Ahmitko sääki liikaa raksujaLukuunottamata söpöä toi on kuin mä!!!
Jos ne on hyviä niin joo.Ahmitko sääki liikaa raksuja
Ei kai piti ottaa nokoset ja juua päiväkahvit ja laittaa puhtaat pyykit kaappiin ja ja märät kuivumaan ja vaikka mitä.Jaahs heti kun mä tulin niin kaikki kaikkos
Näitkö minnepäin lähtivät?Jaahs heti kun mä tulin niin kaikki kaikkos
Vastakkaiseen suuntaan kuin määNäitkö minnepäin lähtivät?
Kyllä ne varmaan ihan vilpittömästä rakkaudesta tulivat pitämään vanhalle äitimuorille seuraaJuur ko mä siivosin, taloon pelmahti 6 nuorison edustajaa. Nyt on pizzalaatikoita, limua, sipsejä ja meteliä.
Olivat päättäneet tulla äidin seuraksi katsomaan leffan jota en haluais nähdä. Oikeampi syy lienee kotiteatteri ja valkokangas
Totta. Ajattelivat että olen yksinäinen ja ikävöin kun ei olla nähty eilisen jälkeenKyllä ne varmaan ihan vilpittömästä rakkaudesta tulivat pitämään vanhalle äitimuorille seuraa
Täällä oli muksulla leikkikaveri yli kuusi tuntia. On laitettu ruokaa pariinkiin otteeseen ja aina keksitty uutta leikkiä. Siinä sivussa olen imuria lykkinyt ja pyykkiä pessyt.Huoh.
Jotenkin taas päivä hujahtanut ohi ihan huomaamatta.
Tekis mieli syöpötellä. Söinkin tänään salmiakkia. Pizza maistui myösPizzaa herkkulauantai näköjään.
Nyt on nälkä. Täytyy mennä syömään ruokaaMä olen niiiiiiin täynnä. Miten voikin tykätä intialaistyylisestä sapuskasta näin paljon? Örf ja röyh.
Joskus saa syöpötellä, kuhan ei liian useinTekis mieli syöpötellä. Söinkin tänään salmiakkia. Pizza maistui myös