The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huraa jippii ja jeejee. Pääsee kolaamaan lunta. :devil:
Eikä pääse:devil:..vaikka kuinka yrittäsin ja tasajalkaa pomppisin ja kittyraivoakin vilauttelisin, ni ei:mad:.

No lumet on kuulema multa kiellettyjä. Että en saa käyttää lumikolaa, en saa käyttää lumilapiota, enkä vallankaan lumilinkoa (ehkä ihan hyväkin:notworthy:). En saa häslätä harjan kanssa, enkä etes tehdä lumienkuleitakaan *sniif*...

(..tosin tosta jälkimmäisestä mä taisin tämän räkiksenkin itelleni taikoa, sitä kun ei voi millään ymmärtää, että kun on pöksyt märkinä niin viksu tajuais tulla heti sisälle...)

Että on se talvi vaan yhtä helevettiä, nihkerta:devil:!
 
Päivän maantieajotkin suoritettu :)...tai niin mä ehdin luulemaan.

Yksi haettu "maailman ääristä" - matkanaikana taas tuli artikuloitua muutamalle vastaantulijalle pitkän iän toivotukset sekä käynnit optikolla ja gynekologilla - ja pihalle kun pääsin, niin mua infottiin lyhyesti ja ytimekkäästi textarilla tyyliin " e o koton, xx:llä, tuo kamat - kits."

:confused:...pitänee laittaa tuohon "Muista avain!"- lappuun lisäyksenä myös "Muista aivot!"...:notworthy:

...varsinkin allekirjoittaneelle tekis totisesti terää moinen muistutus :D

Kohta siis uudestaan liikekannalle(y), hetki teijen kanssa kuitenkin ekaksi:love:
 
Voiskohan olla vaikeaa valmistaa uunivuoka johon lasagnelevyt sopisivat tasaisesti? Muutenkin hankalaa etsiä vuokaa, johon mahtuu kuuden hengen lasange ja sit vielä se etteivät levytsvi edes alkeellisesti pilkkomatta.

*purnaa*
 
Eikä pääse:devil:..vaikka kuinka yrittäsin ja tasajalkaa pomppisin ja kittyraivoakin vilauttelisin, ni ei:mad:.

No lumet on kuulema multa kiellettyjä. Että en saa käyttää lumikolaa, en saa käyttää lumilapiota, enkä vallankaan lumilinkoa (ehkä ihan hyväkin:notworthy:). En saa häslätä harjan kanssa, enkä etes tehdä lumienkuleitakaan *sniif*...

(..tosin tosta jälkimmäisestä mä taisin tämän räkiksenkin itelleni taikoa, sitä kun ei voi millään ymmärtää, että kun on pöksyt märkinä niin viksu tajuais tulla heti sisälle...)

Että on se talvi vaan yhtä helevettiä, nihkerta:devil:!
Tuu tänne niin saat kolata ihan just niin paljon kuin haluat
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä