Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tarrasukkia plussanneille <3

Kuka teistä käyttää digi ovistikkuja? Osaako joku sanoa kun käytin sitä viime kierrossa ja sain ovis+ ja nyt alotin kp11 ja oli nega ja nyt kp 12-18 testi vilkkunut mutta ei näytä vieläkään plussaa. Luin että tikku ei näytä kun kerran + mutta tietääkö joku pitääkö tämä paikkaansa?
Ei pidä paikkaansa. On kokemusta. Siis käytin samaa digiä kun tikkuja riitti silloin kun mä varmistan oviksen liuskojen lisäksi digillä.
 
Catharin!! Jee! Peukkuja ja toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!

Empuska perästä :)!

Siis vilkkuva digi voi vilkkua vaikkapa 9 päivää ennen pysyvää plussaa. Mulla kävi näin keväällä ku raskaudun sit siitä oviksesta . Joskus vilkkui vain kerran ja sit tuli pysyvä. Ja kaikkea siltä väliltä
 
Kuinkas Empuska ja Catharin?

Empuska. Tervetuloa kerhoon. Kp23 menossa ja aamun testit tässä

Vielä eilen ovistikku oli vaalea , nyt viivaa alko tulla heti kastuttua.
PCtä olen tehnyt satoja eikä niissä juuri viivoja näy kuivuttuakaan. Nytpä siinä semmonen on :unsure: eli viivanpaikka vai mitä kettua :alien:. Ovis+ en saanu tässä kierrossa, tikut meni miten sattu ja lämmötkin oli vielä eilen 36.0 joka on mulle matala.:eek:o_O

Tässäpä. Livenä ihan pinkki viiva..tosin tuli selkeästi vasta kuivuttua :unsure:
http://aijaa.com/ExgJhr

Muoks valotus vetää ovistikun tollaiseks. Se on aika tumma livenä
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
(n)Itse en usko raskauteen vaikka nännit räjähtää ja tikku näyttää mitä näyttää. :unsure:Lämmöt on edelleen 36.3. Oviskaan se ei kyl oo (mulla usein vaik on näinki myöhään ) koska kohdunnapukka on kova ja kiinni, digitesti ei vilkuttanut eikä mitään ovisoloja. Lievää menkkakipua mahassa ja toissa pv salilla kyykätessä vihlaisi niin kovaa että tanko melkein tippui.
 

Yhteistyössä