoleista kelloa, että hyvässä seurassa olemista ja elämän makustelua saisit ihan kaikessa rauhassa nauttia :)
 
Mitäs mä ,töistä tulleena ja nyt mulla on tylsää. Kesäloma juttuja jo mielenpäällä ja talvilomaa tunkee kohta ovesta sisään.Ihan jees siis(y)
Mitäs sulle kuuluu?
Muista ottaa rennosti talvilomalla(y) :) mulla on huuhtikuussa lomaviikko ja sit heinäkuussa 4 viikon loma.
Ei mulle mitään uutta kuullu, kuntouttava työtoiminta jatkui,viellä 2 pv vk,keväällä sit 3pv vk. Välillä kipuja,välillä vähemmän. Noi meijän kisut on ihania, eipä herttakaan ole niin arka enää, antavat jopa harjata ja toinen tunkee sänkyyn kainaloon nukkumaan. :love: Toinen kaivaa kukkamullat ruukusta ja toinen jahtaa jalkoja peiton alta.:D
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
...ja nyt mun on ihan pakko laittaa tää soimaan :)....ja tää mies on kyllä semmonen ihana, että voi - kunpa pääsiskin muutaman sanasen hänen kanssaan vaihtamaan, sillä mies vaikuttaa niin uskomattoman sympaattiselta ja tasapainoiselta ja lämpimän energiseltä tyypiltä, tykkään kovasti :)


Olkaapa hövelit - pistäpä timanttisi säihkymään siellä <3!

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jos mä olen oikein jummartanut, niin iän puolesta sinulla ei vielä ole maailman suurin kiire. Eikä ole halukkaasta miehestäkään puutetta.
Älä syö minua elävältä.
Jos mä olisin mä, niin käyttäisin jokaisen mahdollisen ja mahdottoman lääketieteen salliman operaation oitis.
Mut mä olen paska sanomaan kun lapsia tulee jos edes ajattelenkin seksiä.
No ikää 39,kääkk :eek::D mieskin on halukas, tutkimuksissa käyty ja pari hoitoa tehty,ei auttanut ja no vikaa on miehen uimareissakin,mut miehenvaihto ei tuu kysymykseenkään. :rolleyes::LOL:Enkä mie syö miehiä,yleensä ainkaan,enkä pyytämättä.:D

Vuosien aikana oon ehtinyt tulla sinuksi lapsettomuuden kanssa.
 
Muista ottaa rennosti talvilomalla(y) :) mulla on huuhtikuussa lomaviikko ja sit heinäkuussa 4 viikon loma.
Ei mulle mitään uutta kuullu, kuntouttava työtoiminta jatkui,viellä 2 pv vk,keväällä sit 3pv vk. Välillä kipuja,välillä vähemmän. Noi meijän kisut on ihania, eipä herttakaan ole niin arka enää, antavat jopa harjata ja toinen tunkee sänkyyn kainaloon nukkumaan. :love: Toinen kaivaa kukkamullat ruukusta ja toinen jahtaa jalkoja peiton alta.:D
Ei ole sullakaan sitten kauaa enää että pääsee vähän loma tunnelmiin.
Toivottavasti kipuja olisi vähemmän jatkossa.
awww noita teijän kisuja:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No ikää 39,kääkk :eek::D mieskin on halukas, tutkimuksissa käyty ja pari hoitoa tehty,ei auttanut ja no vikaa on miehen uimareissakin,mut miehenvaihto ei tuu kysymykseenkään. :rolleyes::LOL:Enkä mie syö miehiä,yleensä ainkaan,enkä pyytämättä.:D

Vuosien aikana oon ehtinyt tulla sinuksi lapsettomuuden kanssa.
Mie halaaruttaan sua, Kais,nyt isosti :)...iällesi sanon höpötinpöpötin :) - hyvässä iässä olet, just sulle tähän kohtaan parhaassa mahdollisessa :)

Elämä kuljettaa omille ennaltamäärätyille poluillensa, mutta mistään tulevastahan ei ole mitään varmuutta :). Asioilla kun on kuitenkin varmasti se oma tarkoituksensa...mitä ei välttämättä just silloin ja siinä tilanteessa, eikä välttämättä tuonnempanakaan ymmärrä mutta ehkäpä sen oppii hyväksymään, että - näin piti mennä :)

