Ei varmasti!!!Lisää vauvvoi
Pehmeitä unikuvia *pus*Hyvää yötä ja kauniita unia. Sänky kutsuu ja silmät luppasee jo kiinni.
Hyvää yötäPehmeitä unikuvia *pus*
..nöööyp, en mä vielä lähde tyynyjä puristelemaan, vaikka toisaalta ois kyllä jo pitänyt mennä jo eilen....tovin vielä kukun ylhäällä, ei oo unta silmissä eikä kropassa...kiroilen sujuvasti muuten mun kuulokkeita, taas oon onnistunut jotenkin vioittamaan johtoa kun ei toi juutuupi oikein potki menemäänHyvää yötä
Nyt tää ilta nyt..nöööyp, en mä vielä lähde tyynyjä puristelemaan, vaikka toisaalta ois kyllä jo pitänyt mennä jo eilen....tovin vielä kukun ylhäällä, ei oo unta silmissä eikä kropassa...kiroilen sujuvasti muuten mun kuulokkeita, taas oon onnistunut jotenkin vioittamaan johtoa kun ei toi juutuupi oikein potki menemään
Kauniita uniajos menis nukkumaan välillä.
Ookkonää ruvennu didiksi didin paikalle :O
...en myönnä mitään...kun en näemmä kuule enkä puhu..enkä taija nähdäkään mitn.....Ookkonää ruvennu didiksi didin paikalle :O
...noo, ulkona tarkenee puuhastellessa ja sisällä...tarkenee puuhastellessa..jos ymmärrät mitä tarkoitan....Täällä aamupäivä, siellä yö. Ulkolämpötila +14, sisälämpötila sama. Voi tätä britti-imperialistien rakennustekniikan neroutta
Ei ou lämmittäjjää ku se karkas työmatkalle Pitänee haalia nuo koirat kainaloon, ne olikin kyllä sujuvasti siirtyneet mun viereen yöllä. Pääsi vissiin unohtumaan näin isännän poissa ollessa, että mitä siitä sängyssä nukkumisesta on sovittu...noo, ulkona tarkenee puuhastellessa ja sisällä...tarkenee puuhastellessa..jos ymmärrät mitä tarkoitan....
Likiliki!!
En ollu siellä päinkään, ja ne kamerat oli jo asennettu ku tulin?...en myönnä mitään...kun en näemmä kuule enkä puhu..enkä taija nähdäkään mitn.....
Paheksun moisia työmatkoja!Ei ou lämmittäjjää ku se karkas työmatkalle Pitänee haalia nuo koirat kainaloon, ne olikin kyllä sujuvasti siirtyneet mun viereen yöllä. Pääsi vissiin unohtumaan näin isännän poissa ollessa, että mitä siitä sängyssä nukkumisesta on sovittu
Joo onhan nuo hyvät, ei tarvi pelätä mörköjä yöllä ku yhteensä ~50kg karvakuonoa köllii vieressäPaheksun moisia työmatkoja!
...mutta onneksipa sulla on siinä nuo koirulit - ja mitäs läks isäntä - itepä jätti sun vieruspaikan vapaaksi
Jösses sentään - mitä ihania karrrwaturrreja sulla siellä oikein on ?Joo onhan nuo hyvät, ei tarvi pelätä mörköjä yöllä ku yhteensä ~50kg karvakuonoa köllii vieressä
Sekarotusia ovat, pienempi on vajaa 20-kilonen ja isompi noin 30. Mitähän kaikkee nuissa nyt olis Isommassa on ainaki mastiffia niin sillä se onkin niin jykevä, pienemmässä taas staffia ja jotain lammaskoiraa.Jösses sentään - mitä ihania karrrwaturrreja sulla siellä oikein on ?