Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Poppis näkyy!!

^ hae PC!!

Empuska. Meillä siis ihan identtinen tilanne. Mullaki tikku oli negaa 1-2min mutta selvä viiva seisoo nyt kuivuttua. Yleensä ne on blankkoa vaikka kuivuis viikon kaapissa. Ootko ovistikkua tehny? Onko muuttunut viivan vahvuudet?
 
Empuska mulla ainakaan noista lämmöistä mitään varmaa voinut sanoa. Ja raskaana ollaan. :) peukut että plussa tulisi vielä.❤

Funny nimenomaan.. Rfsu.. Älä luota. Pc hakemaan niin uskon että viivan antaa. ❤

Piupula alkais olee:D

Catharin onnea tännekin puolelle! ❤

Muillekin tuplaviivoja!:)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Hain ny tuollaaset PregCheck testit :p Miten kauan tässä ny pitää koittaa pidätellä ennenku kehtaa kokeilla? :LOL:

Nii ja, ei mulla oo aikasemmissa testeissä mtn näkyny edes kuivuttuaan, tänään ensimmäistä kertaa... Oon kumminki semmosen ööh 8 (??) testiä tässä tehny parin viikon sisään :ROFLMAO: Yhtää hävetä ei :rolleyes::LOL:
 
Hain ny tuollaaset PregCheck testit :p Miten kauan tässä ny pitää koittaa pidätellä ennenku kehtaa kokeilla? :LOL:

Nii ja, ei mulla oo aikasemmissa testeissä mtn näkyny edes kuivuttuaan, tänään ensimmäistä kertaa... Oon kumminki semmosen ööh 8 (??) testiä tässä tehny parin viikon sisään :ROFLMAO: Yhtää hävetä ei :rolleyes::LOL:
Oikeastaan riippuu vähän mikä dpo että näkyykö päiväpissasta. Joillakin näkyy jo hyvinkin aikaisin. Toisilla taas ei. Ja mitä testien tekoon tulee niin eiköhän meistä moni ole sortunut samaan. :D
 
Joo noh, uusia saa kaupasta jos on tarve :p Koittaa ny tässä edes jokusen tunnin tehä jtn muuta nii si testaan, oma vika ku o nii kärsimätön jos ei mtn näy :D Jos ei, nii otetaan sit sinne lauantai-aamun ku mieski olis kotona jännäämässä ^^

Nii ja mikä on dpo? :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo noh, uusia saa kaupasta jos on tarve :p Koittaa ny tässä edes jokusen tunnin tehä jtn muuta nii si testaan, oma vika ku o nii kärsimätön jos ei mtn näy :D Jos ei, nii otetaan sit sinne lauantai-aamun ku mieski olis kotona jännäämässä ^^

Nii ja mikä on dpo? :D
Day past ovulation, eli päivät ovulaation jälkeen. Muistatko koska sulla on ollu ovis?
 
Poppis näkyy!!

^ hae PC!!

Empuska. Meillä siis ihan identtinen tilanne. Mullaki tikku oli negaa 1-2min mutta selvä viiva seisoo nyt kuivuttua. Yleensä ne on blankkoa vaikka kuivuis viikon kaapissa. Ootko ovistikkua tehny? Onko muuttunut viivan vahvuudet?
Poppis kyllä näkyy <3

No niinhän meillä tuntuu olevan, voikun saataisiin onnellinen loppu tälle. Omaan onneeni en kyllä usko. :/ en oo tehnyt ovistestiä, viivojen vahvuudesta sen verran että eilisaamun testin viivanpaikka on paljon selvempi kun tämän aamuinen joten ei niistäkään voi sanoa oikein mitään :/
 
Pitäiskö mun mennä kans verikoe raskaustestiin? Pääseekö helposti tk vai kannattaako yksityisesti mielummin?
Yksityiseen on helppo mennä, kävelee sisään ja otattaa verikokeen ja lähtiessä maksaa paikasta riippuen n.25-40€ ja valmis jo samana päivänä kunhan menee aamusta, eikä yksityiseen tarvi lähetettä.
Julkinen tarvii lähetteen mutta eipä sekään vaikea oo saada ja sieltäkin vastaus valmis yleensä samana päivänä viimeistään seuraavana.
 
  • Tykkää
Reactions: funny87

Yhteistyössä