The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...noo, ulkona tarkenee puuhastellessa ja sisällä...tarkenee puuhastellessa..jos ymmärrät mitä tarkoitan:sneaky:....

Likiliki!!
Ei ou lämmittäjjää ku se karkas työmatkalle :confused: Pitänee haalia nuo koirat kainaloon, ne olikin kyllä sujuvasti siirtyneet mun viereen yöllä. Pääsi vissiin unohtumaan näin isännän poissa ollessa, että mitä siitä sängyssä nukkumisesta on sovittu :cautious:
 
Ei ou lämmittäjjää ku se karkas työmatkalle :confused: Pitänee haalia nuo koirat kainaloon, ne olikin kyllä sujuvasti siirtyneet mun viereen yöllä. Pääsi vissiin unohtumaan näin isännän poissa ollessa, että mitä siitä sängyssä nukkumisesta on sovittu :cautious:
Paheksun moisia työmatkoja!

...mutta onneksipa sulla on siinä nuo koirulit :) - ja mitäs läks isäntä - itepä jätti sun vieruspaikan vapaaksi :)
 

..tää on ihana <3!..musanautinto tosin menee tässä päässä ihan tärviölle näitten saaplarin kuulokkeitten kans *ärrmurr*...miten mä aina, aina!!, saan nää johdot jotenkin tärviöille*päätäseinäänhakkaushymppänen tähän*...nauttikaa te :)
 
Jösses sentään :D - mitä ihania karrrwaturrreja sulla siellä oikein on :)?
Sekarotusia ovat, pienempi on vajaa 20-kilonen ja isompi noin 30. Mitähän kaikkee nuissa nyt olis :D Isommassa on ainaki mastiffia niin sillä se onkin niin jykevä, pienemmässä taas staffia ja jotain lammaskoiraa.
Sileäkarvaisia ovat kumpikin, mutta imuroidessa oon kyllä joskus tuumannu et ihme että koirissa on yhtään karvaa jälellä ku kerta lattialleki riittää niin paljo :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä