Pesin kylppärin ja nyt on ihan voimaton olo. Ei tästä jaksa minnekään lähteä, lähetin miehen kauppaan. Jos vaikka imuroisi lounaan jälkeen.
Totta.Eikös vaikeudetkin kuulu elämään, oli ne sitten millaisia tahansa. Ei elämä ole aina yhtä auringonpaistetta.
Jösses, sähän oot menny riehumaan siellä - taudinkurimuksessakin vielä... maltilla siellä toipumisia kohti!....paraskin puhuja oon, mä suunnittelen täällä ahkerantuimana siivousoperaatiota, kun ipanat viihtyvät ulkosalla...no, jotain vasemmalla kädellä pikkasesti, päivä se on huomennakinPesin kylppärin ja nyt on ihan voimaton olo. Ei tästä jaksa minnekään lähteä, lähetin miehen kauppaan. Jos vaikka imuroisi lounaan jälkeen.
Haista sinä kukkanen.Kyllä on epekin elämä vaikeaa.
Lähtee lähtee, ei tää loputtomiin kestä . Haasteellista toki on, mutta - siinä sivussa oppii aika monta asiaa, mm. entisestään pienet tärkeät asiat korostuvat ja osaa nauttia elosta vähemmälläkin rahapanostuksella.Huokaus, katselin taas uusia työpaikkoja. Eipä oo tarjolla oikein mitään, mitä hakisi. Kunpa talous lähtisi rullaamaan jo.
Jou, oikein kivaa Tampesterin reissua sulleJa ny tampereen junassa.
Missäs tarjoilija viipyy?
Ihan nollatuloilla ei pärjää. Mun työsuhteen tulevaisuutta ei voi edelleenkään ennustaa, tilanne vaan jatkuu ja odotan ja odotan, että jatkuuko vai ei. Olis kiva saada työpaikka, jossa ei tarvitsisi odottaa koko ajan potkuja persuksille. Tilanne on jatkunut jo kohta kolme vuotta. Nyt tarvitsisi sitä auringonpaistetta risukasaan.Lähtee lähtee, ei tää loputtomiin kestä . Haasteellista toki on, mutta - siinä sivussa oppii aika monta asiaa, mm. entisestään pienet tärkeät asiat korostuvat ja osaa nauttia elosta vähemmälläkin rahapanostuksella.
Kyllä vain. KiitosJou, oikein kivaa Tampesterin reissua sulle
...ja eka drinksu menee talon piikkiin, kun kerran eivät ole tehtäviensä tasalla, mokomat...
Totta kai tommoinen rassaa ja syö ihmistä, epävarmuus on kuluttava voimavara jos mikä, kun se kasaa huolikertoimia liiaksi *halaaruttaan*. Mutta - toistaiseksi sulla kuitenkin on asiat hyvin, olet vielä töissä .Ihan nollatuloilla ei pärjää. Mun työsuhteen tulevaisuutta ei voi edelleenkään ennustaa, tilanne vaan jatkuu ja odotan ja odotan, että jatkuuko vai ei. Olis kiva saada työpaikka, jossa ei tarvitsisi odottaa koko ajan potkuja persuksille. Tilanne on jatkunut jo kohta kolme vuotta. Nyt tarvitsisi sitä auringonpaistetta risukasaan.
Onko lukemista mukana? Käsityö?Miks en ottanut kynsilakkaa mukaan? Tässä on aikaa vaikka lakata kynnet.
Ei ole.Onko lukemista mukana? Käsityö?
Poppisvehkeet kait kuitenkin...sitä on lähetty hienosti tukkaputkella ja nyt voivotellaan että puolet vermeistä jäi - eli tehty meikäläisetEi ole.
Tabletti ja vesipullo ovat tärkeimmät.Poppisvehkeet kait kuitenkin...sitä on lähetty hienosti tukkaputkella ja nyt voivotellaan että puolet vermeistä jäi - eli tehty meikäläiset
No. Kurjaa rastia se sitten tyrkkää - joudut mokoma palstailemaan
Osaat tehdä !Mutta, nyt lounaalle ja sen jälkeen imurin liikuttamista. Kotivinkissä oli kiva pipon ohje, katkojoustinneuleella. Osaiskohan tehdä sellaisen, tuumii. Moikka!
Sun käpälissäs tulee kuules vaikka mitä ihanaa makuelämystä, joten - anna palaa ja tee Saturday Chicken á la epek- fiiliksellä !Olisi kanan reisikoipia yhteensä kolmelta kanalta irtiotettuja, pekonia, salottisibulaa, ilmakuivattua kinkkusviibaleita, valkosipulia, herkkusieniä kokonaisina, kaikenmaailman kuivattuja yrttejä.
Mitä raati ehdottaisi et mitä teen noista? Kukkoa punaviinissä oisin muuten tehnyt mutta ei ole punaviiniä just nyt. Joku muu pata? Sopisko siideri punkun tilalle?
Muistan kun äiti ja tädit opetti mulle pikkupoikana neulomista vai mitä se on. Valehtelematta kaks tuntia neuloin vai oliko se virkkaamista mie en niin tiijä alan sanastoa niih, kävin sitten kysymässä akkalaumalta neuvoa kun en mielestäni ollut edennyt työssäni tarpeeksi että missä vika? Näytin miten olin tehnyt ja akat alkoi nauramaan silleen ihan hervottomasti joku naurun seasta onnistui sanomaan että olin jotenkin tehnyt silmukan ja sitten heti purkanut sen. Eli en edennyt työssäni lainkaan.Mutta, nyt lounaalle ja sen jälkeen imurin liikuttamista. Kotivinkissä oli kiva pipon ohje, katkojoustinneuleella. Osaiskohan tehdä sellaisen, tuumii. Moikka!
...kyllä, lääkitys se on kohdilleen saatavaTabletti ja vesipullo ovat tärkeimmät.
Aamulääke on otettu. Nyt tarkoitan sellaista millä pääsee nettiin....kyllä, lääkitys se on kohdilleen saatava