Mutta - onneksipa teillä kahdella on elämässänne nuita lapsia kuitenkin ympärillänne :). Ja - ennen kaikkea teillä on toisenne:love:. Rakkautta kun ei ole koskaan liikaa :)
 
Ei ole sullakaan sitten kauaa enää että pääsee vähän loma tunnelmiin.
Toivottavasti kipuja olisi vähemmän jatkossa.
awww noita teijän kisuja:love:
No juu, kiva on välillä pitää pientä lomaa,jaksaa taas sitten töissä paremmin. :) Noi kivut tuntuu vähän vaihtelevan sään mukaan, sateinen ilma tai pakkanen lisää kipuja ja sit lämmin tasainen ilma lieventää. Kisut on ihania,voi että :love:vaikka joskus tekevät tollon töitä.
 
No eihän tässä onneksi olekaan enää kuin toi perjantaipäivä eli ihana laskeutuminen viikonloppuun :)..perjantait menee aina niin nopeesti!

Viikonlopullesi toivonkin sitten hitaamman puoleista kelloa, että hyvässä seurassa olemista ja elämän makustelua saisit ihan kaikessa rauhassa nauttia :)
Mä tykkään ihanhirveesti tinkuliinin kaltaisista neitosista.
Kuten myös tsuferaffeista joille voin koska tahansa näytellä uutta miesystävää ja ämpäröinti loppuu ensimmäiseen puheluun. Juu, saa kokeilla ja takaan että toimii.

Ja sit mä tykkään ihan älyttömästi routamisuista. Ei tommoisia naisia ole.
 
Mie halaaruttaan sua, Kais,nyt isosti :)...iällesi sanon höpötinpöpötin :) - hyvässä iässä olet, just sulle tähän kohtaan parhaassa mahdollisessa :)

Elämä kuljettaa omille ennaltamäärätyille poluillensa, mutta mistään tulevastahan ei ole mitään varmuutta :). Asioilla kun on kuitenkin varmasti se oma tarkoituksensa...mitä ei välttämättä just silloin ja siinä tilanteessa, eikä välttämättä tuonnempanakaan ymmärrä mutta ehkäpä sen oppii hyväksymään, että - näin piti mennä :)

Mutta - onneksipa teillä kahdella on elämässänne nuita lapsia kuitenkin ympärillänne :). Ja - ennen kaikkea teillä on toisenne:love:. Rakkautta kun ei ole koskaan liikaa :)
Juu nuinha se on. :love::love:
 
Mä tykkään ihanhirveesti tinkuliinin kaltaisista neitosista.
Kuten myös tsuferaffeista joille voin koska tahansa näytellä uutta miesystävää ja ämpäröinti loppuu ensimmäiseen puheluun. Juu, saa kokeilla ja takaan että toimii.

Ja sit mä tykkään ihan älyttömästi routamisuista. Ei tommoisia naisia ole.
:oops::barefoot:...öh, no jos mä en oo mä, niin kuka kumma mä oikein oon:eek::confused::cautious::unsure::alien::D

..ja se on muuten hyvä juttu, että on olemassa eemelimäinen Asiankannattaja (y) - enkä mä sano sitä tässä sen takia, että vastavuoroisesti jotenkin olis pakko, vaan koska mä nyt sen voisin sanoa ihan jokapäivä :).

Ja ihan teille kaikille :). Täällä on hyvä olla höpisemässä ja ihan vain olemassa - mahtavia tyyppejä tarjolla sekä sitä elämää ja ajatuksien vaihtoa :)....mulla niin menis koko päivä hienosti teitä kaikkia halatessa ja rutistaessa ja ennen kaikkea jutustellessa, siinä kohtaa sais kyllä aika pysähtyä kokonaan(y)
 
..laitanpa tämmösenkin viisun tähän...tuli eetteristä ulos, kun olin laskeutumassa kotihuudeille...meni hoilaamiseksi:barefoot:, kovaa ja korkeelta, pitkästä aikaa ja - tiiättekö mitä, se tuntui hyvältä :).

...vaikka meni se kyllä vesien kiertelyksikin:barefoot: - mutta hyvällä tavalla..kipeän hyvällä tavalla, sillai että siihen tunteeseen melkein hukkuu, pakahtuu..ja siinä on niin läsnä se kipu ja tuska kuin myös se rakkaus (joojoo, meni sille hörhöosastolle:notworthy:, sorisori) :)

Musiikki on korvaamatonta. Se henkireikä mulle edelleenkin - monen muun ihanan asian lisäksi :).

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä