The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...joo, huomenia vaan kaikille..Ulkona on maisema niin nättinä - sinistä taivasta ja auringonpaistetta - ite kierrän peilin kaukaa :D

Nukkumisesta puhutte..silloin kun se sujuu, niin - no se sujuu, aamu avautuu levänneenä ja kauniina.. Mutta silloin kun ei suju... No, on ne aamut kauniita mutta oma olotila on mankelin kautta repäisty..edessä siis piirun verran haasteellisempi päivä, kun sitä yrittää kasassa pysyä. Onhan niitä kalutuspillereitäkin toki näppien ulottuvissa mutta mä ainakin oon sen verran hankala koneistoinen että mulle ne ei sovi, perusmelatoniinikin heittää häränpyllyt ja pärrään vaan kahta kauheempana* nostelee villasukkia*

..ja toisaalta.. mä jollain lailla myös kauhean niitten mahdollista turruttavaa vaikutusta...

No, nyt aikani taistelen mörköjen kanssa - ei oo hyvä oikein olla hereillä ja nukkumaanmeno hirvittää- mutta tää vaihe vain on läpikäytävä...Onneksi kevättä kohti mennään, ootteko huomanneet - lähemmäs iltapäivä viittä mennään ennen kuin saapuu sininen hetki ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Pah, tää pirskatin yyberöverhilavitkutin on suolesta - sanoja puuttuu tosta aiemmasta viestistäki! Siis...mä toisaalta p e l k ä ä n unipillereiden turrutusta mutta se lienee ihan turha hapatukseni.

Nyt on kuulkaas niin keväisen näköstä ulkona, ihan on semmonen hankiaiskeliolotila
 
Välillä mä nukun hyvin ja välillå huonosti. Vaihtelee jonkin verran. Viime yönä heräilin 3 tunnin välein.
Huomenta FreezeCat :love:
Harmi ettet oo nukkunu oikein, tekisi varmasti hyvää nukkua kunnolla. Entäs ne marketista saatavat nukahtamistuotteet, mitä niitä nyt on ilman reseptejä myytäviä. Oliko ne luonnontuotteita,olisko apua?
 
Viimeksi muokattu:
Pah, tää pirskatin yyberöverhilavitkutin on suolesta - sanoja puuttuu tosta aiemmasta viestistäki! Siis...mä toisaalta p e l k ä ä n unipillereiden turrutusta mutta se lienee ihan turha hapatukseni.

Nyt on kuulkaas niin keväisen näköstä ulkona, ihan on semmonen hankiaiskeliolotila
Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?
 
Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?
..joo, varmaan tekis ja kyllä se väsymys kaataa ketoon. Mä vaan oon..hankala. Väärässä kohdassa, myönnän.

ja @Kais - mie oon niitä luontaistuotteitakin kokeillut, tosin siitä kokeilusta nyt on aikaa jo vuuuoooosiaaa, että onhan ne voineet muuttuakin mutta niistä jäi kans tommonen surrauspörräysolotila päälle...

Kattelen ja kuulostelen, kyllä tää tästä...taas pomppimiseksi muuttuu. Onneksi on toi tehokolmikko <3! Mie oisin ihan hukassa kyllä ilman niitä...

Ja onneksipa ootte tekin <3..ette arvaakaan, miten arvostan <3...
 
Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?
Mitä mulla on noit unipillereitä vuosien varrella ollu, niin ne varsinaiset unilääkkeet on semmottia, että pitävät meikäläisen zombiena koko seuraavan päivänkin.
Noi nukahtamislääkkeet niinku stilknoct sit kyl vie tajun kankaalle oitis, mutta siihen kun ittensä totuttaa niin ei o toivoakaan saada unta ilman.
Tilapäiskäyttöön toki ihan jees.
 
Pitäs kaivaa imuri ja moppi esiin, on vaan taas sohvan ja takapuolen välinen magneetti kovin voimakas
Irman sen täälläkin pitäs päristä mutta se saa nyt tässä huokaista vielä tovisen, mun pitäs tästä kaapata osa sähikäisistä reinon kyytiin ja ihmisten ilmoillekin mentävä... mutta näihin sohvantekeleisiin ois kyllä hyvä laittaa semmonen varotuslappunen, että "sisältää sangen tehokkaan ja vastustamattoman sisäänrakennetun magneetin, mikä lamauttaa toisinaan tehokkaasti ylösnousemuksen ajattelemisenkin"..:barefoot::D
 
Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Oikein leppoisaa päivää/iltaa! Jos noinkin pitkään aikoo saunoa, tulee kiinnittää erityistä huolellisuutta nestetasapainoon
 
Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Äijäenergistä ja riemakkaan röhönaurullista ja saunan löylyjen nautinnollista lauantaita sulle, AaKoo :).

..mä poistun kans liikenteeseen :), ehti tulla jo tiukkaa katsetta ja perinteistä "..aina sua äiti saa sitten oottaa!"- tuskailua :D:barefoot:

Mukavaa päivää teille kaikille :)*halipusit ja vilkutukset*

..ja kyllä, ajan varovasti :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä