The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muistan kun äiti ja tädit opetti mulle pikkupoikana neulomista vai mitä se on. Valehtelematta kaks tuntia neuloin vai oliko se virkkaamista mie en niin tiijä alan sanastoa niih, kävin sitten kysymässä akkalaumalta neuvoa kun en mielestäni ollut edennyt työssäni tarpeeksi että missä vika? Näytin miten olin tehnyt ja akat alkoi nauramaan silleen ihan hervottomasti joku naurun seasta onnistui sanomaan että olin jotenkin tehnyt silmukan ja sitten heti purkanut sen. Eli en edennyt työssäni lainkaan.

Lopetin ja en ikinä enään kokeillut virkkaamista/neulomista miksi sitä nyt ikinä kutsutaankin. Jos joku olisi neuvonut minua miten tein väärin ja miten pitäisi tehdä olisin saattanut jaksaa opetella senkin taidon. Sen naurun jälkeen ajattelin vain että pitäkää tunkkinne kele, mie en tee sekunttiakaan enään tätä. Ikinä.
Voi ei(n)...naurulle ja hihityksellekin on se oma paikkansa ja tommoseen tilanteeseen se ei todellakaan sovi, koska se mahdollinen into ja orastava yritys vilahtaa samantein pois lopullisesti.

Mutta - jos kiinnostusta riittää, niin ei se mitään tähtirakettitiedettä ole :). Hitaasti, hiiiittaaaaaasti mutta varmasti eteenpäin - jokapaikassa on nykyään melkoisen hyvät kuvalliset ja sanalliset ohjeet :), kiitos tämän eri kätevänpätevän nettimaailman(y)

Mä oon ton esikoisen kans väsäämässä villasukkia - poika haluaa oppia semmoset tekemään alusta alkaen ihan itte. Helpompi ois ollut aloittaa vaikka kaulahuivista mutta eihän sitä nyt mistään semmosesta voi - se on niiiiiin noobia:notworthy::D - eli rykästään sitten sukkaa menemään. Ekaa vartta mennään pojan määräämällä tahdilla eli valmiina ovat sitten Joskus :).

Sitä paitti - lanka menee ihan oikeesti aivan hurmaaville kikkurasäkkäräkiharoille, kun pääsee huolella purkamaan:love::D
 
...se pukkaa kruisailua eli hikijumppaa sitä ennen - toi reino pitäs saada esiin tuon kaiken lumen alta...yhtä pitää lähteä kuskaamaan toiselle puolelle kylää jotta saa tämän päivän kaveriseurayliannostussatsin kohdilleen :), tiedossa siis tuonnempana hulvatonta tilannepäivitystä ja taatusti lumista vaatekertaa :D

Jos vaikka tuolla kruisailulla erehtyis tälle maukuselle makuaistitkin heräämään, jotain pitäs suuhunkin laittaa tuon teen lisäksi muttamutta...kaktusta pukkaa ja vissiin villasukkaakin:alien:...

Mutta...see you later mussukaiset rakkahaiset :love:*pus ja vilkutus*
 
..eli siellä on tulossa kokki siiderillä(y):D...varmaan se omppukin siinä asiassa toimii :D...:barefoot:

Eikä kun kuulostaa hyvältä, anna palaa vaan:p...eikä sitten kirjaimellisesti:unsure::cautious::alien::D

..olikos tossa nyt tarpeeksi noita nassuja:whistle:
Oli, mun kuiva ja musta huumori näemmä vaatii palstalle noita hymiöitä perään ettei ihmiset saa itkupotkuraivareita :D Kas noin, siinä tulikin se hymiö!

Valurautapatani on sen verta pieni että kaikki ei sovi siihen sammaan aikaan niin ajattelin riipiä lihat irti reisikoivista ja luista keitän ihan kanaliemen jonka kippaan sitten varsinaisen cock au situkan sekkaan.
Itseasiassa ihan omena omenana sopisi varmaan tuohon sekaan kanssa, laittaa vain sen verta myöhemmin että ei mene ihan muussiksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä