Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Empuska. Kyllä varmasti hoitaja sen pitäs kertoo! Peukut!

Dpo:t..ei mitään tietoa. Kerrankaan :eek:. Kun en missään vaiheessa saanu kunnolla niitä kontrollia tummempia viivoja O tikkuun. Viimeisin tumma oli silleen et jos siitä laskis nii olis dpo8 tai 9 menossa.

Funny.. vaikuttaa lupaavalta :)!!

Jos pitäs kaivaa mitään oireita niin ainoastaan nännit on sairaan kipeet, lämmöt päivisin korkealla ja silleen semmonen vähä heikottava tai pökerryttävä olo. Mut niitä nyt on ollu matkan varrella ilman raskauttakin
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Ootte kirjottanu niin kovaa vauhtia etten pysy enää edes perässä..sen tiedän kuitenkin että kaikissa kuvissa näin jonkun viivanpaikan/haamun.. pitäkää vaan lisää kuvia, niitä on kiva katsella :p

Tänne ei uutta..haluja on paljon, mutta se onkin ainoa oire mistään ovikseen viittaavasta :cautious:
 
onko teillä kenelläkään kokemusta että minkälaista painonpudotusta ne odottaa ennenkun saisi kunnolla lapsettomuushoidot käyntiin? mulla kun on tätä ylipainoa hirveesti niin en oo vielä lähteny hoitoja etsimään edes..mutta nyt kun paino putoaa pikkuhiljaa, niin voisi mennä sitten kun se x määrä ois pudonnut. Mutta mikä olisi hyvä määrä? 5% vai 10%..:cautious:
 
Ei taida täksi päiväksi ehtiä enää se proge, no minä kituutan sitten maanantaihin. On mulla aikaa odottaa, malttia ei niinkään.

Flunssa painaa koko ajan vaan päälle, nenä vuotaa ja on tukossa vuorotellen. Nyt sain vielä jonkun hammassärynkin kaveriksi, tai ihan niinkuin viisaudenhammasta pakottaisi oikealla ylhäällä. Voi jummi sanon minä. -.-
 
Huomenta! :love: Yö nukuttu ihan todella huonosti, pyörisin vaan ja nyt jo olen ylhäällä vaikka vapaapäivä, yleensä saan nukuttua kymmeneen :oops: aamulla tehty pc näyttää tältä: http://aijaa.com/Ck8Qqq
Mun mielestä on inan vahvistunu eiliseltä?
Onnittelut Catharin :love: Olipa ihana uutinen! Olit silloin hetken toukokuisten ryhmässä ja aina välillä oon täällä käynyt kurkkimassa, miten sulla (ja toki myös monella muulla) edistyy yritys <3

Onnea muillekin plussanneille!
 
nyt jo kp 19 ja testit vieläkää näytä plussaa. Kyllä tähän mennessä ovis on jo ollut. Digivilkkunut kp 12-18 ja sit ne loppu ja tänään ei hymyä irronut toisella digillä. Ovisoireet oli jo ja tissit on aivan järkyttävän kipeet ja alavatsalla paineentunnetta.. Oisko se kuitenkin voinu olla jo? En testannut kun kerran päivässä digillä. En jaksanut alkaa pelleilemään liuskoilla onko vaiko ei mutta ei tääkää sen helpompi ollu :D
 
Haaveilija. On voinu olla. Mulla viime kierrossa digi vilkkui pari pv ja sit yks aamu aamulla vilkkui ja päivällä tuli pysyvä hymiö. Liuskatikku seuraavana aamuna oli jälleen haalea eli digi olis vain vilkkunu jos en olis sillo päivällä saanu pysyvää. Tässö kierrossa en saanut pysyvää taas ollenkaan ja kyllä ovis on olojen perusteella tapahtunut.
Aikaisemmin keväällä taas meni ihan oppikirjasta. Ovis oli plus selkeästi.

Käytitkö vanhaa vai uuden paketin päätettä? Se antaa aina aluksi tyhjän ympyrän vähintään kerran ennenkuin "oppii" sun hormonitasot erottamaan
 
Haaveilija. En osaa sanoa kuin sen puolesta mitä olen lukenut /kuullut . Sanotaan että jo 10% pudotus voi auttaa roimasti lapsettmuusasioissa, mutta se toki riippuu varmaan myös siitä paljonko ylipainoa on. Voihan olla että kun saat reilusti pudotettua niin "ongelma" hoituu itsestään etkä tarvii hoitoja :) Kyllähän siinä on tosiaan hyvä motivaattori :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Mulla btw loppu pct, aattelin olla testailematta nyt on varmaan pari aamua. Kun tuskin nuo vauvalan testit mitään näyttäisi ainakaan vielä..
Ostitko niitä 10mlU? Mä testasin digillä samasta pissasta digi antoi raskaana 3+ ja se herkkä oli kyllä tummahko viiva mutta ei kontrolliviivan vahvuinen. Tie sitten kuinka haalea on pienemmällä hcg määrällä.. :/
Niin ja raskaana 2-3 oli vielä vaaleampi.. Mietin silloin että miten noi antaa selvää viivaa jos hcg on esim 10? :O
 
Ostitko niitä 10mlU? Mä testasin digillä samasta pissasta digi antoi raskaana 3+ ja se herkkä oli kyllä tummahko viiva mutta ei kontrolliviivan vahvuinen. Tie sitten kuinka haalea on pienemmällä hcg määrällä.. :/
Niin ja raskaana 2-3 oli vielä vaaleampi.. Mietin silloin että miten noi antaa selvää viivaa jos hcg on esim 10? :O
Ostin niitä ihan tavallisia, tai siis 25vahvuisia :) en luota noihin tai en usko nuihi erikoisherkkiin testeihin 0_o
 
Kiitos Pepiita :love:
Mulla on sattunu tänään jonkun verrankin vatta, ei onneks niin pahasti ku menkkojen aikaan mut kuitenkin. Ja kohdunsuuta sattuu välil kans, ihan ku sukkapuikoil joku tökkis. Toivottavasti ei tiedä huonoa! :cry:
Mulla oli molemmista lapsista kovia vattakipuja täs alussa, mut en kuollaksenikaan muista et miltä ne tuntui!
 

Yhteistyössä