Sä oot raskaana.Maistan raudan suussa
Sä oot raskaana.Maistan raudan suussa
Se voi kyllä olla vaan tuo vesiSä oot raskaana.
Verigreippiä puristettuna......mitäs tämä on?
Onnittelut Catharin Olipa ihana uutinen! Olit silloin hetken toukokuisten ryhmässä ja aina välillä oon täällä käynyt kurkkimassa, miten sulla (ja toki myös monella muulla) edistyy yritys <3Huomenta! Yö nukuttu ihan todella huonosti, pyörisin vaan ja nyt jo olen ylhäällä vaikka vapaapäivä, yleensä saan nukuttua kymmeneen aamulla tehty pc näyttää tältä: http://aijaa.com/Ck8Qqq
Mun mielestä on inan vahvistunu eiliseltä?
Ostitko niitä 10mlU? Mä testasin digillä samasta pissasta digi antoi raskaana 3+ ja se herkkä oli kyllä tummahko viiva mutta ei kontrolliviivan vahvuinen. Tie sitten kuinka haalea on pienemmällä hcg määrällä.. :/Mulla btw loppu pct, aattelin olla testailematta nyt on varmaan pari aamua. Kun tuskin nuo vauvalan testit mitään näyttäisi ainakaan vielä..
Ostin niitä ihan tavallisia, tai siis 25vahvuisia en luota noihin tai en usko nuihi erikoisherkkiin testeihin 0_oOstitko niitä 10mlU? Mä testasin digillä samasta pissasta digi antoi raskaana 3+ ja se herkkä oli kyllä tummahko viiva mutta ei kontrolliviivan vahvuinen. Tie sitten kuinka haalea on pienemmällä hcg määrällä.. :/
Niin ja raskaana 2-3 oli vielä vaaleampi.. Mietin silloin että miten noi antaa selvää viivaa jos hcg on esim 10? :O