Huomenta!Laiskaa huomenta
Auts, toivottavasti on kipulääkkeitä ja helpottaa. Huomenta.Lonkka on sairaan kipeä eilisen käsittelyn jälkeen. Imurin heiluttelu ei suju tänään kovin reippaasti.
Tuntomerkit saattaa sopia kumpaankin. Tosin en ole sun skilsseihin tutustunut.Oliks tuolla mä vai mr. Bitch???
http://kaksplus.fi/threads/ylen-aamu-tv-mikae-tekee-rumpalista-taehden.2469324/
Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?Pah, tää pirskatin yyberöverhilavitkutin on suolesta - sanoja puuttuu tosta aiemmasta viestistäki! Siis...mä toisaalta p e l k ä ä n unipillereiden turrutusta mutta se lienee ihan turha hapatukseni.
Nyt on kuulkaas niin keväisen näköstä ulkona, ihan on semmonen hankiaiskeliolotila
Täälläkin sais heilua, tervetuloa. Mutta nyt mä meen!Pitäs kaivaa imuri ja moppi esiin, on vaan taas sohvan ja takapuolen välinen magneetti kovin voimakas
..joo, varmaan tekis ja kyllä se väsymys kaataa ketoon. Mä vaan oon..hankala. Väärässä kohdassa, myönnän.Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?
Mitä mulla on noit unipillereitä vuosien varrella ollu, niin ne varsinaiset unilääkkeet on semmottia, että pitävät meikäläisen zombiena koko seuraavan päivänkin.Eiks muutama nukuttu yö, vaikka lääkkeillä, tekisi toisaalta ihan hyvää?
Irman sen täälläkin pitäs päristä mutta se saa nyt tässä huokaista vielä tovisen, mun pitäs tästä kaapata osa sähikäisistä reinon kyytiin ja ihmisten ilmoillekin mentävä... mutta näihin sohvantekeleisiin ois kyllä hyvä laittaa semmonen varotuslappunen, että "sisältää sangen tehokkaan ja vastustamattoman sisäänrakennetun magneetin, mikä lamauttaa toisinaan tehokkaasti ylösnousemuksen ajattelemisenkin"..Pitäs kaivaa imuri ja moppi esiin, on vaan taas sohvan ja takapuolen välinen magneetti kovin voimakas
No ei mulla mitään skillssejä olekaan.Tuntomerkit saattaa sopia kumpaankin. Tosin en ole sun skilsseihin tutustunut.
Ootko ihan varma ettei me olla naimisissa keskenämme?No ei mulla mitään skillssejä olekaan.
Milloin soitan, niin vaan koitan pitää tahdin ja olla häirittemättä ketään. Niinku avioseksi.
Oikein leppoisaa päivää/iltaa! Jos noinkin pitkään aikoo saunoa, tulee kiinnittää erityistä huolellisuutta nestetasapainoonMeikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Äijäenergistä ja riemakkaan röhönaurullista ja saunan löylyjen nautinnollista lauantaita sulle, AaKoo .Meikäläinenkin tässä alkaa valmistautua reissua varten.
Pakkasin jo pyyhkeen. Muuta en sit tarttekaan, et sinänsä valmistautumisessa pääsi helpolla.
Vielä pitää pakata kaks oluttölkkiä matkaevääksi, koska matka on pitkä ja vaarallinen, melkein 30 km joten olis gauheeta kuolla janoon ennen kuin ehtii saunaan.
Jos ollaan, niin olet kyllä melko huomaamaton naiseksi.Ootko ihan varma ettei me olla naimisissa keskenämme?
kalutuspillereitäkin