Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

hienoja uutisia Empuska, että ovia on tapahtunut. Nyt jännätään sun testiä ja toivotaan hyvien uutisten jatkoa!

Tammityttö on kyllä sun testeissä jotain viivaa. Ja toi oviatestihän näyttää oikein hyvältä. Jos vaan on vielä liian aikaista, että rtesti näyttäisi kunnolla. Toivotaan viivojen vahvistumista.

ja nyt Funny saat lopettaa stressaamisen, digi ei valehtele. Onnea paljon. Pitkä yritys vihdoin palkittu <3

tällä ovis oli ja meni ja nyt pitäisi odottaa milloin pääsee testaamaan. Fertility friend laski ajankohdaksi tiistain ja silloin sain sen ovisplussan. Jos se pitää paikkaansa niin nyt olisi jo dpo3, mutta oisko se kuitenkin vasta sen 2. Viikko pitäisi ainakin jaksaa!
 
Empuska. Mikä pv sulla alko menkat? 20.1? Mä laskin et nyt olis niinku menkoista tai oletettavasti olleesta oviksesta (ainaki sulla) menossa 3+2 joten vielä on aikaa sulla ton testin muuttua. Hyvä ovis sulla ainaki on ollu, progeviitteet taitaa olla lopoukierroon 7-80, yli 25 ovis on ainaki tapahtunut ja ollu hyvä. Muistelisin näin. Multa sitä ei oo koskaan otettu
Muok tässä on hyvä taulukko ja http://www.synlab.fi ja tuolta progesteroni. En saa nyt linkkiä puhelimella. Siellä on labrasivuista kattavin selvitys
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Empuska. Mikä pv sulla alko menkat? 20.1? Mä laskin et nyt olis niinku menkoista tai oletettavasti olleesta oviksesta (ainaki sulla) menossa 3+2 joten vielä on aikaa sulla ton testin muuttua. Hyvä ovis sulla ainaki on ollu, progeviitteet taitaa olla lopoukierroon 7-80, yli 25 ovis on ainaki tapahtunut ja ollu hyvä. Muistelisin näin. Multa sitä ei oo koskaan otettu
Muok tässä on hyvä taulukko ja http://www.synlab.fi ja tuolta progesteroni. En saa nyt linkkiä puhelimella. Siellä on labrasivuista kattavin selvitys
Voi kiitos, oot ihan super ihana <3 ps. Niiko te muutki. Ovis multa jäi kyllä sillei huomaamatta, etten voi varmaksi sanoa ollenkaan milloin se olisi ollut. Maha kireänä vieläkin, tai vähäkö ois pissihätä mut ei sit kuitenkaan :D
 
eipä mitään Empuska, kiitos itsellesi :)
Kertaappas nyt vielä se sinun tarinasi. Muistan vaan että oot kans roikkunu täällä pitkään.
Mulla on vähä sama olotila. Teiks testin nyt vai millo sä pääset kotiin?
Jännään täällä. Millä testaat? Olikos sulla niitä nettitikkuja? 25 halpistikut ei ainakaan monella oo näyttäny mitään ku PCssä tai apteekin omassa on ollu jo viivaa. Eli haehan hyviä testejä ;)!!
 
Ystäväni apteekin oma antoi päivällisestä laimeasta pissasta ihan vitivalkoisen negan. Alan kallistua sen puolelle että noi PC viivat on mitä on. No, aamulla vielä jos tekis ja sit saa olla kunnes jotain uutta ilmenee :) Pitäs alkaa näkyä kyllä paremmin jos raskaana oikeasti olisin.
 
eipä mitään Empuska, kiitos itsellesi :)
Kertaappas nyt vielä se sinun tarinasi. Muistan vaan että oot kans roikkunu täällä pitkään.
Mulla on vähä sama olotila. Teiks testin nyt vai millo sä pääset kotiin?
Jännään täällä. Millä testaat? Olikos sulla niitä nettitikkuja? 25 halpistikut ei ainakaan monella oo näyttäny mitään ku PCssä tai apteekin omassa on ollu jo viivaa. Eli haehan hyviä testejä ;)!!

Meidän tilanne on sillä tavalla ihan hyvä. Reilu 2 vuotta yritystä takana, ilman yhtään plussaa. Mulla lievästi pco tyyppiset munasarjat, miehen tavara parempaa kuin tavan tallaajalla. Ilmeisesti mulla on tuossa ovulaatiossa häikkää, joko tapahtuu heikonlaisesti ja joskus ei ollenkaan. Ei meidän tilanne sen kummempi ole, mutta paskoo tämä on kyllä silti! Eilen just kuulin että melkein 40v työkaveri saa vauvan, sitä paitsi sillä oli kierukka. Surkuhupaisaa jotenkin! :")

http://aijaa.com/zAYUwx
Tein vauvalan halpistestin, muita en nyt omista :( ja negaanegaanegaa se pukkaa.
Kuvanlaatu on niin huono että melkein itkettää. :D
 
Empuska. No on siinä 2v:ssakin taapertamista. En mä kyl tiedä mitä mä täällä itseäni kidutan kun faktat tietää. Mutta ei tässä osaa poiskaan jäädä.

Aion kyllä lähettää noi kusiset PC tikut valmistajalle jos osoittautuu että tollasta alkaneet antaa. Olleet kyllä luottotikkuja.
Hirvee PMS kiukku päällä. Kaikki ärsyttää :( ihan pepusta ja syvältä
 
Ois kyl kiva, jos tulis pitkään yrittäneille plussia ja sit pysyisivät vielä kyydissäkin.

Piupula tais ostaa piinaviiniä :)

Tää teidän tehotestaus meinaa tarttua. Mulla oviksen bongailu meneillään ja voisin ihan huvikseen uitella niitä tikkuja ja tehdä digejä. Mutta en mä oo tehny ku vasta pari tikkua ja tänä aamun yhden digin. Tikut varmaa loppuu jo ennen ku ovis tulee, mut digit riittänee. Ja en ees tiiä tartteeko sitä ovista niin hirveesti bongata, ku se on tapahtumassa nyt 4 päivän sisään. Näin sanoi lääkäri, kun eilen ultras tarkastuskäynnillä. Mut teen testejä silti, koska mulla niitä on ja testaaminen on mielenkiintoista. Raskaustestejäkin on kaapissa valmiina ja raskauskeiju lähetti ovistikkutilauksen päälle viis raskaustestiä, ni täytyyhän ne tuhota jossain vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Theran

Yhteistyössä