The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikös vaikeudetkin kuulu elämään, oli ne sitten millaisia tahansa. Ei elämä ole aina yhtä auringonpaistetta.
Totta.

Ja tylsäähän se loppujen lopuksi olisi, jos aina menis vain laulellen ja päivänvarjoa keikutellen. Mutta onneksipa on sitten sellaisiakin läheisiä, jotka pitävät huolen siitä, että osaavat infota siitä omasta kurimuksesta ja sen tasosta - jos vaikka ite erehtyisi hetkellisesti kattelemaan maailmaa liian punertavien linssien läpi :)

Jees - suolaa ja sokeria tasapuolisesti niin hyvä elämisen sotku siitä tulee :)
 
Pesin kylppärin ja nyt on ihan voimaton olo. Ei tästä jaksa minnekään lähteä, lähetin miehen kauppaan. Jos vaikka imuroisi lounaan jälkeen.
Jösses, sähän oot menny riehumaan siellä - taudinkurimuksessakin vielä... maltilla siellä toipumisia kohti!....paraskin puhuja oon, mä suunnittelen täällä ahkerantuimana siivousoperaatiota, kun ipanat viihtyvät ulkosalla...no, jotain vasemmalla kädellä pikkasesti, päivä se on huomennakin :)
 
Huokaus, katselin taas uusia työpaikkoja. Eipä oo tarjolla oikein mitään, mitä hakisi. Kunpa talous lähtisi rullaamaan jo.
Lähtee lähtee, ei tää loputtomiin kestä :). Haasteellista toki on, mutta - siinä sivussa oppii aika monta asiaa, mm. entisestään pienet tärkeät asiat korostuvat ja osaa nauttia elosta vähemmälläkin rahapanostuksella.
 
Lähtee lähtee, ei tää loputtomiin kestä :). Haasteellista toki on, mutta - siinä sivussa oppii aika monta asiaa, mm. entisestään pienet tärkeät asiat korostuvat ja osaa nauttia elosta vähemmälläkin rahapanostuksella.
Ihan nollatuloilla ei pärjää. Mun työsuhteen tulevaisuutta ei voi edelleenkään ennustaa, tilanne vaan jatkuu ja odotan ja odotan, että jatkuuko vai ei. Olis kiva saada työpaikka, jossa ei tarvitsisi odottaa koko ajan potkuja persuksille. Tilanne on jatkunut jo kohta kolme vuotta. Nyt tarvitsisi sitä auringonpaistetta risukasaan.
 
Ihan nollatuloilla ei pärjää. Mun työsuhteen tulevaisuutta ei voi edelleenkään ennustaa, tilanne vaan jatkuu ja odotan ja odotan, että jatkuuko vai ei. Olis kiva saada työpaikka, jossa ei tarvitsisi odottaa koko ajan potkuja persuksille. Tilanne on jatkunut jo kohta kolme vuotta. Nyt tarvitsisi sitä auringonpaistetta risukasaan.
Totta kai tommoinen rassaa ja syö ihmistä, epävarmuus on kuluttava voimavara jos mikä, kun se kasaa huolikertoimia liiaksi *halaaruttaan*. Mutta - toistaiseksi sulla kuitenkin on asiat hyvin, olet vielä töissä :).

Ja kyllä se auringonpaiste sieltä tulee, usko pois vaan :).
 
Olisi kanan reisikoipia yhteensä kolmelta kanalta irtiotettuja, pekonia, salottisibulaa, ilmakuivattua kinkkusviibaleita, valkosipulia, herkkusieniä kokonaisina, kaikenmaailman kuivattuja yrttejä.

Mitä raati ehdottaisi et mitä teen noista? Kukkoa punaviinissä oisin muuten tehnyt mutta ei ole punaviiniä just nyt. Joku muu pata? Sopisko siideri punkun tilalle?
 
Mutta, nyt lounaalle ja sen jälkeen imurin liikuttamista. Kotivinkissä oli kiva pipon ohje, katkojoustinneuleella. Osaiskohan tehdä sellaisen, tuumii. Moikka!
Osaat tehdä :)!

...mä muuten menin eilen seikkailemaan erehyksissäni orastavassa tautiolotilassani Novitan sivuille....virhevirhevirhe:alien:...ois tullu muuten tehdyksi karmeita hasardijuttuja kun vielä huomasin että siellä on semmonenkin kuin "ostoskori":barefoot:..vaan onneksipa sitten tilttas kone(y)

..ja nyt yritän olla muistamatta koko sivustoa:X3:, tosin huonolla menestyksellä:D
 
Olisi kanan reisikoipia yhteensä kolmelta kanalta irtiotettuja, pekonia, salottisibulaa, ilmakuivattua kinkkusviibaleita, valkosipulia, herkkusieniä kokonaisina, kaikenmaailman kuivattuja yrttejä.

Mitä raati ehdottaisi et mitä teen noista? Kukkoa punaviinissä oisin muuten tehnyt mutta ei ole punaviiniä just nyt. Joku muu pata? Sopisko siideri punkun tilalle?
Sun käpälissäs tulee kuules vaikka mitä ihanaa makuelämystä, joten - anna palaa ja tee Saturday Chicken á la epek- fiiliksellä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Mutta, nyt lounaalle ja sen jälkeen imurin liikuttamista. Kotivinkissä oli kiva pipon ohje, katkojoustinneuleella. Osaiskohan tehdä sellaisen, tuumii. Moikka!
Muistan kun äiti ja tädit opetti mulle pikkupoikana neulomista vai mitä se on. Valehtelematta kaks tuntia neuloin vai oliko se virkkaamista mie en niin tiijä alan sanastoa niih, kävin sitten kysymässä akkalaumalta neuvoa kun en mielestäni ollut edennyt työssäni tarpeeksi että missä vika? Näytin miten olin tehnyt ja akat alkoi nauramaan silleen ihan hervottomasti joku naurun seasta onnistui sanomaan että olin jotenkin tehnyt silmukan ja sitten heti purkanut sen. Eli en edennyt työssäni lainkaan.

Lopetin ja en ikinä enään kokeillut virkkaamista/neulomista miksi sitä nyt ikinä kutsutaankin. Jos joku olisi neuvonut minua miten tein väärin ja miten pitäisi tehdä olisin saattanut jaksaa opetella senkin taidon. Sen naurun jälkeen ajattelin vain että pitäkää tunkkinne kele, mie en tee sekunttiakaan enään tätä. Ikinä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä